PH: "Koffie is voor Polen!"quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:28 schreef eer-ik het volgende:
Iemand een pakkende tekst voor de KSC banner?
Een user-aantrek-tekst.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar bedoel je eigenlljk een slogan of een kreet?
En wie gaat daar een 10tje aan spenderen?quote:
Niemand, dit is intern.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
En wie gaat daar een 10tje aan spenderen?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:37 schreef eer-ik het volgende:
Wat wel kan, is net als die user icons die steeds veranderen van sommige users, is een stapel banners maken, die @ server neergooien en dan in de OP doen.
Dat we steeds wisselende OP's hebben.
Maarum die user icons worden manual verandertquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:37 schreef eer-ik het volgende:
Wat wel kan, is net als die user icons die steeds veranderen van sommige users, is een stapel banners maken, die @ server neergooien en dan in de OP doen.
Dat we steeds wisselende OP's hebben.
Bij elke refresh?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Maarum die user icons worden manual verandert
Denk ik ook welquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:42 schreef MPG het volgende:
PHP-script. Jort weet denk ik wel hoe dat mot
Beidequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar bedoel je eigenlljk een slogan of een kreet?
Nee.quote:
Ze bestaan zekerquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:45 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nee.
Heb dan ook nog nooit een user gezien met echt een random user icon.
Maarja ze bestaan vast wel
JortK had datquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze bestaan zeker
Ik weet zo gauw alleen effe niet op te noemen wie dat nou had...
Ja dat weet 'ie welquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
JortK had dat![]()
Met die "kontjes"-avatar
quote:
Die huisgenoot tochquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:00 schreef Houniet het volgende:
volgens mij is eer zijn internet weer kwijt
:"e:Op vrijdag 25 januari 2008 00:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Als koffiemod behoor ik heden en verleden der KSC te kennen in in de hand te houden
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:00 schreef Houniet het volgende:
volgens mij is eer zijn internet weer kwijt
Kutvent is het hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |