abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58462456
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 17:28 schreef tong80 het volgende:
1-3 gewonnen van Bennekom

Jullie winnen ook wel van ons volgende week, wij spelen echt zonder enige inzet en passie.

Ik ben er volgende week wel bij in Zaltbommel
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Trouwste user 2022 zondag 4 mei 2008 @ 10:25:23 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_58467614
In Bennekom ging Nivo-Sparta er met de overwinning van door waardoor de vierde overwinning een feit is! In het duel op des keizers’ baard werd het uiteindelijk 1-3 na een ruststand van 1-2 in Bommels voordeel. Nivo speelde zonder de geschorste spelers Roberto Verhagen en Davey Brothwell terwijl Niels Blom negentig minuten lang op de bank bleef.

De eerste helft had de thuisploeg een duidelijk overwicht maar wist het niet weg te lopen bij het bij tijd en wijle slordig spelende Nivo. Ongeconcentreerd uitverdedigen van Stephan Netten was de aanleiding voor de openingstreffer van Lennart van de Peppel. Netten verspeelde de bal aan de zijkant van het veld en met wat kunst en vliegwerk kwam Van Peppel oog in oog met Joris van der Cammen (1-0).

De thuisploeg raakte daarna paal en lat en vond verder doelman Van der Cammen op hun weg. De manschappen van interim-trainer Frans Grondman konden er lange tijd weinig tegenover zetten totdat er een vrije trap volgde van Randy van Heijnsbergen. De linksback, voor de vrije trap even overgekomen naar de rechterflank, legde de bal panklaar op het hoofd van Emiel van der Sanden die de bal bij de eerste paal fraai binnen kopte (1-1).

Van der Sanden werkte zich zaterdag aan het front weer eens een slag in de rondte. Ook bij de tweede goal had hij een hoofdrol. Een lange bal controleerde hij uitstekend met het hoofd waarna hij met een directe volley Bas van den Berk in staat stelde zijn eerste competitiedoelpunt aan te tekenen (1-2).

Voorin kreeg Van der Sanden dit keer assistentie van Theo van Geffen die de volle negentig minuten volmaakte. Als het aan de goaltjesdief zelf had gelegen was hij met een uur gewisseld maar trainer Grondman negeerde het verzoek van zijn spits om een wissel. Aanleiding voor het verzoek van Van Geffen was zijn gemiste penalty bij een 1-3 stand. Nadat Van der Sanden door Mamoudou Kaba onder de zoden was gestopt faalde Van Geffen vanaf de stip en ook de rebound kreeg hij niet langs doelman Kerwin Hartman. De sluwe vos schold en tierde, mede omdat hij eerder in de wedstrijd ook al ongelukkig was voor het vijandelijke doel. De 1-3 kwam wel van zijn voet na een assist van Van der Sanden. Op slag van rust verwachtte Van Geffen de bal niet van Björn Cevat waardoor hij niet alleen op het doel af kon. In de tweede helft had Van Geffen Cevat moeten bedienen maar ging hij voor eigen succes. Het slotsignaal was ook voor de grijze spits maar ook dit keer lukte het hem niet tot scoren te komen.

Er waren dus volop kansen voor Nivo op een nog hogere score. Ook Wesley Paijmans mistte nog oog in oog met doelman Hartman nadat verdediger Kaba op zijn eigen doellat had geschoten. De rebound was echter niet aan Paijmans besteed.
Hoewel Bennekommer assistent-trainer Kees van Wonderen zijn ploeg nog wel naar voren stuwde de tweede helft leverde het weinig kansen op voor de thuisploeg. De Bommelse overwinning kwam dan ook niet in het gedrang waardoor de nare smaak van de degradatie ietwat werd weggespoeld.

Opstelling Nivo-Sparta: Van der Cammen, Van de Pas, Jongste, Netten (46. Peelen), Van Heijnsbergen, Janssen (86. Van Kessel), Cevat (78. De Bruin), Van den Berk, Van Geffen, Paijmans, Van der Sanden
Scoreverloop: 18. Van de Peppel 1-0; 40. Van der Sanden 1-1; 44. Van den Berk 1-2; 53. Van Geffen 1-3.
Bijzonderheden: Van Geffen mist in 58e minuut een penalty

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zondag 4 mei 2008 @ 10:26:03 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_58467626
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:10 schreef F1Bas het volgende:

Ik ben er volgende week wel bij in Zaltbommel
Dan moeten we tegen die tijd wat afspreken. Effe elkaar ontmoeten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_58546682
quote:
Op zondag 4 mei 2008 10:26 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dan moeten we tegen die tijd wat afspreken. Effe elkaar ontmoeten

Hoe herken ik je ouwe
pi_58557321
Niet zo moeilijk, hij loopt heel de dag zo .
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58558176
Gewoon pal voor de kantine staan, dan hoor je vanzelf de naam Herman vallen.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_58558243
F1Bas gaat van een hoop spelers mogelijk voor het laatst genieten in de wedstrijd tegen Nivo. Da's ook wel weer grappig, die eindigen tegen de club van tong.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 8 mei 2008 @ 20:43:39 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_58561138
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:46 schreef HPayne het volgende:
Gewoon pal voor de kantine staan, dan hoor je vanzelf de naam Herman vallen.

Kan nog wel eens kloppen ook.

pi_58561526
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:51 schreef methodmich het volgende:
F1Bas gaat van een hoop spelers mogelijk voor het laatst genieten in de wedstrijd tegen Nivo. Da's ook wel weer grappig, die eindigen tegen de club van tong.
Jazeker, hopenlijk krijg Rijsdijk een paar minuten de kans om zijn 100ste voor ons te spelen. Na de wedstrijd is in onze kantine het afscheid van 13 spelers. Waardig afscheid van een aantal spelers van de gouden jaren.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 mei 2008 @ 22:41:26 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_58563746
Ik ben trouwens helemaal in het zwart met een bril op. Om de 5 minuten steek ik een peuk op.

pi_58564943
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 22:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ben trouwens helemaal in het zwart met een bril op. Om de 5 minuten steek ik een peuk op.

Ik ben bijna 2 meter dus makkelijk te herkennen en ben ieder geval niet in het blauw.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 mei 2008 @ 23:22:05 #237
7889 tong80
Spleenheup
pi_58565052
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:19 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ik ben bijna 2 meter dus makkelijk te herkennen en ben ieder geval niet in het blauw.
Als we elkaar niet zien roep ik gewoon 'BAS HIER MELDEN'

pi_58578431
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:22 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als we elkaar niet zien roep ik gewoon 'BAS HIER MELDEN'

De supportersbus vertrekt om 13 uur dus we zullen er iets voor 14 uur zijn...
pi_58603379
Waar was je Tong

Zat je voor de wedstrijd op het terras in die hoek? Zo ja, dan weet ik wel wie je bent
  Trouwste user 2022 zondag 11 mei 2008 @ 00:14:01 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_58603425
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:11 schreef F1Bas het volgende:
Waar was je Tong

Zat je voor de wedstrijd op het terras in die hoek? Zo ja, dan weet ik wel wie je bent
Ben blij dat je post kan ik reageren.

Ik ben niet geweest ik heb gronische hoofdpijn al meer dan tien jaar. Vandaag was het zelfs zo erg dat het op migraine lijkt. Komt door het weer denk ik. Kon dus niet in de zon gaan staan.

Hoop alleen dat je niet te lang naar me hebt gezocht.

pi_58604000
quote:
Op zondag 11 mei 2008 00:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben blij dat je post kan ik reageren.

Ik ben niet geweest ik heb gronische hoofdpijn al meer dan tien jaar. Vandaag was het zelfs zo erg dat het op migraine lijkt. Komt door het weer denk ik. Kon dus niet in de zon gaan staan.

Hoop alleen dat je niet te lang naar me hebt gezocht.

Dat is klote. En heb niet te lang gezocht maar je hebt een paar schitterende goals gemist.
  zondag 11 mei 2008 @ 16:56:40 #242
17328 methodmich
Nummer 10
pi_58611659
Het zit er definitief op voor Nivo.

Ben benieuwd naar de analyse van tong over 12 wedstrijden hoofdklasse en die van Elftalleider over 26.

Hoe heeft Brotje het beleefd als speler?

Wie moet speler van het jaar worden?

Waar liet Nivo het liggen?

Kortom, tijd om terug te blikken!!!
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 12 mei 2008 @ 00:28:49 #243
7889 tong80
Spleenheup
pi_58619895
Minste defensie:

1 Nivo Sparta (52 tegengoals)
2 Bennekom (50 tegengoals)
3 Kloetinge (49 tegengoals)
4 IJsselmeervogels (48 tegengoals)
5 LRC Leerdam (46 tegengoals)

Zegt genoeg

pi_58623509
31 mei afscheid van Patrick Peelen en Theo van Geffen met (oud)profvoetballers als Arnold Scholten, Fred van der Hoorn, Bart vd Eede, Kris Mampaey en meer.
pi_58623917
Mark Santegoeds van Roda Boys / Bommelerwaard naar Nivo Sparta volgens VoZ

Routinier erbij dus, maarzeker nog geen verkeerde voetballer.
www.thuisuiteten.nl
pi_58637924
NIVO heeft een leuk sportpark trouwens.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 mei 2008 @ 03:35:49 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_58638118
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 02:22 schreef F1Bas het volgende:
NIVO heeft een leuk sportpark trouwens.
Helaas moeten we binnen 2 jaar verhuizen naar een andere locatie. Dat zal wel wennen worden.

Trouwste user 2022 dinsdag 13 mei 2008 @ 05:31:05 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_58638281
Laatste duel in de hoofdklasse levert helaas geen punten op....

Zaltbommel, 11-5-2008
Het laatste optreden in de hoofdklasse heeft voor Nivo-Sparta helaas geen punten opgeleverd. Net zoals het gehele seizoen eigenlijk was ook dit keer het verschil met de tegenstander, zaterdag was dat IJsselmeervogels, maar één doelpunt, 2-3.

In de hitte kreeg Nivo-Sparta in de eerste helft een goede kans toen Wesley Paijmans het een keer van afstand probeerde. Doelman Mirco Bovo moest vol de hoek in om de lage schuiver van de middenvelder te pareren. De gasten uit Bunschoten-Spakenburg waren wel meer in balbezit maar voor het doel van Joris van der Cammen ontbrak de precisie. André Kemper en Joost Kuhlmann zagen vele schoten over gaan terwijl ook Van der Cammen als vanzelfsprekend weer een voortreffelijke sta-in-de-weg was. Volgend seizoen speelt hij met JVC Cuijk in de top van de zondaghoofdklasse en ook daar zal hij punten gaan pakken voor zijn ploeg.

Na een eerdere kleine drinkpauze voor de spelers volgde de echte rust dus iets later. In de pauze werd aan de directeur van Spieren voor Spieren, Joost Wijnhoud, een cheque van EURO 1500,- overhandigd. Nivo-Sparta heeft dit seizoen geld ingezameld door onder ander de verkoop van de programmaboekjes voor dit goede doel en zaterdag werd er voor de wedstrijd gecollecteerd.

In de tweede helft volgde vrij snel de 1-0 voor de thuisploeg al zat hier een buitenspelluchtje aan waardoor deze inzet van Randy van Heijnsbergen werd afgekeurd. Bij Nivo was Dennis Janssen toen vervangen door Patrick Peelen. De oud-prof die gaat stoppen met voetballen kreeg nog wat speeltijd maar moest zich na een half uur geblesseerd laten vervangen door Stephan Netten. Ook Theo van Geffen gaat er mee stoppen. Hij maakte zaterdag het uur vol maar kwam in zijn laatste officiële optreden helaas niet tot scoren.

Na de afgekeurde Nivo-treffer was het de beurt aan ‘de Volgels’. In tien minuten werd het klusje geklaard. De eerste goal van Jeffrey Winter was een hele mooie. Met een halve omhaal verzilverde hij een voorzet van Jan Pieter Hartog. Niet veel later dook Winter wederom op voor het doel van Van der Cammen. Hij behield het overzicht en bracht Kuhlmann in stelling (0-2). Een lastige stuiter in een vrije trap van Kemper bracht Van der Cammen aan het wankelen waarna Christiaan Opschoor van dichtbij de 0-3 kon binnen tikken.

De mooiste doelpunten kwamen zaterdag echter van Nivo-Sparta. Roberto Verhagen krulde een vrije trap op fenomenale wijze in de bovenhoek. Het slotaccoord was voor Van Heijnsbergen die zich na goed voorbereidend werk van Egon Salzmann knap vrij speelde binnen het strafschopgebied en de bal in de kruising kegelde. In de slotfase ‘rook’ de thuisploeg een puntje. Een kopbal van Paijmans ging voorlangs terwijl de opkomende aanvoerder Björn Jongste pas vlak voor het vijandelijke doel werd gestopt.

Na afloop van de wedstrijd werden alle spelers door het bestuur in de bloemetjes gezet als dank voor hun inzet gedurende het historische seizoen in de hoofdklasse.

Opstelling: Van der Cammen, Van de Pas, Jongste, Blom,Van Heijnsbergen, Janssen (46.Peelen;76. Netten), Van den Berk, Verhagen, Van Geffen, Paijmans, Van der Sanden
Scoreverloop: 58. Winter 0-1; 64. Kuhlmann 0-2; 66. Opschoor 0-3; 78. Verhagen 1-3; 90. Van Heijnsbergen 2-3

Trouwste user 2022 maandag 26 mei 2008 @ 15:01:16 #249
7889 tong80
Spleenheup
pi_58920102
KERKWIJK - Het eerste Stan Hobo- toernooi ter nagedachtenis van de in 2006 verongelukte keeper van Kerkwijk werd gewonnen door Nivo-Sparta uit Zaltbommel.

Aan het toernooi voor spelers onder de 23 jaar namen verder GVV' 63 (tweede), Kerkwijk (derde) en NOAD'32 (vierde) deel. De prijzen werden na afloop uitgereikt door de zichtbaar geemotioneerde ouders van Stan.

Initiatiefnemer Ad van de Berg vond het toernooi zonder meer geslaagd. "Het waren spannende sportieve wedstrijden. Er is geen enkele onsportieve overtreding gemakt. Een compliment aan alle deelnemende ploegen is dan ook zeker op zijn plaats.''

Verder vertelde Van de Berg dat het Stan Hobo-toernooi in mei een vaste plaats op de toernooikalender krijgt. "We willen het toernooi tevens graag uitbreiden naar zes tot acht verenigingen.''

pi_58925611
1C zit volgend jaar vol, heeft een club te veel. Er is dus kans dat Nivo weer wordt "uitgeleend" aan 1D!
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')