Krijgen we nu voor én na MetMichiel C&S-taferelen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand die Andrew een nekschot geven
quote:
Briljant! live opname Noorderslag, echt heel mooiquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Moke - Last change
Moest ik even kwijt....
De muziekuren van 7 tot 1 op 3FM zijn altijd ijzersterk vind ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:56 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat Corton dit uur geen één slechte plaat heeft gedraaid. Mooie prestatie.
je kan het ook ontbijt noemenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:50 schreef Glacier het volgende:
* Glacier zit inmiddels aan zijn avondeten
Nou ontbijt ik normaal niet met schnitzel, rijst en boontjes, dus vandaar dat ik voor de term avondeten koosquote:
Oiquote:
Trustequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:21 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane gaat richting bed. Dadelijk nog even bommel luisteren
Dat was nog vóór zijn 3FM-tijd hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:10 schreef broer het volgende:
Drieduizend netto is niet zoveel voor een dj. Geen wonder dat hij debiele sekstekstjes inspreekt voor SBS- of Veronica-programma's.
O, dan heb ik een paar weken geleden een herhaling gezien.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Dat was nog vóór zijn 3FM-tijd hoor.
Toen werkte hij voor Radio Veronica, en sprak hij ook dingen in voor Veronica TV.
Klopt, het wordt nog steeds regelmatig herhaald.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan heb ik een paar weken geleden een herhaling gezien.
Wat leuk hoe moeilijk sommige daar dan ook weer gaan doen hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:54 schreef Sirolf het volgende:
Michiel op de Frontpage!
3FM-dj Michiel Veenstra verdient 3000 netto
Het blijft de FP hè?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat leuk hoe moeilijk sommige daar dan ook weer gaan doen he
Jup , alleen maar positief , vrolijke en opgewekte reacties daarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |