Ow, dattequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lees maar even terug in het GCFB topic
Wat is er aan t handje?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:02 schreef Pheno het volgende:
Morgen dan maar wat recepten doen
En dan de vaat elke dag de trap op en af sjouwen...quote:
Ik ga zo slapen. Mooi onder de 100 posts vandaagquote:
b]Opquote:
Bek houwequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef crossover het volgende:
[..]
b]Op
donderdag 24 januari 2008 22:00 schreef eer-ik het volgende:[/b]
[..]
Ja, maar jij bent de trendsetter.
Ja, hij mag ook op straat staan van mij hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:04 schreef OA het volgende:
[..]
En dan de vaat elke dag de trap op en af sjouwen...
Je kan ze ook opschrijven.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef Pheno het volgende:
En fok is zo traag, dan kan ik ze eerst rustig op het werk in notepad in typen.
Netjesquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen. Mooi onder de 100 posts vandaag
Goed voor de conditiequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:04 schreef OA het volgende:
[..]
En dan de vaat elke dag de trap op en af sjouwen...
Nadat je ze eerst met pen en papier hebt geschreven?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef Pheno het volgende:
En fok is zo traag, dan kan ik ze eerst rustig op het werk in notepad in typen.
Even weer wat minderen, moet kunnen. Morgen zul je me ook niet vaak zien. Eerst even naar het werk, uurtje recepten opschrijven, daarna evaluatiegesprek van het afgelopen jaar waarvan 4 maanden afwezigquote:
Kan je met papier schrijven?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nadat je ze eerst met pen en papier hebt geschreven?
eerst even bedenken welke. Ik heb sowieso een lekkere salade in de aanbieding. Daarnaast nog een couscous en nog wat wraps shizzle.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nadat je ze eerst met pen en papier hebt geschreven?
Hoeveel kost ie?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
eerst even bedenken welke. Ik heb sowieso een lekkere salade in de aanbieding. Daarnaast nog een couscous en nog wat wraps shizzle.
Handigquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hem ondersteboven houdt en eerst met zijn kop in een bak inkt hangt wel ja!
Prima toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even weer wat minderen, moet kunnen. Morgen zul je me ook niet vaak zien. Eerst even naar het werk, uurtje recepten opschrijven, daarna evaluatiegesprek van het afgelopen jaar waarvan 4 maanden afwezigdaarna nog wat werk en dan weekend.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hem ondersteboven houdt en eerst met zijn kop in een bak inkt hangt wel ja!
Saladequote:Op donderdag 24 januari 2008 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
eerst even bedenken welke. Ik heb sowieso een lekkere salade in de aanbieding. Daarnaast nog een couscous en nog wat wraps shizzle.
Buzzerquote:
Ben je daar aan het boerengolfen ofzo?quote:
Op balkon!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, hij mag ook op straat staan van mij hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |