Ewwww...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Die uuropener...
Ze worden echt steeds vunziger.
Zweedse hoogproductiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:10 schreef Sersjee het volgende:
Blijft een heerlijke plaat...
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:08 schreef Horloge het volgende:
"Ik zit midden in de opening"
- "Ja ik ook"
... want badeenden heb je natuurlijk al genoeg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:15 schreef purplerose het volgende:
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!
En vandaag is het juiste tshirt in me brievenbus gevallen "de groene "je bent me er eendje shirt" met een nps pen erbij ter ontschuldiging omdat ze me eerst het verkeerde shirtje hadden gestuurd
muv de Arbeidsvitaminen afgelopen donderdagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die webcam is al een paar dagen hetzelfde hoor.
psiesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... want badeenden heb je natuurlijk al genoeg.
Hier ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
- Laptop aan
- Recorder aan
- Pc aan
- Webcam aan
- Adobe Premiere aan
- Radio aan
Ja, ik ben er helemaal klaar voor vanavond
Ik neem dan wel weer de GAST (en andere bijzondere dingen) opquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
- Laptop aan
- Recorder aan
- Pc aan
- Webcam aan
- Adobe Premiere aan
- Radio aan
Ja, ik ben er helemaal klaar voor vanavond
Geeft niks, ik heb liever met dan geen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar anders had ik helemaal geen screen.
Nouja, dan maar met MSNbeeldje.
Je hebt altijd baas boven baas, maar ik ben helemaal niet ontevreden over de nieuwe megahitquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:24 schreef Timo20 het volgende:
Raccoon megahit![]()
Maak dan die van de BodieRocks MH![]()
Het is gewoon een bout nummerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas, maar ik ben helemaal niet ontevreden over de nieuwe megahit
Zal ik het dan maar doenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Wie maakt het nieuwe deel aan? deze is bijna vol !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |