abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 23 april 2008 @ 19:05:18 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_58260855
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:01 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ga er maar niet vanuit dat Nunspeet wint zaterdag bij DOVO, en Ajax is te doen voor jullie
Daar ga ik ook van uit. Hoe vreemd het ook klinkt tgen de rooien zijn we ook niet kansloos. Zijn totaal uit vorm en hebben niks meer te winnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58261013
quote:
Op woensdag 23 april 2008 19:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Daar ga ik ook van uit. Hoe vreemd het ook klinkt tgen de rooien zijn we ook niet kansloos. Zijn totaal uit vorm en hebben niks meer te winnen.


Nee daarom, het kan nog heel spannend gaan worden, Nunspeet heeft ook geen makkelijk programma; uit naar DOVO dus thuis tegen Geinoord en uit naar Kozakken Boys. Ik gun het jullie ook zeker, maar niet ten koste van ons
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  Trouwste user 2022 woensdag 23 april 2008 @ 19:13:06 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_58261131
Idd niet gemakkelijk. Maar ik zie jullie wel winnen van Geinoord thuis. Dus we zullen in elke wedstrijd punten moeten scoren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58264038
6 punten uit 3 wedstrijden is in principe nog mogelijk, maar denk niet helemaal reëel.
Thuis Ajax moet kunnen, uit Bennekom word al moeilijker en IJselmeervogels is denk ik een paar maatjes te groot. Grondman moet zijn Bennekom verleden aanspreken, misschien kan hij als oud speler van Bennekom iets regelen.
  Trouwste user 2022 woensdag 23 april 2008 @ 21:55:55 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_58265720
Waarom niet helemaal reëel ?

We zijn op absurde wijze gepromoveerd.

Waarom er niet in blijven op die manier ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58272647
Ik zeg ook niet dat het kan, maar de kans is natuurlijk wel heel erg klein.
Ik hoop dat ik het mis heb, maar zo zie ik het.
Je moet zelf zes punten halen en Nunspeet mag er dan geen halen.
Al hadden we maar een klein beetje het geluk van PSV dan bleven we er wel in.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 april 2008 @ 16:54:50 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_58281815
We zullen idd het geluk aan onze zijde moeten hebben.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58286154
Begrijp wel een beetje wat Steegje bedoelt... Als je in het hele seizoen tot nu toe maar drie keer wint in 23 wedstrijden, hoe realistisch is het dan dat je in de laatste drie duels opeens nog twee keer zal winnen? Aan de andere kant, het is zeker een voordeel dat bijvoorbeeld Vogels nergens meer voor speelt. Ajax heeft eigenlijk nog wel een puntje nodig om helemaal veilig te zijn voor plek 12, Bennekom is ook uitgespeeld.

Het zal spannend worden. Je moet maar hard gaan zingen zaterdag tong! En zorgen dat Sergio Cameron door de Nivo-defensie goed in de gaten wordt gehouden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 24 april 2008 @ 20:21:38 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_58286263
Fuck Sergio Cameron.

Ajax moet Theo van Geffen maar in de gaten houden.

Die brandt op succes en wilt waardig afscheid nemen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58287319
Kan TT niet alvast aangepast worden
  Trouwste user 2022 donderdag 24 april 2008 @ 21:24:35 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_58287829
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:05 schreef Beschouw het volgende:
Kan TT niet alvast aangepast worden
NIVO Sparta, De leukste club van Nederland

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58287852
quote:
Op donderdag 24 april 2008 21:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

NIVO Sparta, De leukste club van Nederland



Zoiets ja.
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 april 2008 @ 18:59:30 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_58308143
ZALTBOMMEL - Jan Schouten (67) uit Zaltbommel is vrijdag geridderd voor zijn inspanningen in de jaren 90 voor voetbalclubs Nivo Sparta en de FC Den Bosch en zijn bijzondere bijdrage aan Slachtofferhulp Nederland.

Zijn grootste verdienste ligt op zijn innovatief ondernemerschap. Hij maakte van zijn bedrijf Schouten & Nelissen in 27 jaar tijd een internationaal erkend en gerenommeerd opleidingsinstituut voor psychologische dienstverlening. Hij wordt gezien als pionier op het gebied van organisatieontwikkeling. Schouten ontving de Ridderorde tijdens een symposium, op zijn kantoor van Schouten & Nelissen in Zaltbommel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58308189
Jantje!
pi_58318090
Vandaag winnen voor Jantje dan!

Hard zingen tong, dan komt het allemaal goed. Het is geen zaalvoetbal, dat is in jullie voordeel vandaag.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 april 2008 @ 17:53:51 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_58323602
Met 2-3 verloren.

0-3 met de rust. Geen bezieling, slecht verdedigen en zelf geen kansen gecreëerd.

Tweede helft totaal andere wedstrijd. Met goed voetbal, nu wel bezieling. Patrick Peelen was het verschil volgens mij. Snap nog steeds niet waarom ie niet vanaf het begin speelt. In de laatste minuut schieten we nog tegen de paal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58324521
Houdt ie niet meer vol, simpel.

Zijn jullie nu al gedegradeerd?
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 april 2008 @ 19:32:07 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_58325243
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:50 schreef Yeahinho het volgende:
Houdt ie niet meer vol, simpel.

Hij is zo goed dat ie ook met minder trainingen nog makkelijk mee kan.

Een pluspunt is ook dat ie rookt. Dat ontspant de luchtwegen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58325337
Wie scoorden er voor Ajax tong?

Verschil blijft vier punten voor jullie. Alleen als Nunspeet wint bij DOVO, dat weten we echter pas om 20.45, dan kan het doek gevallen zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 april 2008 @ 19:38:20 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_58325374
Hattrick van Sjaak Swart

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 april 2008 @ 19:39:38 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_58325400
Trouwens Theo van Geffen was weer geweldig. Ajax kreeg een vrije trap. De speler tikt hem een meter opzij om de bal goed te leggen en Theo gaat er met de bal vandoor. De scheids liet doorspelen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58325651
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:38 schreef tong80 het volgende:
Hattrick van Sjaak Swart


Geinponem.

Tim Plomp al na een minuut dus, daarna ook Shiver Abdulrahman en uiteraard Sergio Cameron.

Ajax al na tien minuten met tien man.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 april 2008 @ 19:53:23 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_58325699
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:51 schreef methodmich het volgende:

[..]

Geinponem.

Tim Plomp al na een minuut dus, daarna ook Shiver Abdulrahman en uiteraard Sergio Cameron.

Ajax al na tien minuten met tien man.
Ja hands NIVO scoorde alsnog maar de scheids vergat de voordeelregel

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58325750
Had ie beter de goal kunnen tellen achteraf. Wel een goede inhaalrace van jullie, helaas net niet voldoende. Hopen maar dat DOVO wint, want de Vogels zijn te pakken voor jullie op dag 26.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 april 2008 @ 19:57:22 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_58325777
Ja er blijft nog hoop dan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')