abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:52:41 #101
82589 S-Two
barba macacu
pi_56289746
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Molluck het volgende:

[..]

Wiggers
Die was echt geniaal .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56289750
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:50 schreef demonseeker14 het volgende:

Betrokkene usert post in SEX en R&P reacties die totaal out of the picture zijn waarmee dus nergens geholpen kan worden. Persoonlijk denk ik dat die posts beter achterwege kunnen gelaten worden. Zelf ben ik ook een user van het ouwehoeren enzo, maar doe dat dan teminste in ONZ/KLB en/of PUB en niet in serieuze fora zoals voorgenoemde. Ik probeer niemand op te stoken tegen user, maar iedereen weet waar ik het over heb en ik denk dat ik wel in mijn gelijk sta.

Ik zei dus al dat ik van het ouwehoeren ben, daarom post ik ook niet in serieuze fora van FOK! als ik daar geen gevoel of mening over heb want ik ben hier niet tot doel andere mensen die hier wel vragen hebben te kwetsen.

DS.
Juist, goed onder woorden gebracht
pi_56289774
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:52 schreef demonseeker14 het volgende:
In Rotterdam heb je ook Gay Palace, misschien een over-the-top club maar wie weet vind je het wel wat.
Gaypalace is ook oke , maar wat bedoel je met over-the-top? Vind ik dus weer totaal niet.
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:54:24 #104
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_56289798
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Dibble het volgende:

[..]

wtf, iedereen is tegen die gozr ik ken m nie en reageer alleen vanwege zijn reactie op dit topic. Heeft ie slechte reputatie op fok? zo lijkt t wel
Ik verbaas me er nogal over dat er iemand verdedigd wordt in KLB
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:54:53 #105
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_56289810
begrepen
*Hosselcopter*
pi_56289833
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Gaypalace is ook oke , maar wat bedoel je met over-the-top? Vind ik dus weer totaal niet.
Nou ik heb een maat die dus homosexueel is en die daar wel eens heen gaat maar die verteld me altijd dat de mensen daar iets te veel aandringen. Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar ik geloof hem wel, heb jij misschien wel ervaring daar of heb je het ook maar van horen zeggen?

DS.
Nee ik ben geen 14
pi_56289842
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:54 schreef Dibble het volgende:
begrepen
En mijn vriendje is niet homo ook begrepen? Ja? Goedzo
pi_56289872
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef boekenworm het volgende:
Ze is klein, blond/rood. Heeft groene ogen, hartvormig gezicht. Mooie rondigen, wat wil een mens nog meer? Stoer en schattig tegelijk
Hoe klein?
Klinkt als een bekende
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
pi_56289896
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:55 schreef demonseeker14 het volgende:
Nou ik heb een maat die dus homosexueel is en die daar wel eens heen gaat maar die verteld me altijd dat de mensen daar iets te veel aandringen. Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar ik geloof hem wel, heb jij misschien wel ervaring daar of heb je het ook maar van horen zeggen?

DS.
Van horen zeggen, van meerderen .
Hoor niets dan goeds, maar misschien dat dat ook te maken heeft met het feit dat de een nog weleens de diva uithangt (dragqueen) en de ander er een nogal promiscuous lifestyle op nahoud en weer een ander gewoon veel mensen daar kent, etc. etc. Dat die vriend van jou daar gewoon niet van houdt (dragqueens trekken natuurlijk wel veel aandacht )
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:00:35 #110
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_56289957
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:57 schreef Cageon het volgende:

[..]

Hoe klein?
Klinkt als een bekende
Mwa... iets groter dan ik. Zo'n 1m65 gok ik
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:01:30 #111
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_56289983
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:55 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

DS.
Mwa... ben er wel eens geweest. Niet echt mijn smaak, maar niet over de top ofzow.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_56290006
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:00 schreef boekenworm het volgende:

[..]

Mwa... iets groter dan ik. Zo'n 1m65 gok ik
*denkt*
nah "te klein" volgens mij.

Trouwens, als ze de jongens zat is dan kan ze omslaan, of ze heeft er nooit bij stilgestaan.
Misschien is het zelfs zo dat ze er WEL voor openstaat, maar dat niet snel/makkelijk laat blijken..

Succes iig, met haar of met de toekomst.
pi_56290034
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Van horen zeggen, van meerderen .
Hoor niets dan goeds, maar misschien dat dat ook te maken heeft met het feit dat de een nog weleens de diva uithangt (dragqueen) en de ander er een nogal promiscuous lifestyle op nahoud en weer een ander gewoon veel mensen daar kent, etc. etc. Dat die vriend van jou daar gewoon niet van houdt (dragqueens trekken natuurlijk wel veel aandacht )
Hij is toch behoorlijk homo in gedrag etc. Maar hij heeft ook nooit beweert dat het een slechte tent was als ik het zo bekijk hij vond alleen persoonlijk dat de mensen wat opdringerig waren enzo. Dat kan ook aan hem liggen denk ik zo, ik hoor er verder nooit wat slechts over en ik ken nog wat lesbische meiden die het daar wel altijd naar hun zin hebben. Verder merk ik wel dat de acceptatie in "gewone" discotheken wel wat moeilijker is voor homosexuele mannen dan voor lesbische vrouwen omdat hetero gasten het meestal aantrekkelijker vinden dat lesbische danwel bisexuele meisjes met elkaar zoenen (om maar even een voorbeeld te geven) dan dat hetero meiden het leuk vinden dat 2 gozers met elkaar staan te zoenen. Ik denk dat het een mooi initatief is dat er zulke clubs worden opgericht zodat mensen met een andere sexuele voorkeur ook gewoon een leuke avond kunnen hebben (Ik doel vooral op de mannen) zonder dat ze scheef worden aangekenen.

DS.
Nee ik ben geen 14
pi_56290049
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:01 schreef boekenworm het volgende:

[..]

Mwa... ben er wel eens geweest. Niet echt mijn smaak, maar niet over de top ofzow.
Dat dacht die maat van mij dus ook, hij voelde zich wel op zijn gemak ofzo, maar het was niet dat hij er graag weer heen zou gaan. Mensen te opdringerig dus, zoals je al kon lezen.

DS.
Nee ik ben geen 14
pi_56290082
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Juist, goed onder woorden gebracht
Jammer dat ik dus sinds het topic daar op heb gelet en niks meer gebaggert heb
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_56290089
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:02 schreef Cageon het volgende:

[..]

*denkt*
nah "te klein" volgens mij.

Trouwens, als ze de jongens zat is dan kan ze omslaan, of ze heeft er nooit bij stilgestaan.
Misschien is het zelfs zo dat ze er WEL voor openstaat, maar dat niet snel/makkelijk laat blijken..

Succes iig, met haar of met de toekomst.
Denk vooral aan het feit dat het nogal moeilijk is om voor zulke sexuele gevoelens uit te komen en dat lang niet elke ouder danwel vriendengroep het zal accepteren dat hij/zij gevoelens heeft voor hetzelfde geslacht.

DS.
Nee ik ben geen 14
pi_56290112
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:07 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Jammer dat ik dus sinds het topic daar op heb gelet en niks meer gebaggert heb
Jammer dat je het in dit topic dus toch wel doet.

Gozer begrijp me goed, ik stook niemand tegen je op en ik wil je ook geen klote gevoel geven of wat dan ook maar ik zeg je gewoon dat je ervaring moet hebben om zulke dingen uit te spreken. Dat is toch wel duidelijk?
Nee ik ben geen 14
pi_56290148
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:09 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Jammer dat je het in dit topic dus toch wel doet.

Gozer begrijp me goed, ik stook niemand tegen je op en ik wil je ook geen klote gevoel geven of wat dan ook maar ik zeg je gewoon dat je ervaring moet hebben om zulke dingen uit te spreken. Dat is toch wel duidelijk?
Is dit SEX/R&P? NEE Gvd je kan het maar niet loslaten he? heb je er nachtmerries door ofzo ?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_56290171
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:11 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Is dit SEX/R&P? NEE Gvd je kan het maar niet loslaten he? heb je er nachtmerries door ofzo ?
Gozer ik probeer nu vriendelijk te reageren op jou reacties, als je er zo warm van wordt als ik je de grond in stamp met materiaal uit het verleden en heden moet je dat vooral zeggen, ik probeer je gewoon een punt duidelijk te maken en als je niet wil luisteren kan je het the hard way krijgen ook. Goddamn.

DS.
Nee ik ben geen 14
pi_56290176
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:08 schreef demonseeker14 het volgende:

[..]

Denk vooral aan het feit dat het nogal moeilijk is om voor zulke sexuele gevoelens uit te komen en dat lang niet elke ouder danwel vriendengroep het zal accepteren dat hij/zij gevoelens heeft voor hetzelfde geslacht.

DS.
Fair point!
Wat toch jammer is naar mijn idee, maargoed zo zit de wereld/de mens of moet ik zeggen de samenleving/cultuur momenteel in elkaar. (offtopic anyways, sort off)

Maar ik blijf er wel bij, niet geschoten is altijd mis. You can't blame a guy/girl for trying. Right?
pi_56290240
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:12 schreef Cageon het volgende:

[..]

Fair point!
Wat toch jammer is naar mijn idee, maargoed zo zit de wereld/de mens of moet ik zeggen de samenleving/cultuur momenteel in elkaar. (offtopic anyways, sort off)

Maar ik blijf er wel bij, niet geschoten is altijd mis. You can't blame a guy/girl for trying. Right?
Absoluut.
Maar het is wel zo dat het gewoon vaak een lose-lose situatie is als iemand er voor uit moet komen snap je? Kijk ik moedig acceptatie van zulke gevoelens aan, maar er zijn zat mensen die het niet willen bevatten. Als er nou wat zou veranderen in de huidige samenleving is het ook niet meer zo vervelend voor de jeugd die er voor uit moet komen, daarmee doel ik vooral op mannen/jongens waarvoor het toch wat moeilijker in elkaar zit als meisjes want meestal word dat sneller als normaal gezien dan mannen.

DS.
Nee ik ben geen 14
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:51:19 #122
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_56290835
De meeste meisjes stammen af van de pijlstaartinktvis, deze inktvis draagt een zakje onder de bek waarin het mannetje zijn sperma deponeert.

Vandaar.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_56290888
pak die chicka gewoon keihard die clitje likken no problemo zeg ik je
snelkraak ik ben die baas!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:54:38 #124
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_56290928
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Pragmatisch het volgende:
*Hosselcopter*
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:57:43 #125
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_56291007
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Pragmatisch het volgende:

Om deze moest ik wel lachen

Om die anderen niet :/ totaal achterhaald kamaroat !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')