quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:54 schreef Maricha het volgende:
[..]
zeker doen! Gaaf toch, als het je lukt???!!
klein foutje van de technicusquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Welke plaat knalde er door het journaal heen. Iemand het gehoord?
Het lijkt me zo moeilijk tellen, ze vliegen steeds weg!quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:59 schreef broer het volgende:
Tuinvogeltelling?
Waren de echte problemen soms op?
natuurlijk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
Avond!
Zo, ook eindelijk thuis... Heb ik erg veel gemist?
Maar ook nog dingen die zelfs voor een gemiddelde MetMichiel uitzending bijzonder zijn?quote:
alle luistercijfers van 3fm in het vorige deelquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:10 schreef Broekie het volgende:
Avond!
Zo, ook eindelijk thuis... Heb ik erg veel gemist?
Topic heb ik inmiddels al teruggelezen, dus daar ben ik alweer helemaal bijquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
alle luistercijfers van 3fm in het vorige deel
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:Wombats - Let's Dance To Joy Devision [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:17 schreef Broekie het volgende:Wombats - Let's Dance To Joy Devision [ afbeelding ]
ja de 30 Seconds To Mars actie!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Maar ook nog dingen die zelfs voor een gemiddelde MetMichiel uitzending bijzonder zijn?
ik dacht dat er weer een buurjongen met z'n zendapparatuur zat te klotenquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Welke plaat knalde er door het journaal heen. Iemand het gehoord?
ROFLquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:22 schreef Againzender het volgende:
ik dacht dat er weer een buurjongen met z'n zendapparatuur zat te kloten
Ik kan geen gitaar spelen. En da's misschien maar goed ookquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
STOMME SMS- ers...... we weten al wie er uit ligt bij WIDM:(
Die maken dus nooit meer kans om hun request op de radio te krijgen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
Belachelijk !quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
En de zwarte lijst wordt langer en langer...quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die maken dus nooit meer kans om hun request op de radio te krijgen?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:31 schreef Maricha het volgende:
De afvaller:quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Smssen ze naar het verkeerde nummer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee en we wisten ook wel dat bij deze afvaller we het zouden kunnen lezen op de sms en michiel ook op zn hyve...quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En de zwarte lijst wordt langer en langer...
Sowieso, een radiostudio is niet de meest geweldige plek om de uitzending van WIDM te omzeilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |