abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56412609
Succes Evenstar
pi_56412693
Evenstar, succes!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 30 januari 2008 @ 18:20:17 #53
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56414432
Héél heel veel succes en sterkte gewenst Evenstar!
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:28:10 #54
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56433751
Och Evenstar, ik kan me je dubbele gevoelens goed voorstellen.
Heel veel succes!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_56433961
Evenstar, dikke voor jullie 2!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56433975
Evenstar/Evenstarman en vooral Arwen heel veel succes en hopen dat het een milde reactie veroorzaakt of nog beter helemaal geen natuurlijk...

Evenstar het lijkt me een moeilijke keuze. Het kiezen tussen twee kwade maar in elk geval wordt er hier aan jullie gedacht.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_56434195
Evenstar heel veel succes en sterkte!
pi_56435771
Vandaag met Merlijn naar het CB geweest. Hij woog nu 10,2 kg en was 85 cm. Het blijt een tenger ventje maar hij doet het verder goed dus geen zorgen. Hij volgt netjes zijn eigen lijntje.

Merken nu wel steeds erger dat óf het peuterpuberen echt begint, krijsen en boos zijn. Óf dat de veranderingen toch wel moeilijk zijn voor hem. Gelukkig krijgt zijn zusje nergens de schuld van van hem en wil hij haar dolgraag regelmatig op schoot hebben en aanraken. Elke keer ook de vraag of ze meegaat als we weg gaan.
  donderdag 31 januari 2008 @ 15:46:27 #59
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56435840
Oef Evenstar...
Dikke voor jullie.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:35:59 #60
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_56438294
dank jullie

al wordt het weer even uitgesteld, pleuris apotheker.. ben je je net erop ingesteld krijg je dat soort gedonder.
Morgen maar even naar zkh bellen dat hun het maar regelen

dus ik neem de successen lekker mee in mijn hart.
Jullie zijn lief
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Jubileum moderator donderdag 31 januari 2008 @ 20:13:09 #61
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56441838
He verdorie uitgesteld. Lekker dan.... je bent er net lekker op ingesteld...
Sterkte evengoed Evenstar
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56441890
Wat irritant Evenstar wat is er aan de hand met die apotheker dat het nu niet doorgaat?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56467692
He balen evenstar, hoe kan dat?

Ik moet even wat kwijt hoor, dames. Ik heb een echte peuter in huis (niet lachen, ik ben nog niks gewend ).

'Nee'. Alles is nee. Ze krijst al als ik een beker drinken voor haar neerzet. Gillen, krijsen, zichzelf op de grond storten... en dat om zowat alles.

Nog minstens 4 maanden tot ze naar de psz kan. Volgens mij is ze er zó aan toe en anders ik wel

Zucht
Variety is the spice of life
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:53:02 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_56468119
Omdat ze hier bij de apotheek idioot zijn.

Ben vandaag de hele dag bezig geweest te bellen samen met de dieetiste, en uiteindelijk via een internationaal distributiebedrijf een hele toffe man gesproken.
Normaal gesproken werken ze hier niet aan mee, maar volgens mij klonk ik wel zo wanhopig dat hij gezegd heeft we maken een uitzondering nadat ik het hele verhaal had uitgelegd.
Hij zou vandaag of anders maandag opsturen voor niets

en nebelung leuk toch peutertjes

Ik ga trouwens vast een voorraadje luiers inslaan, ze heeft gisteren per ogneluk wta kruimels brood binnen gehad, kan uiteraard ook nog de koemelk/eisporen zijn.. maar pfoei..
pi_56468648
En het was zo'n lief dreumesje hè?

jaja ik weet ze zijn nog steeds lief
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_56468752
Nou, ik vind het eerlijk waar best moeilijk op het moment.
pi_56468793
Ach Nebelung, het hoort bij het losmaken hè. Hier is die periode alweer zo'n beetje voorbij nu met 2 1/2 jaar. En ik ben er best blij om.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_56468802
Wat een gedoe is dat toch Evenstar voor er bij jullie eens een keer wel iets goed gaat he.

Vandaag samen met Gwen Merlijn opgehaald bij het KDV. Merlijn was meteen heel lief naar Gwen toe, ze kreeg een kusje en aaitjes, maar ook heel leuk beschermend grote broer zijn. Een vriendje van hem mocht haar niet aanraken, Merljn begon een beetje boos tegen hem te brabbelen toen deze het wel probeerde.

Hier is het ook weleens nee, nog niet heelveel, maar gelukkig ook wel complimentjes voor mamma. Had broccoli klaargemaakt en meneer maar aan het vertellen dat het "lekker" was en hij meer wilde.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 22:43:23 #69
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_56469256
Nebelung is ook moeilijk hoor,

Als arwen gluten binnekrijgt dan is het echt een compleet ander meisje, voorbeeldje:
in een uur tijd la leeg gooien alles rondsmijten, overal aankomen wat niet mag, ze is dan echt net een klein duiveltje en niet door te dringen. kan me dus voorstellen dat je dat erg moeilijk vind.
Want in hoevve laat je ze ontdekken en even uitrazen en waar trek je de grens..
pi_56469418
Ja, dat is het wel een beetje.

Ik kan echt heel veel hebben, zo snel maak je me de kop niet gek. Maar ze gilt overal meteen om. Ik heb nog niks gezegd of ze gilt al. En vervolgens is dat heel moeilijk te doorbreken. Soms lukt dat wel, maar de manier waarop dat vandaag lukt, lukt morgen niet meer. Soms heb ik het idee dat ik de hele dag aan het pappen en nathouden ben. (en dat is subjectief hoor . Dat lijkt zo vanwege dat dat gillen enzo mij veel energie kost, maar de leuke dingen natuurlijk niet, en die zijn er genoeg.)
pi_56469585
Oh joh hier ook zo'n drammer op het moment. En hoewel ik heel goed weet hoe ik het om kan draaien lukt het vaak niet omdat ik er gewoonweg het geduld niet voor heb. En dus geniet ik maar dubbel van de momenten dat ze wel luisterd en dat ik wel de energie heb om niet meteen weer tegen haar in te gaan. Ik probeer ook om niet overal een halszaak van te maken. wil ze een rok aan prima! een broek? ook goed . Als ze maar wel duidelijk zegt wat ze wil.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_56472402
evenstar (& arwen zelf natuurlijk). veel sterkte & succes! dappere beslissing hoor. en lastig dat je nu ook nog tegenwerking ondervond van de apotheek (?!?).

jelief, dat is precies wat anna tegenwoordig erg slecht doet: aangeven wat ze wél wil. bij anna dus ook veel gemok en ze kan daar ontzettend in blijven hangen. bij 't kdv hebben ze zelfs geprobeerd om haar dan maar niks te geven als ze bijvoorbeeld niet zegt wat ze wil eten of drinken. of bijv. een kale boterham omdat ze niet zegt wat ze erop wil. maar mevrouw eet dan rustig die kale boterham op, ze is zo koppig als wat. en ze drinkt toch al wat weinig, dus dat niks te drinken geven is niet echt een optie wat mij betreft. ik probeer er juist maar niet teveel een issue van te maken, zeg dan 'ok, dan kies ik wel iets voor jou', lekker makkelijk.
  zaterdag 2 februari 2008 @ 12:14:40 #73
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_56476975
Let the games begin..

spul is binnen, dus we gaan beginnen.

ieks
pi_56478017
Succes Evenstar, hoe gaat het nu?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 2 februari 2008 @ 13:27:27 #75
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_56478175
nog goed duurt meestal wat langer dan bij normale allergische reactie dat ze op gluten reageert.
ga zo shake proberen binnen te krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')