ben bang dat dat niet helpt.... en andere weken is het niet gebeurdquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voortaan elke donderdag ff roepen dat je WIDM volgt.

Maricha, prettig weekend!
 Maricha, prettig weekend! Michiel, tot morgen!
 Michiel, tot morgen!

En gelijk heb je! Geniet er van!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:
Fijn weekend! (Ik ga lekker ff er tussenuit!)
 ) te vinden om te Thermaalbadderen.
) te vinden om te Thermaalbadderen.

Fijn weekend en veel plezierquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:

quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:58 schreef Maricha het volgende:

Ik verstond "Aaaai Kiel Her".quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:10 schreef Piles het volgende:
En weer dood hier
"I'll kiel her", is dat engels voor kielhalen

Ze zingt toch Aaikiea (kortom: Ikea..)quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verstond "Aaaai Kiel Her".
Wordt de afgelopen dagen trouwens wel héél erg vaak gedraaid, vanmiddag bij Stenders ook al!

Volgende week in 013 in het voorprogramma van Voicst... en niemand wil met me meequote:

Welke dag....quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgende week in 013 in het voorprogramma van Voicst... en niemand wil met me mee

Krijgen we nu voor én na MetMichiel C&S-taferelen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand die Andrew een nekschot geven

quote:

Briljant! live opname Noorderslag, echt heel mooiquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Moke - Last change
Moest ik even kwijt....

De muziekuren van 7 tot 1 op 3FM zijn altijd ijzersterk vind ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:56 schreef broer het volgende:
Ik geloof dat Corton dit uur geen één slechte plaat heeft gedraaid. Mooie prestatie.

je kan het ook ontbijt noemenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:50 schreef Glacier het volgende:
* Glacier zit inmiddels aan zijn avondeten

Nou ontbijt ik normaal niet met schnitzel, rijst en boontjes, dus vandaar dat ik voor de term avondeten koosquote:

.
 .

Oiquote:
 .
 .Trustequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:21 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane gaat richting bed. Dadelijk nog even bommel luisteren
 .
 .

Dat was nog vóór zijn 3FM-tijd hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:10 schreef broer het volgende:
Drieduizend netto is niet zoveel voor een dj. Geen wonder dat hij debiele sekstekstjes inspreekt voor SBS- of Veronica-programma's.

O, dan heb ik een paar weken geleden een herhaling gezien.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Dat was nog vóór zijn 3FM-tijd hoor.
Toen werkte hij voor Radio Veronica, en sprak hij ook dingen in voor Veronica TV.

Klopt, het wordt nog steeds regelmatig herhaald.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan heb ik een paar weken geleden een herhaling gezien.

Wat leuk hoe moeilijk sommige daar dan ook weer gaan doen hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:54 schreef Sirolf het volgende:
Michiel op de Frontpage!
3FM-dj Michiel Veenstra verdient 3000 netto

Het blijft de FP hè?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat leuk hoe moeilijk sommige daar dan ook weer gaan doen he

Jup , alleen maar positief , vrolijke en opgewekte reacties daarquote:
 . Valt me nog mee dat het topic nog niet is veranderd in een allochtonen bash
 . Valt me nog mee dat het topic nog niet is veranderd in een allochtonen bash  , of is dat tegenwoordig niet meer zo erg ?
 , of is dat tegenwoordig niet meer zo erg ?

Sorry. Ik kon me hier ook alweer niet inhouden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:24 schreef DaMook het volgende:
Wat leuk hoe moeilijk sommige daar dan ook weer gaan doen he

Waar ? Ow hier ? Heb ik vast over heen gelezenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:50 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Ik kon me hier ook alweer niet inhouden.
 .
 .

.
 . .
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |