quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 02:01 schreef BarryK het volgende:Ik krijg toch sterk de indruk dat Huub eerst een grote fanatieke fanbase achter zich had, die gewoon erg pro-huub waren. Deze groep is kleiner geworden. Over het algemeen blijven ze echter (op de echt hypocrieten a type Lieke na) eensgezind dat Brian 'fout' is. Niet echt werkelijk haat, maar meer geirriteerd door hij klote acties die de geflikt heeft, en de Holy Brian die die probeert te spelen.. en zo neergezet wordt op tv. Ik heb het idee dat deze mensen het allemaal weten te relativeren, in tegenstelling tot de Huub-haters
Dat wou ik even kwijt..
Ik denk dat je op verschillende manieren naar DGK kunt kijken. Voor mij gelden het vermaak en het belang om Brian niet te laten winnen. Huub irriteert me soms mateloos (Ik zet hem simpel p mute of neem een andere stream). Maar ik zie niemand die sneller en vlugger kan anticiperen als hij.
Als Lieke zich sterker had geprofileerd tegen Huub had ik het haar wel gegunt. Maar in mijn ogen was ze op en moe. Wilde alleen nog maar zonder Huub in de Villa zijn. Begrijpelijk maar in mijn ogen niet realistisch.
Teveel naar Brian en Amanda trekkend. Alles vergetend wat ze hadden.
Maar 1 ding heeft ze wel bereikt dat er veel gescholden wordt op Huub. Triest en erg eenzijdig na alles wat ie heeft laten zien.