Kon ook niet missenquote:
Morning SC. Lekker aan je Chevy gesleuteld?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
maar ookquote:
"Abilene" en "First Cut is the deepest"quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
maar ook![]()
Andere toffe nummers van haar vind ik Steve McQueen en Real Gone.
Vooralsnog (helaas) niet..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:47 schreef Detroit het volgende:
Is dat interview dat Michiel Veenstra met Revu had trouwens ergens te vinden? Iemand een linkje of een scannetje of iets dergelijks?
Het origineel van Chill Rob G is veel leukerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
I've got the power!
Toch vind ik de versie van H-Block X leukerStevige gitaren en een zwaar metal/rap nummer geworden
H-Blockxquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
I've got the power!
Toch vind ik de versie van H-Block X leukerStevige gitaren en een zwaar metal/rap nummer geworden
Ronduit waardeloos. Er zijn zoveel betere kandidaten om Megahit te worden en dan komen ze weer met zo'n - voorspelbare - Megahit aanzetten. Onbegrijpelijk.quote:
Klopt! Nog maar even genieten van deze week megahit, want die is toch wel lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ronduit waardeloos. Er zijn zoveel betere kandidaten om Megahit te worden en dan komen ze weer met zo'n - voorspelbare - Megahit aanzetten. Onbegrijpelijk.
Ze zijn bij 3FM nogal gespitst op nationaal product, wat natuurlijk een goede zaak is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ronduit waardeloos. Er zijn zoveel betere kandidaten om Megahit te worden en dan komen ze weer met zo'n - voorspelbare - Megahit aanzetten. Onbegrijpelijk.
Dat was ook tijden lang mijn favoriet. Maar ik ben overgestapt op de Picanto.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, vrijdag snackdag, ik voel me al wat beter, dus een mexicano moet lukken
Eddy Zoey is nog wel okquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dolf Jansen begint zo.
Dat programma is zelfs nog slechter te pruimen dan die bagger die Eddy Zoey maakt.
Schande dat daar belastinggeld aan verspild wordt. Ik ken echt niemand die dat programma waardeert
In de Revu van deze week, overal te koopquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:47 schreef Detroit het volgende:
Is dat interview dat Michiel Veenstra met Revu had trouwens ergens te vinden?
Of gratis te lezen in de supermarkt!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
In de Revu van deze week, overal te koop
Oh, maakt Giel dat tegenwoordig bekendquote:
Mwoah, programma vind ik best te pruimen, al moet ik zeggen dat ik een groot gedeelte van het gepraat gewoon niet volgquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dolf Jansen begint zo.
Dat programma is zelfs nog slechter te pruimen dan die bagger die Eddy Zoey maakt.
Schande dat daar belastinggeld aan verspild wordt. Ik ken echt niemand die dat programma waardeert
Zien of ik straks nog wat kan meesnappen in de kantinequote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, vrijdag snackdag, ik voel me al wat beter, dus een mexicano moet lukken [afbeelding]
Echt he-le-maal niets inderdaad. En ach, als ze Anouk, Krezip en Kane zo promoten, dan *moet* Racoon idd wel MH wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vind het een waardeloos nummer, maar de DJ's waren zo enthousiast dat het er wel in zat.
quote:Marlous Löffelman gaat freelance aan de slag bij 'GIEL', het ochtendprogramma van 3FM. Tot en met eind oktober vorig jaar was ze producer van het weekendprogramma van Rick van Velthuysen op Radio 538. Maar dat programma moest stoppen.
"Vanaf maandag doe ik net als Giel Beelen, Astrid de Jong, Iwan Reuvekamp en nieuwslezer Jurgen van den Berg mijn stinkende best om de 3FM-luisteraars een GiGi Goedemorgen te bezorgen. De komende twee weken verlaat ik voor dag en dauw mijn bedje en daarna zo vaak als nodig is. Wel met een dansje en een flinke kop koffie om wakker te worden", zo schrijft Marlous op de weblog van Rick.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:58 schreef borisz het volgende:
Hulde aan 3FM en Giel
[..]
alle radio bitches op 1 zender![]()
Ja, die weer samen, en dan in de nacht op 3FM!! MiddenInDeNachtRick, oude stijl!quote:
Michiel V., held! 3000 euro netto aan de haak iedere maand, en toch zo heerlijk gewoon gebleven. Jan Smit is er niets bij.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
In de Revu van deze week, overal te koop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |