Die was echt geniaalquote:
Juist, goed onder woorden gebrachtquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:50 schreef demonseeker14 het volgende:
Betrokkene usert post in SEX en R&P reacties die totaal out of the picture zijn waarmee dus nergens geholpen kan worden. Persoonlijk denk ik dat die posts beter achterwege kunnen gelaten worden. Zelf ben ik ook een user van het ouwehoeren enzo, maar doe dat dan teminste in ONZ/KLB en/of PUB en niet in serieuze fora zoals voorgenoemde. Ik probeer niemand op te stoken tegen user, maar iedereen weet waar ik het over heb en ik denk dat ik wel in mijn gelijk sta.
Ik zei dus al dat ik van het ouwehoeren ben, daarom post ik ook niet in serieuze fora van FOK! als ik daar geen gevoel of mening over heb want ik ben hier niet tot doel andere mensen die hier wel vragen hebben te kwetsen.
DS.
Gaypalace is ook okequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:52 schreef demonseeker14 het volgende:
In Rotterdam heb je ook Gay Palace, misschien een over-the-top club maar wie weet vind je het wel wat.
Ik verbaas me er nogal over dat er iemand verdedigd wordt in KLBquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
wtf, iedereen is tegen die gozrik ken m nie en reageer alleen vanwege zijn reactie op dit topic. Heeft ie slechte reputatie op fok?
zo lijkt t wel
Nou ik heb een maat die dus homosexueel is en die daar wel eens heen gaat maar die verteld me altijd dat de mensen daar iets te veel aandringen. Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar ik geloof hem wel, heb jij misschien wel ervaring daar of heb je het ook maar van horen zeggen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gaypalace is ook oke, maar wat bedoel je met over-the-top? Vind ik dus weer totaal niet.
Hoe klein?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef boekenworm het volgende:
Ze is klein, blond/rood. Heeft groene ogen, hartvormig gezicht. Mooie rondigen, wat wil een mens nog meer? Stoer en schattig tegelijk
Van horen zeggen, van meerderenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:55 schreef demonseeker14 het volgende:
Nou ik heb een maat die dus homosexueel is en die daar wel eens heen gaat maar die verteld me altijd dat de mensen daar iets te veel aandringen. Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar ik geloof hem wel, heb jij misschien wel ervaring daar of heb je het ook maar van horen zeggen?![]()
DS.
Mwa... iets groter dan ik. Zo'n 1m65 gok ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hoe klein?
Klinkt als een bekende
Mwa... ben er wel eens geweest. Niet echt mijn smaak, maar niet over de top ofzow.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:55 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Nou ik heb een maat die dus homosexueel is en die daar wel eens heen gaat maar die verteld me altijd dat de mensen daar iets te veel aandringen. Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar ik geloof hem wel, heb jij misschien wel ervaring daar of heb je het ook maar van horen zeggen?![]()
DS.
*denkt*quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:00 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Mwa... iets groter dan ik. Zo'n 1m65 gok ik
Hij is toch behoorlijk homo in gedrag etc. Maar hij heeft ook nooit beweert dat het een slechte tent was als ik het zo bekijk hij vond alleen persoonlijk dat de mensen wat opdringerig waren enzo. Dat kan ook aan hem liggen denk ik zo, ik hoor er verder nooit wat slechts over en ik ken nog wat lesbische meiden die het daar wel altijd naar hun zin hebben. Verder merk ik wel dat de acceptatie in "gewone" discotheken wel wat moeilijker is voor homosexuele mannen dan voor lesbische vrouwen omdat hetero gasten het meestal aantrekkelijker vinden dat lesbische danwel bisexuele meisjes met elkaar zoenen (om maar even een voorbeeld te geven) dan dat hetero meiden het leuk vinden dat 2 gozers met elkaar staan te zoenen. Ik denk dat het een mooi initatief is dat er zulke clubs worden opgericht zodat mensen met een andere sexuele voorkeur ook gewoon een leuke avond kunnen hebben (Ik doel vooral op de mannen) zonder dat ze scheef worden aangekenen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Van horen zeggen, van meerderen.
Hoor niets dan goeds, maar misschien dat dat ook te maken heeft met het feit dat de een nog weleens de diva uithangt (dragqueen) en de ander er een nogal promiscuous lifestyle op nahoud en weer een ander gewoon veel mensen daar kent, etc. etc. Dat die vriend van jou daar gewoon niet van houdt (dragqueens trekken natuurlijk wel veel aandacht)
Dat dacht die maat van mij dus ook, hij voelde zich wel op zijn gemak ofzo, maar het was niet dat hij er graag weer heen zou gaan. Mensen te opdringerig dus, zoals je al kon lezen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:01 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Mwa... ben er wel eens geweest. Niet echt mijn smaak, maar niet over de top ofzow.
Jammer dat ik dus sinds het topic daar op heb gelet en niks meer gebaggert hebquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Juist, goed onder woorden gebracht
Denk vooral aan het feit dat het nogal moeilijk is om voor zulke sexuele gevoelens uit te komen en dat lang niet elke ouder danwel vriendengroep het zal accepteren dat hij/zij gevoelens heeft voor hetzelfde geslacht.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:02 schreef Cageon het volgende:
[..]
*denkt*
nah "te klein" volgens mij.
Trouwens, als ze de jongens zat is dan kan ze omslaan, of ze heeft er nooit bij stilgestaan.
Misschien is het zelfs zo dat ze er WEL voor openstaat, maar dat niet snel/makkelijk laat blijken..
Succes iig, met haar of met de toekomst.
Jammer dat je het in dit topic dus toch wel doet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jammer dat ik dus sinds het topic daar op heb gelet en niks meer gebaggert heb![]()
Is dit SEX/R&P? NEEquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:09 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Jammer dat je het in dit topic dus toch wel doet.
Gozer begrijp me goed, ik stook niemand tegen je op en ik wil je ook geen klote gevoel geven of wat dan ook maar ik zeg je gewoon dat je ervaring moet hebben om zulke dingen uit te spreken. Dat is toch wel duidelijk?
Gozer ik probeer nu vriendelijk te reageren op jou reacties, als je er zo warm van wordt als ik je de grond in stamp met materiaal uit het verleden en heden moet je dat vooral zeggen, ik probeer je gewoon een punt duidelijk te maken en als je niet wil luisteren kan je het the hard way krijgen ook. Goddamn.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is dit SEX/R&P? NEEGvd je kan het maar niet loslaten he? heb je er nachtmerries door ofzo ?
Fair point!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:08 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Denk vooral aan het feit dat het nogal moeilijk is om voor zulke sexuele gevoelens uit te komen en dat lang niet elke ouder danwel vriendengroep het zal accepteren dat hij/zij gevoelens heeft voor hetzelfde geslacht.
DS.
Absoluut.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
Fair point!
Wat toch jammer is naar mijn idee, maargoed zo zit de wereld/de mens of moet ik zeggen de samenleving/cultuur momenteel in elkaar. (offtopic anyways, sort off)
Maar ik blijf er wel bij, niet geschoten is altijd mis. You can't blame a guy/girl for trying. Right?![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Pragmatisch het volgende:
pak die chicka gewoon keihard die clitje likken no problemo zeg ik je
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Pragmatisch het volgende:
pak die chicka gewoon keihard die clitje likken no problemo zeg ik je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |