abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56309691
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:16 schreef seto het volgende:
Gister gezien met mijn vriendin, ZO VET

Wil hem eigenlijk weer kijken, zou wel de 1e keer zijn dat ik 2 keer naar dezelfde film in de bios ga.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook gezien. Dat was echt een super scene.
Ik dacht toen bij mijzelf dat bij een echt vuurgevecht zoiets ook zou zijn. Echt intens ja.

Die film is kort, maar het lijkt wel net een compleet avontuur die je er zo inzuigt en weer abrupt uitspuugt. Back to reality zeg maar.

Ik vond het geweldig
A little bit hateful
pi_56310567
Net naar geweest. Aparte film, toch wel enigszins intrigerend. Toen de film eindigde liep de hele zaal de film uit te jouwen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_56310875
in 020 een paar die applaudiseerde, en toch nog wel eeen hoop mensen die bleven zitten, maar ik vond de credits net iets te lang duren, dus heb 't laatste niet mee gekregen, denk dat ik er miss nog wel voor een 2e keer heen ga,

[ Bericht 10% gewijzigd door 7eVeNL op 25-01-2008 23:51:27 ]
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:30:50 #79
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56311217
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:15 schreef 7eVeNL het volgende:
Kansloos... Zat je ergens in 010 ofzo?
Ja want in 010 is iedereen kansloos. !
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56311586
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja want in 010 is iedereen kansloos. !
heb 'm al aangepast

wil geen mensen voor hun hoofd stoten...
pi_56311954
010, wat is er mis met 010!

Ik zat in 070, heb je daar nog iets over te zeiken?

zaterdag 26 januari 2008 @ 00:19:39 #82
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_56312046
Ben er net geweest en was zeer vet.

Heb ook tot na de aftiteling gewacht omdat ik gehoord had dat er nog iets zou komen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even die making of kijken uit het vorige topic.
Wat bedoel je? Waar kan je die vinden?

Ik ben wel benieuwd hoe ze die film precies gemaakt hebben, met wat voor camera etc. En hoe ze dat doen in die heftige scenes enzo. Het beeld is gewoon goed, zeer mooi zelfs, doet niet onder voor een andere film... ook al schokt het soms wat, maar dat vindt ik totaal niet storend, dat hoort bij de film.
pi_56312059
Erg goed gedaan. Zonder die camera was het een gewone Godzilla, nu is het een bijzondere film. Vooral de consequentie over die camera waardoor het einde sterk is en het verhaal klopt. Ik was zo bang voor een Amerikaanse einde.

Het ritme is geweldig en de film wordt steeds beter naarmate ie vordert - de vaart en de snelheid en het er ingezogen worden.

Minpunten: een gebrek aan urgentie om te blijven filmen en die rare beesten die uit de lucht kwamen vallen. Ook wel jammer dat het monster nog zo duidelijk in beeld kwam.

Pluspunt: het acteren is goed gedaan, niet overdreven, de angst is voelbaar. En het geluid is subliem!!!
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:25:19 #84
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_56312139
Ik zat ook in 020 (munt?).. en idd er werd geklapt. Was nog even blijven zitten voor die aftiteling ondertussen te kletsen met vriendin.. had toen dat stuk gemist waar het om ging. Hoorde ik gejoel van "naah was dat het?". Nu ik op die link had geklikt van het vorige topic en de spoiler had gelezen begreep ik 't pas. Maar had net zo goed meteen naar de wc kunnen gaan.
Maar echt geweldige film, was net of je er zelf midden in zat. Na afloop had ik wel een misselijk gevoel door het camera werk.
Seen it all done it all, can't remember most of it
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:27:55 #85
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_56312181
Idd de angst...
SPOILER
Dat maakt de film zo goed. Je kan je helemaal inleven

Trouwens even over de links naar lost...
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Mender op 26-01-2008 00:45:01 ]
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:44:03 #86
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_56312453
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:42 schreef Demarest het volgende:
Grosso modo (zeer) positieve beoordelingen, zo lijkt 't. Ik vertrek nu richting de bios voor Cloverfield, dus over enkele uren kan ik 't zelf beoordelen. Eens kijken of Godzilla nu werkelijk overtroffen wordt.
Ziezo, weer terug van de bios. Een vrij korte maar hoogkwalitatieve film moet ik zeggen; sommigen vinden het handheld-camera filmen een minpunt, maar mijns inziens maakt 't de film extra sterk. Hoewel van ononderbroken actie geen sprake is, is het spanningsniveau in zeker driekwart van de film (zeer) hoog te noemen.
SPOILER
Beoordeling: 9
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
pi_56312637
Een briljante combinatie van een film vanuit camera-zicht en special effects.

Ik was een beetje ongevoelig geworden voor al die special effects die ze tegenwoordig in films gooien, maar juist door die camera werd het ontzettend goed.
pi_56312708
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:27 schreef Mender het volgende:

Trouwens even over de links naar lost...
SPOILER
SPOILER
Wat een geweldige film!! Wat ontzettend eng en het was echt net of je er middenin zat...

*Juweel gaat even bijkomen*
pi_56312949
SPOILER
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:20:13 #90
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56312993
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:17 schreef De.Kromme het volgende:
SPOILER
SPOILER
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56313064
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:20 schreef TC03 het volgende:

[..]
SPOILER
Dat gedeelte hadden ze dan weg mogen laten, sloeg nergens op dan .
pi_56313248
Aardige film, leuke effecten.

Maar ik stoorde me toch aan het feit dat: Je uberhaupt gaat filmen als je rent voor je leven. Dat hij de camera toevallig op saaie stukken uit zette. En dan net voordat het spektakel begint schiet ie weer aan.
pi_56313416
Ja, anders is er geen klap aan natuurlijk
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:51:06 #94
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56313442
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Aardige film, leuke effecten.

Maar ik stoorde me toch aan het feit dat: Je uberhaupt gaat filmen als je rent voor je leven. Dat hij de camera toevallig op saaie stukken uit zette. En dan net voordat het spektakel begint schiet ie weer aan.
SPOILER
2000 light years from home
pi_56313578
SPOILER
pi_56315502
gister naartoe geweest, coole film!!
SPOILER
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:08:37 #97
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56316035
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 10:10 schreef Wouter2006 het volgende:
gister naartoe geweest, coole film!!
SPOILER
SPOILER
pi_56316340
Kan er niet misschien een apart spoilertopic geopend worden?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:02:41 #99
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_56316933
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:20 schreef RemCOW het volgende:

[..]

Same here... Ik vond het verhaal maar slecht uitgewerkt. Ik lees hier allemaal subtiele verwijzingen naar zaken (Slusho, diepzee boring, whatever e.d.), heel leuk maar waarom komt dat dan niet goed terug in de film?
Verder kon ik me nauwelijks inleven in de karakters, je kent ze 10 minuten en dan begint alle ellende. Bovendien vond ik die 10 minuten die we hadden om ze te leren kennen vrij irritant.

Overigens zaten er wel een aantal erg mooie shots in!
Die hele marketing campagne eromheen moet je gewoon als deel van het verhaal zien.

Ik ben er gisteren heen geweest en voelde me (en nu nog steeds trouwens) helemaal blown-away.. Voor het eerst sinds tijden dat ik zo stijf van de adrenaline heb gezeten. Wat is Cloverfield verschrikkelijk goed zeg.

Ben heel benieuwd hoe ze het vervolg gaan vormgeven. Ik hoop echt dat ze de DVD versie helemaal gaan vormgeven als een Cloverfield-dossier met buiten de film ook nog allemaal nieuws reportages en een autopsie van zo'n
SPOILER
.

Cloverfield
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:25:08 #100
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_56317244
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:29 schreef IedeK. het volgende:
Kan er niet misschien een apart spoilertopic geopend worden?
Cloverfield spoiler-topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')