Je moest ook niet een beetje lachen om die van mij?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Om deze moest ik wel lachen
Om die anderen niet :/ totaal achterhaald kamaroat !
Pragama was gewoon direct to the point, geef toequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je moest ook niet een beetje lachen om die van mij?
Pijlstaartvissen doodvermoorden steve irwinquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je moest ook niet een beetje lachen om die van mij?
INKTvissenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pijlstaartvissen doodvermoorden steve irwin
KETTER !!! VERBRAND DE KETTER !!!
pragmatischquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
Pragama was gewoon direct to the point, geef toe
Ik ga liever naar plekken waar alleen vrouwen komen. Al is gemengt vaak ook erg gezellig, maar dan heb je er ook vaak veel hetero's bij zitten (niet dat ik wat tegen hetero's heb, maar die zie ik de hele dag al).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:06 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Dat dacht die maat van mij dus ook, hij voelde zich wel op zijn gemak ofzo, maar het was niet dat hij er graag weer heen zou gaan. Mensen te opdringerig dus, zoals je al kon lezen.
DS.![]()
Ach, lieve schat, ik red me heus wel in mijn (liefdes)leven en heb al aardig wat keren vriendinnen gehad. Het is alleen jammer wanneer je op de verkeerde val en over een week ben ik het bewijze van spreken weer vergeten. Dus gefrustreerd ben ik zeker nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:41 schreef Godshand het volgende:
MouzurX en ons lesbomeisje hier hebben dezelfde frustrerende ervaring...
Ik zie een klik!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |