quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker doen! Gaaf toch, als het je lukt???!!
klein foutje van de technicusquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Welke plaat knalde er door het journaal heen. Iemand het gehoord?
Het lijkt me zo moeilijk tellen, ze vliegen steeds weg!quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:59 schreef broer het volgende:
Tuinvogeltelling?
Waren de echte problemen soms op?
natuurlijk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
Avond!
Zo, ook eindelijk thuis... Heb ik erg veel gemist?
Maar ook nog dingen die zelfs voor een gemiddelde MetMichiel uitzending bijzonder zijn?quote:
alle luistercijfers van 3fm in het vorige deelquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
Avond!
Zo, ook eindelijk thuis... Heb ik erg veel gemist?
Topic heb ik inmiddels al teruggelezen, dus daar ben ik alweer helemaal bijquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
alle luistercijfers van 3fm in het vorige deel
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:Wombats - Let's Dance To Joy Devision [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:Wombats - Let's Dance To Joy Devision [ afbeelding ]
ja de 30 Seconds To Mars actie!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maar ook nog dingen die zelfs voor een gemiddelde MetMichiel uitzending bijzonder zijn?
ik dacht dat er weer een buurjongen met z'n zendapparatuur zat te klotenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Welke plaat knalde er door het journaal heen. Iemand het gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |