Er zijn weinig scenes waar jij bij aan je trekken komt, als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
Is het iets voor een homo om alleen naar toe te gaan?
Ik trek niet de hele dag, alhoewel: dat doe ik wel bij Markie Mark in We own the night, wil ze beiden doen vanmiddag.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn weinig scenes waar jij bij aan je trekken komt, als je dat bedoelt.
Mijn vriendinnetje vond het wel meevallen volgens mij, en die is best snel bangquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik trek niet de hele dag, alhoewel: dat doe ik wel bij Markie Mark in We own the night, wil ze beiden doen vanmiddag.
Maar is ie te eng? Ik vond Jurassic Park al doodeng
En hij levert nu al het dubbele op.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:56 schreef SunChaser het volgende:
En dan te bedenken dat de film slechts 25 miljoen euro kostte
Zitten er volgens mij niet in, en als ze er in zitten zijn ze zo miniscuul onboeiend.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef solidslayer het volgende:
Weet iemand welke type camera die gast gebruikte ? Want dat ding leek wel onverwoestbaar na al die valpartijen
Iemand had het hier over verwijzingen naar lost enz, ik kon er nie veel meer vinden behalve de miniflashbacks op die tape omdat er overheen was gekopieerd.
Hanso Foundation staat op de aftitelingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zitten er volgens mij niet in, en als ze er in zitten zijn ze zo miniscuul onboeiend.
Mensen die in de internethypes van J.J. Abrams trappen...
Lol serieus?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:19 schreef Re het volgende:
[..]
Hanso Foundation staat op de aftiteling
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:21 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Lol serieus?
Ik zag wel sponge bob squarpants op de aftiteling staan en er begonnen een paar nerds heel hard te lachen
maar ik snapte m nietVerder nog wat gekke dingen aan t einde van de aftiteling.
Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:21 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Lol serieus?
Ik zag wel sponge bob squarpants op de aftiteling staan en er begonnen een paar nerds heel hard te lachen
maar ik snapte m nietVerder nog wat gekke dingen aan t einde van de aftiteling.
Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Steeds met andere personen heen en daarnaast zie je steeds andere dingen in de film. Je laat de hoofdpersonen hun werk wel doen maar je gaat meer op de omgeving daarachter letten. En daar gebeurd echt genoeg inquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat heb je eraan om een film 3 keer te zien?
In Groningen was men ook muisstil, maar meer verbaast dat dit alweer het einde was :pquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:48 schreef Keano het volgende:
Echt een briljante film
Heb hem gisteren gezien in een volle zaal in Eindhoven en de hele zaal was bij het eind echt muisstil.
Na 10 minuten ben je gewend aan de schuddende camera en kan het geweld beginnen. Ik houd normmaal niet van films als Godzilla etc maar dit vond ik echt geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |