eens, dat is gewoon makkelijker sorteren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:19 schreef Molluck het volgende:
Ik wil hier een klacht aan toevoegen: waarom zijn de meeste niet-leuke meisjes niet gewoon lesbisch?
Het leven is hard.. veel succesquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:20 schreef boekenworm het volgende:
Dat zijn ze meestal er ook nog bij
Waar reken jij jezelf bij dan? Misschien willen we je wel bekeren, dan is het hele probleem verholpen...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:20 schreef boekenworm het volgende:
Dat zijn ze meestal er ook nog bij
Post foto!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:32 schreef boekenworm het volgende:
Als ik zeg dat ik daarbij hoor ben ik een arrogante slet en als ik zeg van niet ben ik een loser
Maar ik krijg zeker geen negatief respons
Maar wel meerdere, zie het als een wedstrijd.quote:
Ik ken dat plot ergens vanquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:38 schreef Rikketik het volgende:
Word beste vrienden met haar, voer haar dronken op een pyjamafeestje en klaar is boekenworm.
En alle mannen kunnen zeker niet meer dan neuken?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef MouzurX het volgende:
Post pics?? ze is lesbisch ... stekeltjes haar dus![]()
Meeste idd nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:51 schreef boekenworm het volgende:
[..]
En alle mannen kunnen zeker niet meer dan neuken?
Verzin je eigen onelinerquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:56 schreef zquing het volgende:
owjah voordat ik 't vergeet
TS kan er niet mee omgaan
Ze heeft geen hyves, maar ze is echt lekker...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
kan je geen hyves van d'r posten ofzo?
hoe kan dat tegenwoordig nou nogquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:59 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Ze heeft geen hyves, maar ze is echt lekker...
Ik ken er wel meer hoor, zo vreemd is het niet. Ik heb zelf ook geen Hyvesquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoe kan dat tegenwoordig nou nog
diequote:
De wannebee vriendin van TS heeft een leven zonder Fok! en Hyvesquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoe kan dat tegenwoordig nou nog
Omschrijf haar eens dan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:59 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Ze heeft geen hyves, maar ze is echt lekker...
we need picture, pleasequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:01 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Ik ken er wel meer hoor, zo vreemd is het niet. Ik heb zelf ook geen Hyves
Doe het dan ook nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:02 schreef zquing het volgende:
[..]
diestaat er eigenlijk alleen maar omdat ik 't vrij zielig van mezelf vind dat ik 't post.
quote:Maar ik vind 'm gewoon te goed
of ze wilt het de ts niet vertellen en zit ze stiekem nu mee te kijken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De wannebee vriendin van TS heeft een leven zonder Fok! en HyvesHet bestaat dus toch
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
of ze wilt het de ts niet vertellen en zit ze stiekem nu mee te kijken.
ben jij toevallig grappig, lief, leuk, knap een meisje?
een vriendin?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:05 schreef boekenworm het volgende:
wat wil een mens nog meer?
Oh god, dat is echt lang geleden dat ik dat nog heb zie staanquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:08 schreef MouzurX het volgende:
Lesbo's in de clubs
wat een drama zijn dat altijd.
lesbo's in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die vrouwtje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Wat zegt ie? chika's playa uit hangen? Waar heeft ie het gozer het over?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:08 schreef MouzurX het volgende:
Lesbo's in de clubs
lesbo's in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die vrouwtje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
uit het raam hangen denk ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat zegt ie? chika's playa uit hangen? Waar heeft ie het gozer het over?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:08 schreef MouzurX het volgende:
Lesbo's in de clubs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |