Het staven van die theorie: De avatar map was bijna niet te openen. Na een dir *zijnmsnadres* bleken er 56.000 bestanden goed voor 1,1GB in te staan!quote:> Plaatje bij openen sessie, wordt opgeslagen als een tijdelijk bestand.
Loop 160x:
> Plaatje verandert
> Wordt binair opgehaald
> en opgeslagen als een tijdelijk bestand
einde loop
> Plaatje verandert (dubbel!)
> Wordt binair opgehaald (En dus geen "filename" of herkenbaar iets)
> En opgeslagen als tijdelijk bestand
Tabbladen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
hier stopte ik met lezen.
Weltrusten
Okquote:
Dankquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:31 schreef fridiot het volgende:
dat je dat soort irritante mensen in je lijst houdtik vind het knap
Ik krijg jeuk van microsoft producten. Alleen die standaard msn emoticons alquote:
Ik krijg myAT het startmenu als ik dat doe.quote:
ctrl-shift-esc springt gelijk naar proceslijstquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg myAT als ik dat doe.
Ctrl-Alt-Del geeft bij mij de taskmanager.
Hier niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
ctrl-shift-esc springt gelijk naar proceslijst
Snel editten hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik krijg myAT het startmenu als ik dat doe.
Ctrl-Alt-Del geeft bij mij de taskmanager.
De laatste keer dat ik trillian probeerde was het echt een lelijk kutprogramma. Dan liever MSN uitgekleed met apatch en met tabbladen van plus.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik krijg jeuk van microsoft producten. Alleen die standaard msn emoticons al![]()
Layout, gebruiksvriendelijkheid, tabbladen, etc maken trillian toch wat prettiger imho.
Als je het over winks hebt, die kun je uitzetten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben juist heel blij dat ik al die bewegende, pagina grote shite niet heb
Winks, maar ook ieder woord in een zin veranderen in een emoticon, dat soort crapquote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je het over winks hebt, die kun je uitzetten.
mensen die voor elk woord n smiley/wink hebben dienen verwijderd en geblokkeerd te wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Winks, maar ook ieder woord in een zin veranderen in een emoticon, dat soort crap![]()
Ook die kan je geloof ik uitzetten, en dan kan je met wat moeite MSN in Trillian veranderen jaalleen dan nog de ondersteuning voor overige communicatie dingessen
quote:Hi!
I am using Trillian basic for quit some years now, and sadly I found a huge bug in it.
One of my contacts has a "cool" msn tool, that changes his avatar every 3 seconds, out of a map with 160 images. Besides of the 8KB/s bandwith usage (25KB per avatar) the following happens:
> Avatar with start of session, saved as temporary file
Loop 160 times:
> Avatar changes
> Downloading binair data.
> Saved as temp file with "numer"+1
end loop
> Avatar changes (We have a double now!)
> Binair data downloaded (We dont have a filename, so its saved double!)
> And saved as a temporary file
All right, the result of this:
With this contactperson open, trillian starts using > 160 MB of memory.
The ..\Trillian\users\default\buddyicons\assets\ folder contained over 56.000 pictures, just with his mail address in it. It was 1,15 GB(!!) big, and XP refused to open the folder (Explorer crashed).
After a Del ..\Trillian\users\default\buddyicons\assets\*HIS ADDRESS* the folder was just 30 MB big. After blocking him and rebooting trillian, the memory was back to 16MB usage.
I hope I can help making Trillian a bit better by reporting this!
Yours Sincerely,
Jeroen van Wisse
Ik zie niet in waarom de TT gewijzigd zou moeten worden (tenzij hij geïnterpreteerd word als zijnde dit topic een " aanval " op msnquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Opgeschoond, TT is niet aan te passen. You get the point though.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |