Ik heb dat ding 2 jaar geleden gekocht, nadat ik een financiele meevaller had gehadquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Sylvana: weet je zeker dat je zo'n nike ding kan aansluiten op een grote ipod? ik dacht dat ie alleen kon met een nano. En verder zal ik het niet veroordelen ofzo, maar je zegt weleens dat je weinig geld hebt, dan vind ik zoiets best een duur ding!
Kan alleen bij nano idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb dat ding 2 jaar geleden gekocht, nadat ik een financiele meevaller had gehadMaar nu verkoop ik hem omdat ik hem amper meer gebruik en nu het geld dat ik er voor krijg wel goed kan gebruiken
Ik heb geen idee of je zo'n Nike-ding erop kunt aansluiten, ik ken dat Nike-ding niet.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:53 schreef zwahiel het volgende:
wraps
lekker!
Ben eigenlijk wat minder actief bezig, alleen nog letten op eten en proberen te trainen. Al ben ik door tijdsgebrek al twee weken niet meer geweest. Einde van het semester en beginselen van mijn afstuderen begonnen dus dat vond ik even belangrijker om eerlijk te zijn. Maar ja, als je dan gewoon op je eten let. Heb wel 't idee dat ik nog wel een beetje afval. Al is 't aan de rechterkant van mijn buik veel meer en duidelijker te zien dan aan de linker kant
Straks als ik weer even bijgeslapen ben duik ik weer de sportschool in. Moet zeggen als je na een tijdje weer nieuwe leuke kleren die wat nauwer zitten kunt kopen dan weet je weer waar je 't voor doet stiekempjes
* zwahiel heeft gewoon een skinny gekocht en hij past nog en zit nog goed ook!
Ik ben toch volgens mij redelijk symmetrischquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef freecell het volgende:
Mijn buik is aan de rechterkant iets dikker
Al jįren, maar hoemeer ik afval, hoe meer het opvalt.
Ik ook, afgezien van moedervlekken en littekens danquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:03 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben toch volgens mij redelijk symmetrisch
Ach, die kan je erbij tekenenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:07 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik ook, afgezien van moedervlekken en littekens dan
Dat is me iets te veel werkquote:
Gewoon in stukjes hakken en met een vork opeten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:
Verse ananas
Vorige week nog op, kreeg er wel plakhanden van
Er staat hier nog wel ananas uit blik (voor op de tosti) maar dat is toch niet zo lekkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Gewoon in stukjes hakken en met een vork opeten.
Geweldig als je aan het studeren bent, elke alinea een stukje ananas
Je kunt ze toch bij iemand anders eten?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:
Willen jullie trouwens het niet meer over wraps hebben![]()
is al erg genoeg dat ik ze niet mag eten
Tof!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn ict-toets ging trouwens goed. Ik moest een website-je maken, met een paar eisen, in html. En alles lukte. Jeuh.
Ja, ik denk dat ik mijn vriendje maar even een hint geefquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Je kunt ze toch bij iemand anders eten?
En ik zere mondhoekenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:
Verse ananas
Vorige week nog op, kreeg er wel plakhanden van
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:
Willen jullie trouwens het niet meer over wraps hebben![]()
is al erg genoeg dat ik ze niet mag eten
dan beheers je de kunst van het wrap-rollen niet, my apprentice...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:23 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe altijd veel te veel groente en andere vulling in mijn wrap, valt ook alles eruit
Egeltje, succes vanmiddag
zou je die dan niet gewoon vriendelijk weigeren?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:22 schreef Miss_S het volgende:
Mijn ouders kwamen net thuis met 2 saucijzenbroodjes voor me, dus heb vandaag al wel weer genoeg kcal op
Ik heb deze week de toets ict-basis gedaan (creatief gebruik van word en powerpoint, incluis het maken van een automatische inhoudsopgave en het aanpassen van alle slides tegelijk, poehpoeh) en de toets ict-web (een website maken met behulp van html en css, html-editor niet toegestaan. resultaat: een leeeeelijke site).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WRAPS!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Die op internet zien er altijd beter gelukt én minder smakelijk uit dan de mijne.
@ Egeltje: Wat voor ICT-toets was dat? Digitaal Rijbewijs Onderwijs, misschien? Of hoeven jullie dat tegenwoordig niet meer te doen?
Saucijzenbroodjes, weet je het zeker? Bevat per stuk zeker 300 kcal kan ik me nog herinneren van de tijd dat ik ze moest afbakken bij de panini... Ze zijn lekker maar ZO vadsigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:22 schreef Miss_S het volgende:
Mijn ouders kwamen net thuis met 2 saucijzenbroodjes voor me, dus heb vandaag al wel weer genoeg kcal op
Idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zou je die dan niet gewoon vriendelijk weigeren?![]()
vind het tegenwoordig écht niet moeilijk meer om dingen die 'speciaal voor me zijn meegenomen' te weigeren eigenlijk.. als ik elke keer dat iemand trakteert ofzo zou aannemen, dan zou ik ook aanKOMEN..
of iig maar één nemen in plaats van twee? Tikt wel flink aan, saucijzenbroodjes, hoe lekker ze ook zijn
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:07 schreef Sylvana het volgende:
Mensen nemen nooit eten voor mij mee, dus ik hoef nooit wat af te slaanEn op verjaardagen ofzo dan sla ik gerust de taart af, daar zeuren ze gelukkig niet om
Ik zit weer aan de groentensoep, verder weinig doen vandaag, met mn lichaam is het helemaal mis. Volgende week ct-scan en extra onderzoeken naar aanleiding van vannacht. En mn vader zou eindelijk deze week gaan verhuizen naar het nieuwe verpleeghuis ( wat eigenlijk half oktober al zou gebeuren, maar steeds werd uitgesteld) en nu is er in het nieuwe verpleeghuis een mrsa-bacterie, en is het dus weer met een paar weken uitgesteld, dus zit ff beetje tegen hier
Tijdens urine-onderzoek hadden ze bloed in urine gevonden, maar zelf nooit wat van gemerkt tijdens het plassen. Maar toen ik vannacht naar wc ging, kwam er echt een stortvloed aan bloed mee. Dacht eerst dat ik misschien doorbraakbloeding had, dus tampon in gedaan, hele nacht ingehad, maar daar zat niks op. Vanochtend met plassen weer allemaal bloed erbij, dus toen ziekenhuis gebeld. En nu willen ze toch urine-kweek maken en volgende week als ik CT-scan heb, gelijk maar wat blaasonderzoeken doen....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Wat was er dan vannacht?
nee hoor waarom zou ik?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zou je die dan niet gewoon vriendelijk weigeren?![]()
vind het tegenwoordig écht niet moeilijk meer om dingen die 'speciaal voor me zijn meegenomen' te weigeren eigenlijk.. als ik elke keer dat iemand trakteert ofzo zou aannemen, dan zou ik ook aanKOMEN..
of iig maar één nemen in plaats van twee? Tikt wel flink aan, saucijzenbroodjes, hoe lekker ze ook zijn
Dan kom ik vandaag in totaal tot nu toe uit op 700 dus dat is ook nog geen dramaquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Saucijzenbroodjes, weet je het zeker? Bevat per stuk zeker 300 kcal kan ik me nog herinneren van de tijd dat ik ze moest afbakken bij de panini... Ze zijn lekker maar ZO vadsig![]()
Ik weet dat jullie het in het chocoforum over mijn zalmhapjes hebben gehad, maar sinds wanneer is zalm ongezond?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:44 schreef freecell het volgende:
Nee, maar je eet ook iet elke dag zalmhapjes, of magharita of zalmhapjes als ontbijt, maar intussen glijd je wel een beetje af van aldoor héél gezond eten naar 4 tot 5 keer in de week iets heel ongezonds snaien ertussendoor.
Als je er niet van aankomt is dat natuurlijk helemaal niet erg, maar zorg je wel dat je het in de gaten houdt? Jojo-en gaat vaak heel geleidelijk en ongemerkt!
Inderdaad en sommige met een beetje roomkaas en kruidenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat zijn zalmhapjes eigenlijk? Is dat gerookte zalm?
Ja maar op jouw wachtte vast niet 10 pm's hieroverquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:55 schreef Razztwizzle het volgende:Wat ben je recalcitrant.
Gewoon lekker doen hoor - je weet zelf wel wanneer je weer op moet gaan letten neem ik aan.
Ik eet nu lekker cherrytomaatjes met verse basilicumdat is zo'n lekkere combinatie.
En vanavond stoof ik vis in de oven, en dan eten we lekker rijst en prei erbij. En worteltjes voor m'n lief.
Ik heb op het chocoforum niet over je gepraat, maar bedankt voor de insinuatie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie het in het chocoforum over mijn zalmhapjes hebben gehad, maar sinds wanneer is zalm ongezond?
En ja ik heb vakantie, problemen mee?
Ik had mijn gewicht in de gaten, net zoals Isa als het meer dan het normale schommelt weet ik dat ik er weer iets aan moet doen
Dan spijt het me als jij niet een van die mensen wasquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb op het chocoforum niet over je gepraat, maar bedankt voor de insinuatie.
Ik viel je niet aan, ik signaleerde een bepaald patroon en ik gaf een vriendelijk bedoelde opmerking. Maar blijkbaar houd je het zelf goed in de gaten, dat is goed
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:00 schreef freecell het volgende:
En miss-s, ik heb ook geen idee dat je er 10 PM's over hebt, in ieder geval geen van mijIk kan niet in je inbox kijken hč?
Voor dinsdag zat er niets bij wat ik normaal niet zou doenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Mensen zijn terecht een beetje bezorgd om je Miss SDenk je even goed na over de afgelopen weken en hoevaak je wel niet ineens 'foute dingen' eet? En elke keer weer zeg je dat een keertje wel kan. Ja, een keertje wel ja.
Vandaag had ik overigens ook geen fraaie dagIk had een vreetkick, voor het eerst in 5 maanden
Maar goed, ik heb geen zin meer in eten. Niet zo gek, want ik heb buikpijn en ben misselijk
Dat had ik met uitwisseling in Letland ook, dan kan je het gewoon niet weigerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:15 schreef Chicolate het volgende:
Dat schuldgevoel aanpraten over eten afslaan doet me zo ongelooflijk denken aan mijn uitwisseling naar Rusland ... kwam daar midden in de nacht (4:00) aan, ze hadden allemaal eten voor me gemaakt en ik had echt geen honger, wilde alleen maar slapen ... Van alles wel wat geproefd, komen ze opeens met een taart ... Vriendelijk geweigerd, maar dat bleef me een hele dag achtervolgen, dat die moeder zo ongelooflijk teleurgesteld was dat ik het niet opat ...
Uiteindelijk wel opgegeten, maar zo ging het met ieder gerecht ... was blij als ik naar de Mac kon, ipv avondeten bij die ouders, dat was minder in hoeveelheid en minder vettig... tja vind je het gek als je dan 5 kilo in 10 dagen aankomt, als zij steeds zo overdreven teleurgesteld doen en ik me schuldig voel ...
Nu heb ik totaal geen problemen met dingen weigeren. Ik zeg het gewoon als ik geen honger heb, of geen trek in zoetigheid.
Het heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat jij ook best vaak bij wat anderen eten iets te zeggen hebt over de calorieen van dan nog relatief normale dingen. Dan is het ineens een stuk vreemder om 2 saucijzenbroodjes ineens te vermelden dan wanneer je normaal gesproken niet behoorlijk-laag-calorisch predikt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Voor dinsdag zat er niets bij wat ik normaal niet zou doen
En daarna tja.....ik heb het al een paar keer gezegd
Maar je hoeft echt geen zorgen te maken want als ik aankom stop ik ermee (en anders stop ik er over een week mee)
Sorry geaccepteerd. Vakantie in Januariquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan spijt het me als jij niet een van die mensen was
En het is inderdaad een patroon omdat ik vakantie vier wat ik een paar dagen geleden al heb aangegeven
Het kon op zich wel ... ik ken een jongen die afgevallen was ... maar ze keken me altijd zo beledigd en teleurgesteld aan, gingen het op tafel zetten voor mijn neus en bleven maar herhalen hoe ongelooflijk jammer het was dat ik het niet opat ... en ze spraken nauwelijks engels, dus normaal uitleggen waarom ik het niet wilde kon ook al nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat had ik met uitwisseling in Letland ook, dan kan je het gewoon niet weigeren
Ze proberen zo goed voor je te zorgen, maar inderdaad fijn als je eens een keer ergens anders at
En ik heb thuis ook geen probleem met dingen weigeren
Ik begrijp het ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:18 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Het heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat jij ook best vaak bij wat anderen eten iets te zeggen hebt over de calorieen van dan nog relatief normale dingen. Dan is het ineens een stuk vreemder om 2 saucijzenbroodjes ineens te vermelden dan wanneer je normaal gesproken niet behoorlijk-laag-calorisch predikt.![]()
Sylvana: wat een gedoe alweer zeg! Hopen dat er nu wel wat uitkomt...
Ja echt heerlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Sorry geaccepteerd. Vakantie in Januaribenijdenswaardige situatie
Wel lekker
Ai...maar je hebt het toch nog wel gewoon goed onder controle? Het is moeilijk...als zo'n bui opkomt lijkt het wel of je niet meer helder kunt nadenken. Je wilt je alleen maar volproppen dan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag had ik overigens ook geen fraaie dagIk had een vreetkick, voor het eerst in 5 maanden
Maar goed, ik heb geen zin meer in eten. Niet zo gek, want ik heb buikpijn en ben misselijk
Ja, dat soort buien zijn nog net zo moeilijk als vroeger. Of je nou 30 kilo bent afgevallen of nog maar 3, het blijft moeilijk. Alleen komt het blijkbaar amper nog voor (gelukkig!) en ik weet niet goed waar het door getriggered werd, ik had goed ontbeten. Ik ging gisteravond wel met een beetje rammelende maag naar bed, zou dat misschien een oorzaak kunnen zijn?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ai...maar je hebt het toch nog wel gewoon goed onder controle? Het is moeilijk...als zo'n bui opkomt lijkt het wel of je niet meer helder kunt nadenken. Je wilt je alleen maar volproppen dan.
Ik wou net vragen wat is de oorzaak?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat soort buien zijn nog net zo moeilijk als vroeger. Of je nou 30 kilo bent afgevallen of nog maar 3, het blijft moeilijk. Alleen komt het blijkbaar amper nog voor (gelukkig!) en ik weet niet goed waar het door getriggered werd, ik had goed ontbeten. Ik ging gisteravond wel met een beetje rammelende maag naar bed, zou dat misschien een oorzaak kunnen zijn?
Komende dagen weer goed opletten, houden jullie me ook een beetje in de gaten? Dus als ik melding maak van koekjes oid niet vragen of het lekker was, maar me erop wijzen dat het nu even niet slim is
Zoiets had ik gisterenavond ook wel een beetje. M'n avondeten was wat magertjes, dus vooruit, 2 crackers met chocovlokken. Okee dat kon nog wel. Toen wilde ik nog meer... Was bijna naar de supermarkt gegaan (en dan een reep chocolade en een zak chips in mn maag rijker), maar het is gebleven bij een hele bak biogardequote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat soort buien zijn nog net zo moeilijk als vroeger. Of je nou 30 kilo bent afgevallen of nog maar 3, het blijft moeilijk. Alleen komt het blijkbaar amper nog voor (gelukkig!) en ik weet niet goed waar het door getriggered werd, ik had goed ontbeten. Ik ging gisteravond wel met een beetje rammelende maag naar bed, zou dat misschien een oorzaak kunnen zijn?
Komende dagen weer goed opletten, houden jullie me ook een beetje in de gaten? Dus als ik melding maak van koekjes oid niet vragen of het lekker was, maar me erop wijzen dat het nu even niet slim is
Mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Dat herinnert me eraan dat ik nog koekjes hebgaan jullie heel hard steigeren als ik die weg ga gooien? Ik kan me nog een discussie herinneren waarbij iemand iets weggooiide en er nogal wat ophef over werd gemaakt
![]()
Eens. Je zult altijd waakzaam moeten zijn, en zeker geen struisvogeltactiek gaan toepassen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Soms doe ik het omdat ik mezelf wil verwennen, of omdat het zo gezellig is, maar soms kan ik geen oorzaak aanwijzen. Ik zet dan mijn hersenen uit en zet het op een snaaien. Gewetenloos vreten, haha. En er dan niet eens van genieten, ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wou net vragen wat is de oorzaak?
Wat was vroeger de oorzaak?
Ik heb daar nooit last van gehad, en weet ook niet echt wat ik er bij moet voor stellen
Ik zou bijna denken dat het aan die lege maag kan liggen ... jouw situatie is zoals je hem beschrijft ongeveer hetzelfde als die van mij: met lege maag gaan slapen, stevig ontbijten en een vreetbui krijgen. Denk dat het er bij mij echt aan lag dat ik voor mijn gevoel veel te weinig gegeten had, en die boterhammen zo heerlijk waren ... ook geen vol gevoel gehad, tot ik een kop thee nam ... nu plof ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:43 schreef Miss_S het volgende:
Mijn zegen heb je
Ik was natuurlijk diegene waar die discussie over ging
Ja, je verstand uitzetten en dan zo'n amper verstaanbaar zacht geitenwollensokken stemmetje achter in je hoofd die je vermanend toespreekt, maar die je gewoon de kop indrukt met etenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik herken het wel. Soms doe ik het omdat ik mezelf wil verwennen, of omdat het zo gezellig is, maar soms kan ik geen oorzaak aanwijzen. Ik zet dan mijn hersenen uit en zet het op een snaaien. Gewetenloos vreten, haha. En er dan niet eens van genieten, ook.
Hmm klinkt moeilijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:46 schreef Isabeau het volgende:
Wist ik maar wat de oorzaak was, Miss SVroeger was het denk ik vaak verveling of verdriet of stress of frustratie. Misschien is dat het wel, frustratie over mijn scriptie
Maar ik voel me niet verdrietig of gestresst oid. Het is gewoon een stomme bui, het slaat nergens op. Ik heb mezelf al boos toegesproken en ik ben ook al een beetje gestraft
(buikpijn) Ik moet er gewoon NU een streep onder zitten en dan is de schade prima te overzien, maar ik ben gewoon bang dat dit soort gedrag vaker voor kan komen en dat ik weer aankom. Lijkt me vreselijk.
Maar ik heb een keuze! Ik stop zélf dat eten in mijn mond, niemand die me daartoe dwingt.
vanavond ga ik dus ook naar zowel bodypump als bodyjam, 2 uur flink zweten mag vanavond wel.
Dat is zo. Was eens bij vriendinnetjes eten en dan vertelde iemand dat het wel moeilijker jezelf inhouden is als je niet meer thuis woont: "Soms eet ik gewoon wel VIJF koekjes, en thuis natuurlijk 1 of 2quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Dank je welEn als ik het lef heb zal ik vanavond alles eens in de eetmeter invoeren en kijken hoeveel kcal ik vandaag op heb
(om even te benadrukken dat ik niet overdreef met 'vreetbui', sommige mensen gebruiken dat woord na 3 biscuitjes)
Ik herken het wel hoor, die vreetkicks... Al moet ik zeggen dat ik er al heel lang geen last meer van heb gehad gelukkig. Bij mij was het gekoppeld aan verveling (en tegenwoordig verveel ik me zelden nogquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wou net vragen wat is de oorzaak?
Wat was vroeger de oorzaak?
Ik heb daar nooit last van gehad, en weet ook niet echt wat ik er bij moet voor stellen
Of acht boterhammen met kaas en jamquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:01 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij mij is een vreetbui bijv. een heel pak koek, en een zak snoep...en veel eten, 6 taco's ofzo. Maar ik heb ze zelden. Ik word dik van hele periodes alles eten wat ik wil, me totaal niet bewust te zijn van wat ik naar binnen duw. Heb dat nu een half jaar gedaan en ben er 6 kilo van aangekomen.
Hopelijk gaat het vanaf nu goedquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Ze waren écht blij om te zien dat Cato zo opgeknapt was en zich zelfs gewoon liet aaien en hij zag er verder goed (niet ziek) uit
hoop dat hiermee zijn darmpjes wat tot rust komen... we mogen ze ook geen 'kittenvoer' meer geven, want dat is veul te vet. Dus na het 'dieet' van Cato gewoon over op normale brokken.
Jullie zijn gewoon te gulzig en willen er teveel indoenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het geknoei vind ik het ergste. Alles valt er uit.
[..]
En ook op deze manier valt alles er uit, want ik wil er dus altijd veel te veel groente in doen.
Nog een nadeel van deze manier is dat je op het laatst echt zo'n deeghap zit te eten.
Jij hebt er geen probleem mee?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon te gulzig en willen er teveel indoen
Een sateprikker erin... Kaas eroverheen...... in de oven.. sateprikker er uit.... Massief goed ding heb je danquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Over wraps: ik leg alles in een lijn in het midden. Dan rol ik hem op. Als je m dan zo laat liggen, klapt ie open natuurlijk. Maarrr... huuphuuphuup egeltjes truuk: ik daar hem ondersteboven. Dan blijft ie goed dicht. Wel eten met mes en vork natuurlijk.
Mijn ict-toets ging trouwens goed. Ik moest een website-je maken, met een paar eisen, in html. En alles lukte. Jeuh.
ja er zijn vast veel mensen die het herkennen en wat misschien in het verleden een reden voor het overgewicht is geweest....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:54 schreef Miss_S het volgende:
We hebben het over vreetbuien en opeens word het druk hier
Neequote:
Handigquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
NeeIk doe er altijd weinig in, dan gaat het goed.. M'n ouders doen er teveel in.. Dan valt alles er uit....
(Heb bij een slager gewerkt waar ik o.a. wraps/tortilla's moest maken dus na een tijdje krijg je er wel handigheid in)
Ja mij valt het ook een beetje op bij miss_s en ik ben al niet de gezondste eter hierquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Mensen zijn terecht een beetje bezorgd om je Miss SDenk je even goed na over de afgelopen weken en hoevaak je wel niet ineens 'foute dingen' eet? En elke keer weer zeg je dat een keertje wel kan. Ja, een keertje wel ja.
Ik ben daar nog niet met lezenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja er zijn vast veel mensen die het herkennen en wat misschien in het verleden een reden voor het overgewicht is geweest....
bij mij in elk geval wel...
Tell mequote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja mij valt het ook een beetje op bij miss_s en ik ben al niet de gezondste eter hier
Ik vind weggooien zondequote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Dat herinnert me eraan dat ik nog koekjes hebgaan jullie heel hard steigeren als ik die weg ga gooien? Ik kan me nog een discussie herinneren waarbij iemand iets weggooiide en er nogal wat ophef over werd gemaakt
![]()
Sultana, ik ben echt gestopt met die zooi eten sinds ik er achter kwam hoeveel Kcal dat is. 55 per stuk, en dat is dan de naturel versie. Ik vind dat echt teveel voor een saai smakend koekjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja mij valt het ook een beetje op bij miss_s en ik ben al niet de gezondste eter hier
Vandaag:
3 pakjes sultana = 9 koekjes
1 rol mentos air
2x yoghurt met crusli
2 crackers hagelslag
peer
ga nog avondeten en een fruitje nemen
iemand tips(ja koek en snoep is niet goed, i know.. mr had chocoladevreetkick dus had maar snel mentos gehaald)
Nee vind ze vies maar had me verslapen en deze zaten nog in mn tas..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Sultana, ik ben echt gestopt met die zooi eten sinds ik er achter kwam hoeveel Kcal dat is. 55 per stuk, en dat is dan de naturel versie. Ik vind dat echt teveel voor een saai smakend koekje
Als je ze lekker vindt is het niet idioot veel trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |