Je kon er zeker niet zo goed tegen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vrij grappige voorspelbare hersenloze actiethriller..Maar ze moeten er nu geen hype van maken dat iedereen maar in "Blair Witch" style camerawerk gaat vertonen..
Verder vond ik em vrij kort de film, maar misschien hadden ze dat expres gedaan, zodat mensen niet allemaal kotsend de zaal uit gingen rennen aan het einde van de film
Leuk voor 1 keer, maar ik hoef em niet nog een keer te zien
Bne jij zo iemand waarbij alles uitgebreed gezien moet laten worde en uitgelegd en uitgemeten omdat er anders niks aan is, of je't niet snapt? Van die films waarbij meteen het monster in beeld is en in een belachelijke scene het gehele plot ff uitgelegd wordt zodat de amerikanen (en sommige anderen dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef Kreupelhout het volgende:
Gelukkig was er ondertiteling zodat je ogen nog wat grip op het scherm hadden. Maar ik vond het vooral kut als er iets interessants te zien was zoals het monster, dat ie dan eerst vaag en flink bewegend in beeld was, camera eindelijk scherp en dan werd er weer een acteur in beeld gebracht. En dat alles in een halve seconde, dus je kon steeds niet zien wat er nou eigenlijk te zien was.
Met allemaal weblinks naar gehoaxte sites met sightings en documentaires en niet bestaande corporaties enzo. Dat zou wel koel zijnquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:05 schreef dapluiz het volgende:
Ik hoop wel dat ze van de DVD-release gewoon een soort nep-dossier maken ofzo, met allemaal zogenaamde achtergrond informatie extra opgenomen
Precies het weglaten van elementen zorgen juist voor het leuke van de film. stukjes dat je wilt dat de camera naar links inzoomt, maar dan net niet alles laat zien, zorgt voor een bepaalde opbouw.quote:Op woensdag 30 januari 2008 07:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bne jij zo iemand waarbij alles uitgebreed gezien moet laten worde en uitgelegd en uitgemeten omdat er anders niks aan is, of je't niet snapt? Van die films waarbij meteen het monster in beeld is en in een belachelijke scene het gehele plot ff uitgelegd wordt zodat de amerikanen (en sommige anderen dus) het snappen?
Jij hebt zeker nog nooit van het Jaws-effect gehoordquote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef Kreupelhout het volgende:
Gelukkig was er ondertiteling zodat je ogen nog wat grip op het scherm hadden. Maar ik vond het vooral kut als er iets interessants te zien was zoals het monster, dat ie dan eerst vaag en flink bewegend in beeld was, camera eindelijk scherp en dan werd er weer een acteur in beeld gebracht. En dat alles in een halve seconde, dus je kon steeds niet zien wat er nou eigenlijk te zien was.
Kutfilm. En ik hoop niet dat deze manier van film maken een hype wordt.
Ah, dus er zijn meer mensen geweest die er misselijk van werden..quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:23 schreef Scandalous het volgende:
Zag een vrouw meteen de prullenbak volkotsen toen ze de bioscoopzaal uit kwam
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:23 schreef Scandalous het volgende:
Zag een vrouw meteen de prullenbak volkotsen toen ze de bioscoopzaal uit kwam
Ik werd alleen ff misselijk toen dat meisje ontploftequote:Op woensdag 30 januari 2008 13:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, dus er zijn meer mensen geweest die er misselijk van werden..
Rare film..
zeker nog maagd?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:49 schreef WRNL het volgende:
Heb alleen maar goede dingen over de film gehoord. Toch maar heen gaan, of niet.
whehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goedGeweldige film! Krijg eigenlijk steeds meer zin om hem nog eens te zien
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nou, dan kijk ik ook liever naar "main dude" Rob met z'n liefdesperikelenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:35 schreef Scandalous het volgende:
Meestal met 'rampenfilms' gaat steeds de rem erop en krijg je saaie vergaderscenes met mannen in grijze pakken... sir we've got to evacuate the white house immediately...etc en dat had je nu niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvattend, the power of suggestion doet het goed, soms zelfs beter dan het daadwerkelijk in beeld brengen.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Mee eens, net als bij Blair. Waarom moet altijd alles voorgeschreven en -gekauwd zijn? Gebruik eens je eigen fantasie. En dat kunnen mensen zien als gebrek aanfantasie bij de regisseur ... maar ik zie het als iets goedsquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
Samenvattend, the power of suggestion doet het goed, soms zelfs beter dan het daadwerkelijk in beeld brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:50 schreef DaFrenk het volgende:
Overigens;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |