Daar ga ik ook van uit. Hoe vreemd het ook klinkt tgen de rooien zijn we ook niet kansloos. Zijn totaal uit vorm en hebben niks meer te winnen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:01 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit dat Nunspeet wint zaterdag bij DOVO, en Ajax is te doen voor jullie
Nee daarom, het kan nog heel spannend gaan worden, Nunspeet heeft ook geen makkelijk programma; uit naar DOVO dus thuis tegen Geinoord en uit naar Kozakken Boys. Ik gun het jullie ook zeker, maar niet ten koste van onsquote:Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit. Hoe vreemd het ook klinkt tgen de rooien zijn we ook niet kansloos. Zijn totaal uit vorm en hebben niks meer te winnen.
NIVO Sparta, De leukste club van Nederlandquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
NIVO Sparta, De leukste club van Nederland
Hij is zo goed dat ie ook met minder trainingen nog makkelijk mee kan.quote:
Geinponem.quote:
Ja hands NIVO scoorde alsnog maar de scheids vergat de voordeelregelquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geinponem.
Tim Plomp al na een minuut dus, daarna ook Shiver Abdulrahman en uiteraard Sergio Cameron.
Ajax al na tien minuten met tien man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |