Pfff Evenstar! Dat klinkt behoorlijk zwaar meis

Ik moet het even kwijt hoor.
Sara heeft echt een engeltje op haar schouder gehad vandaag. Manlief en Sara waren vanmorgen voor controle bij de KNO arts. Op weg naar de uitgang zit een roltrap (5 meter hoog). Sara is dus van boven naar beneden van die roltrap afgestuiterd, over de kop gaand en al. Manlief had haar voor 1 keer voor zich gezet op de trap, en voor hij haar vasthad rende ze zo naar voren, en viel.
Eenmaal op de grond huilde ze meteen, de roltrap was al stilgezet door het personeel (de balie zit tegenover de roltrap) en is ze meteen naar de eerste hulp gebracht, waar ze al een kamer voor haar vrij hadden gemaakt. De arts en verpleegkundige hebben haar helemaal nagekeken en voor de zekerheid ook de kinderarts opgeroepen om haar na te kijken, en ze heeft helemaal niets. Alleen een lange schram over haar voorhoofd, neus, tussen neus en mond en kinnetje (een afdruk van de roltrap).
Het is echt gewoon wonderbaarlijk, een trap van 5 meter naar beneden stuiteren en alleen een schram. Manlief dach echt dat dit het einde was, hij voelt zich er nog beroerd van. En Sara? Die is vooral erg trots op haar schram: ikkuh trap gevalluh he? Ikke heeeeeul auw he?
Ahum

Ik was dus op mijn (nieuwe) werk waar manlief nog geen telefoonnummer van heeft en ik had mijn geluid van m'n GSM op stil staan, dus ik wist het pas om 11 uur, ik voelde me zo beroerd! Ik werk echt om de hoek van het ziekenhuis en was er niet. Bah!
Gelukkig is alles helemaal goed, maar man o man, manlief krijgt dat beeld niet uit zijn hoofd!
KNO was verder redelijk tevreden trouwens, 1 buisje is er half uit, de andere zit goed, was alleen veel oorsmeer dus dat heeft hij schoongemaakt. Hij wou eigenlijk wel een nieuw buisje plaatsen binnenkort, maar aangezien ze gewoon geen last heeft de laatste tijd, stellen we dat uit tot ze wel last krijgt.
En aangezien ze nog steeds heel veel hoest stelde hij voor om haar toch aan de ventolin te doen, dus morgen bellen we de HA nog even.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje