quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:16 schreef seto het volgende:
Gister gezien met mijn vriendin, ZO VET
Wil hem eigenlijk weer kijken, zou wel de 1e keer zijn dat ik 2 keer naar dezelfde film in de bios ga.Ook gezien. Dat was echt een super scene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht toen bij mijzelf dat bij een echt vuurgevecht zoiets ook zou zijn. Echt intens ja.
Die film is kort, maar het lijkt wel net een compleet avontuur die je er zo inzuigt en weer abrupt uitspuugt. Back to reality zeg maar.
Ik vond het geweldig
A little bit hateful
Ja want in 010 is iedereen kansloos.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:15 schreef 7eVeNL het volgende:
Kansloos... Zat je ergens in 010 ofzo?
heb 'm al aangepastquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja want in 010 is iedereen kansloos.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat bedoel je? Waar kan je die vinden?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even die making of kijken uit het vorige topic.
Ik ben wel benieuwd hoe ze die film precies gemaakt hebben, met wat voor camera etc. En hoe ze dat doen in die heftige scenes enzo. Het beeld is gewoon goed, zeer mooi zelfs, doet niet onder voor een andere film... ook al schokt het soms wat, maar dat vindt ik totaal niet storend, dat hoort bij de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat maakt de film zo goed. Je kan je helemaal inleven
Trouwens even over de links naar lost...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mender op 26-01-2008 00:45:01 ]
Ziezo, weer terug van de bios. Een vrij korte maar hoogkwalitatieve film moet ik zeggen; sommigen vinden het handheld-camera filmen een minpunt, maar mijns inziens maakt 't de film extra sterk. Hoewel van ononderbroken actie geen sprake is, is het spanningsniveau in zeker driekwart van de film (zeer) hoog te noemen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:42 schreef Demarest het volgende:
Grosso modo (zeer) positieve beoordelingen, zo lijkt 't. Ik vertrek nu richting de bios voor Cloverfield, dus over enkele uren kan ik 't zelf beoordelen. Eens kijken of Godzilla nu werkelijk overtroffen wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beoordeling: 9Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:27 schreef Mender het volgende:
Trouwens even over de links naar lost...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een geweldige film!! Wat ontzettend eng en het was echt net of je er middenin zat...
*Juweel gaat even bijkomen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:17 schreef De.Kromme het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:20 schreef TC03 het volgende:
[..]Dat gedeelte hadden ze dan weg mogen laten, sloeg nergens op danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Aardige film, leuke effecten.
Maar ik stoorde me toch aan het feit dat: Je uberhaupt gaat filmen als je rent voor je leven. Dat hij de camera toevallig op saaie stukken uit zette. En dan net voordat het spektakel begint schiet ie weer aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:10 schreef Wouter2006 het volgende:
gister naartoe geweest, coole film!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hele marketing campagne eromheen moet je gewoon als deel van het verhaal zien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:20 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Same here... Ik vond het verhaal maar slecht uitgewerkt. Ik lees hier allemaal subtiele verwijzingen naar zaken (Slusho, diepzee boring, whatever e.d.), heel leuk maar waarom komt dat dan niet goed terug in de film?
Verder kon ik me nauwelijks inleven in de karakters, je kent ze 10 minuten en dan begint alle ellende. Bovendien vond ik die 10 minuten die we hadden om ze te leren kennen vrij irritant.
Overigens zaten er wel een aantal erg mooie shots in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cloverfield![]()
![]()
It's about being boss, not being the boss...
Cloverfield spoiler-topic.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:29 schreef IedeK. het volgende:
Kan er niet misschien een apart spoilertopic geopend worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |