abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 januari 2008 @ 22:11:53 #201
8369 speknek
Another day another slay
pi_56350177
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:22 schreef Relneger18 het volgende:
Blijkbaar ben je nog te hollywood , je wilt een goede script enzo
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_56353179
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:07 schreef Bellatrix het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder vond ik het einde wel een afknapper.. (gister gezien) Maar nu heb ik toch iets van "damn.. deze film had me wel helemaal " En inderdaad hoe meer je ziet op internet, details.. hoe meer je het waardeert. Toch zal de sequel wel komen zeker door
SPOILER
Toch wel een grote hint ernaar toe.

Al met al ondanks de twee dingen hierboven genoemd vond ik de film toch sterk. Je zat er helemaal in.. je dacht echt nergens anders aan. Soms heb ik dat weleens bij trage stukken van films, dat ik over hele andere dingen ga denken (wat ik nog moet gaan doen en weet ik wat )
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 28 januari 2008 @ 00:15:15 #203
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56353289
Trouwens ik heb nog een verwijzing naar LOST gevonden
SPOILER
Op naar de vierde keer.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56353301
quote:
Op maandag 28 januari 2008 00:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens ik heb nog een verwijzing naar LOST gevonden
SPOILER
Op naar de vierde keer.
Jij hebt de film dan ook al 3 keer gezien
pi_56353333
Hoe lang moeten we nog met spoilertags posten?
A little bit hateful
  maandag 28 januari 2008 @ 00:31:54 #206
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_56353602
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:11 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Dat vond ik dus absoluut wel realistisch. De meeste hadden toen het monster nog niet gezien en op zo'n moment waarop je niet weet wat er aan de hand is en het grootste directe gevaar voorbij lijkt te zijn dan ga je dat soort dingen doen.

Waar het monster vandaan komt kan je eigenlijk alleen achter komen als je een beetje de marketingcampagne eromheen volgt, in de film zelf zie je daar erg weinig over. Het monster komt uit de diepe krochten van de oceaan en is door de booractiviteiten van een japans bedrijf (http://www.tagruato.jp/) wakker geworden.
Wél door Tagruato, niet door booractiviteiten ( althans niet direct ).
SPOILER
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_56353913
Wat een film. Heb verder even niets zinnigs te melden, komt nog wel.
Amen.
  maandag 28 januari 2008 @ 01:54:00 #208
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_56354465
Vanavondgeweest , geweldige film.
Hier liepen ook mensen tijdens de film de zaal uit , maar ja fijn voor hun , ik hebgenoten
Ik ben inmiddels overleden
pi_56354593
tvp
Nothing to see here, carry on
pi_56354615
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:04 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat was op het moment dat
SPOILER
en toen was er nog niks bekend.
Dat was op ware grootte!
  FOK!fossiel maandag 28 januari 2008 @ 05:36:40 #211
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_56354914
quote:

[..]

Cloverfield is dus TOTAAL geen film waar je heen moet als je op een mooi en goed verhaal staat te wachten. Het doel van deze film is om actie en spanning op een blair witch project (wat allemaal alleen geschreeuw was en je niks kon zien) manier weer te geven. Blijkbaar ben je nog te hollywood , je wilt een goede script enzo, maar deze film geeft een enorm realistisch beeld van een rampscenario. Het beeld wat jij in het echt zou zien als slachtoffer en niet als publiek. Bij 11 september waren mensen uren na de val van de twintowers nog steeds niet bewust wat het veroorzaakt had. En in deze film was dit ook het geval. De hoofdpersonen wilden alleen overleven.
Wilden alleen overleven?! Heb je de film wel gekeken? Ze hadden na 20 minuten film (nouja, iig vrij kort) al de kans om de helicopter te pakken en weg te gaan, maar in plaats de helicopter te pakken gaan ze nog achter Beth aan en zoeken ze de ene ramp naar de andere op. Bovendien vinden ze een camera belangrijker dan iets om mee te meppen, aangezien die kleine beestjes ook niet erg lief waren...

Om een 'niet-hollywood' film te maken is het blijkbaar genoeg om een hand-cam te gebruiken en ervoor te zorgen dat alles zo vaag mogelijk wordt gebracht.

Een realistisch beeld van een rampscenario? Give me a break... _totaal_ niet dus imho.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_56355100
quote:
Op maandag 28 januari 2008 05:36 schreef RemCOW het volgende:

[..]

Wilden alleen overleven?! Heb je de film wel gekeken? Ze hadden na 20 minuten film (nouja, iig vrij kort) al de kans om de helicopter te pakken en weg te gaan, maar in plaats de helicopter te pakken gaan ze nog achter Beth aan en zoeken ze de ene ramp naar de andere op. Bovendien vinden ze een camera belangrijker dan iets om mee te meppen, aangezien die kleine beestjes ook niet erg lief waren...

Om een 'niet-hollywood' film te maken is het blijkbaar genoeg om een hand-cam te gebruiken en ervoor te zorgen dat alles zo vaag mogelijk wordt gebracht.

Een realistisch beeld van een rampscenario? Give me a break... _totaal_ niet dus imho.
Sorry er waren nog geen choppers de eerste uren ingezet om mensen te evacueren... Die heeft ook niet iedereen daar dus pas aan het einde van de nacht krijgen ze hulp van het leger om weg te gaan met een chopper.
pi_56355108
quote:
Op maandag 28 januari 2008 05:36 schreef RemCOW het volgende:
Ervaringsdeskundige ofzo?
pi_56355585
Ik wilden de film vrijdag gaan kijken in de bios in Breda, maar daar draaide hij nog niet .
Xbox Live: koenpijl
  maandag 28 januari 2008 @ 09:20:26 #215
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_56356000
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:44 schreef koen_pijl het volgende:
Ik wilden de film vrijdag gaan kijken in de bios in Breda, maar daar draaide hij nog niet .
Breda loopt ook 45 jaar achter op de rest van NL.
PieAir
  FOK!fossiel maandag 28 januari 2008 @ 10:49:08 #216
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_56357572
quote:
Op maandag 28 januari 2008 07:30 schreef Wallinator het volgende:

[..]

Ervaringsdeskundige ofzo?
Jij wel?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  maandag 28 januari 2008 @ 10:50:21 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56357594
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:49 schreef RemCOW het volgende:

[..]

Jij wel?
Je ontwijkt de vraag .
Iedereen probeert te bedenken hoe hijzelf zou reageren in zo'n situatie. Ik zou hard weg rennen, maar er zijn kennelijk ook mensen hier die met hun mobieltjes foto's van het gevallen Vrijheidsbeeld zouden maken . Je kunt dus eigenlijk ook niet zo goed zeggen of het wel of niet realistisch is. Wel dat het best wel dom is als je niet hard wegrent .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 28 januari 2008 @ 10:54:26 #218
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56357671
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je ontwijkt de vraag .
Iedereen probeert te bedenken hoe hijzelf zou reageren in zo'n situatie. Ik zou hard weg rennen, maar er zijn kennelijk ook mensen hier die met hun mobieltjes foto's van het gevallen Vrijheidsbeeld zouden maken . Je kunt dus eigenlijk ook niet zo goed zeggen of het wel of niet realistisch is. Wel dat het best wel dom is als je niet hard wegrent .
Hoezo is het dom om te blijven staan? Stel dat je de verkeerde kant op rent, weet jij veel wat er aan de hand is.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_56358039
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:54 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Hoezo is het dom om te blijven staan? Stel dat je de verkeerde kant op rent, weet jij veel wat er aan de hand is.
Mwah, als het hoofd van het Vrijheidsbeeld door de straat stuitert, lijkt het me duidelijk dat je die kant niet op wilt gaan
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  maandag 28 januari 2008 @ 11:15:07 #220
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56358090
Het meeste verstandigste is te doen wat de hoofdrolspelers deden. Alle mensen verzamelen met wie je bent, en dan kijken waar je het beste heen kunt gaan. En dat deden ze.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  maandag 28 januari 2008 @ 11:15:35 #221
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_56358100
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:12 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Mwah, als het hoofd van het Vrijheidsbeeld door de straat stuitert, lijkt het me duidelijk dat je die kant niet op wilt gaan
Touché, maar ik wist het wel ik ging lekker weer naar binnen en zette de tv aan.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 28 januari 2008 @ 11:38:35 #222
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_56358601
Ik zou in de kelder gaan schuilen en dan maar hopen/wachten dat het de dag erna voorbij is
PieAir
  maandag 28 januari 2008 @ 11:41:53 #223
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56358676
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:38 schreef jpg97 het volgende:
Ik zou in de kelder gaan schuilen en dan maar hopen/wachten dat het de dag erna voorbij is
Als er dan puin op de ingang valt word je levend begraven. Ik vlucht dan liever weg.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_56359913
quote:

[..]

Cloverfield is dus TOTAAL geen film waar je heen moet als je op een mooi en goed verhaal staat te wachten. Het doel van deze film is om actie en spanning op een blair witch project (wat allemaal alleen geschreeuw was en je niks kon zien) manier weer te geven. Blijkbaar ben je nog te hollywood , je wilt een goede script enzo, maar deze film geeft een enorm realistisch beeld van een rampscenario. Het beeld wat jij in het echt zou zien als slachtoffer en niet als publiek. Bij 11 september waren mensen uren na de val van de twintowers nog steeds niet bewust wat het veroorzaakt had. En in deze film was dit ook het geval. De hoofdpersonen wilden alleen overleven.
Dat bedoelde ik dus te zeggen, ik wist wat te verwachten was, gewoon een schreeuwende actie film met bad ass monster incl cliche's. Desalniettemin vond ik dat er veel te veel cliche's in zaten waardoor het voor mij al snel geen interessante film meer was...
  maandag 28 januari 2008 @ 13:37:46 #225
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_56361122
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:40 schreef Words het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik dus te zeggen, ik wist wat te verwachten was, gewoon een schreeuwende actie film met bad ass monster incl cliche's. Desalniettemin vond ik dat er veel te veel cliche's in zaten waardoor het voor mij al snel geen interessante film meer was...
Als je dat dan vantevoren weet, waarom ga je dan naar die film? Ga dan naar een filmhuis voor een artistiek verantwoorde blah blah film.
PieAir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')