Mja ik heb gewoon alles weg gegooid, verhuizen is idd kutquote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef navvy het volgende:
Verhuizen is een crime, doe als mij.....laat alles achter en begin met een schone lei
Geef maar een gil als je De Stoel op wilt halen, komend weekend ben ik in Zwolle. Ik kan m eventueel wel langsbrengen.
En waar ga jij heen verhuizen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:26 schreef navvy het volgende:
Beelz! Vrijdag 29 februari is een mooie dag om te verhuizen....tis een extra dag die niet extra wordt uitbetaald dus ik heb maar vrij genomen. Zo zinloos om te werken die dag.
Spulletjes nu al wel ingepakt?
Heulemaal nergens heen! Ik zit hier voorlopig wel ff goed!quote:
Werken is sowieso zinloosquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:26 schreef navvy het volgende:
Beelz! Vrijdag 29 februari is een mooie dag om te verhuizen....tis een extra dag die niet extra wordt uitbetaald dus ik heb maar vrij genomen. Zo zinloos om te werken die dag.
Spulletjes nu al wel ingepakt?
Gaat helemaal goed komen, vrijdagmiddag kan ik eventueel en zaterdag bijna de hele dag (op de ochtend na......want dan slaap ik). Ik heb je nr. dus we houden contact! Veel succes morgen en vrijdag!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Werken is sowieso zinloos
Zo'n beetje alles wat meegaat is ingepakt, spul wat niet meegaat zit in puinzakken.Schiet mooi op, morgenochtend om 1 uur kijgen we sleutels al en dan gaan we meteen beginnen met behangen en schilderen enzo. Als je vrijdag overdag niets te doen hebt en je hebt zin en tjdom De Stoel dan langs te brengen dan zou da zeer puick ende prima zijn. Ik heb dan koffie, thee (earl grey) en waarschijk pils en fris in de aanbieding dan
Weakling!quote:
Veel, heel veel! Feestje bij de voetbal gister, jezus wat een ode aan bacchus..............kga m'n nestje weer in!quote:
Helemaal zwart, zo sterk mogelijkquote:
waarheid als een koequote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:43 schreef swollywood het volgende:
Ach, een kater op 29 februari lukt je maar 1x in de 4 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |