Zo te zien is dat Ben, de vader van Neil uit Idols.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Offtopic: Sven wie is die gozer in je avatar
Oh die ken ik niet.. ik kijk nooit naar Idols.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:07 schreef Frollo het volgende:
[..]
Zo te zien is dat Ben, de vader van Neil uit Idols.
Vond het al zo vreemdquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:10 schreef RayMania het volgende:
In de PM bedoel ik natuurlijk aflevering #5 i.p.v. #6.
Waarom is alleen die BNN-chick rood eigenlijk?quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:06 schreef RayMania het volgende:
Vanavond kan ik geen nieuw topic maken, omdat ik er niet ben. Wie wil kan een nieuw topic maken en de afvaller doorstrepen. Dan voeg ik morgen de stand erbij.
Wil ik wel ff doenquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:06 schreef RayMania het volgende:
Vanavond kan ik geen nieuw topic maken, omdat ik er niet ben. Wie wil kan een nieuw topic maken en de afvaller doorstrepen. Dan voeg ik morgen de stand erbij.
Omdat de rest van de plaatjes nog niet aangepast isquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:32 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom is alleen die BNN-chick rood eigenlijk?
Toch maar dit:quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:13 schreef Urquhart het volgende:
De Mol: Dennis
Winnaar: Regina
Verliezer: Joris
Afvaller: Dunya
Had de plaatjes uit het WIDM-topic gejatquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waarom is alleen die BNN-chick rood eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |