Dan is eigenlijk elke film wel clichéquote:Op maandag 28 januari 2008 12:40 schreef Words het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus te zeggen, ik wist wat te verwachten was, gewoon een schreeuwende actie film met bad ass monster incl cliche's. Desalniettemin vond ik dat er veel te veel cliche's in zaten waardoor het voor mij al snel geen interessante film meer was...
Je wilt zeggen dat je geen generator en drilboor in huis hebt?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als er dan puin op de ingang valt word je levend begraven. Ik vlucht dan liever weg.
Ja zij heeft het wel overleefd lijkt me. Cool wijf vind ik het, met je hoge hakken door New York rennen met een monster achter je en het overleven.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:55 schreef solidslayer het volgende:
Volgens mij heeft dat ene donkere vrouwtje het wel overleefd die ging apart met een andere heli mee.. mss dat we daar nog wat van horen later..
Ik niet, maar ik zeg dan ook niet of ik het onrealistisch vind of niet. Dat kan ik namelijk niet weten omdat ik een dergelijke situatie nog nooit heb meegemaakt.quote:
Als je een beetje langer had nagedacht over het concept van de film dan kan had je zelf ook wel kunnen bedenken waarom je dit rampscenario te zien krijgt.quote:Op maandag 28 januari 2008 05:36 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Wilden alleen overleven?! Heb je de film wel gekeken? Ze hadden na 20 minuten film (nouja, iig vrij kort) al de kans om de helicopter te pakken en weg te gaan, maar in plaats de helicopter te pakken gaan ze nog achter Beth aan en zoeken ze de ene ramp naar de andere op. Bovendien vinden ze een camera belangrijker dan iets om mee te meppen, aangezien die kleine beestjes ook niet erg lief waren...
Om een 'niet-hollywood' film te maken is het blijkbaar genoeg om een hand-cam te gebruiken en ervoor te zorgen dat alles zo vaag mogelijk wordt gebracht.
Een realistisch beeld van een rampscenario? Give me a break... _totaal_ niet dus imho.
Ja zitten wachten totdat operation hammerdown van start gaatquote:Op maandag 28 januari 2008 14:36 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je geen generator en drilboor in huis hebt?
Unlimited pas van Pathéquote:
Mensen met motion sickness wellicht (of heb ik nu de verkeerde aandoening?)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie nu dat er op de site van Pathé wel een waarschuwing staat dat de film misselijkheid kan veroorzaken. Als ik dat nu even wat eerder had geweten
.
Ik hoor verder niemand hier erover (behalve Ijsmeis). Hadden jullie daar dan geen last van? Degenen met wie ik was, hadden het namelijk ook, maar ik nog het ergste.
Technische term is visually induced motion sickness. Voor computergames heet het cybersickness, alhoewel de principes grotendeels hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:23 schreef Elegy het volgende:
Mensen met motion sickness wellicht (of heb ik nu de verkeerde aandoening?)
of slim uitgedacht, de filmer was in het begin een complete n00b natuurlijk en krijgt gedurende het filmpje meer controle over de cameraquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Technische term is visually induced motion sickness. Voor computergames heet het cybersickness, alhoewel de principes grotendeels hetzelfde zijn.
Ik had er trouwens in het begin vooral last van, heb een paar keer expres wazig of half naast het scherm gekeken. Daarna leek het beeld een stuk stabieler te worden. Of ik het gewend werd, of dat Abrams zoiets had van 'en nu is de nieuwigheid weer mooi geweest' weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat ik ook nog aan te denken, maar dat vond ik (niet) opwegen tegen het feit dat hij in het begin weinig reden had om te wiebelen, en later des te meer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:39 schreef Re het volgende:
of slim uitgedacht, de filmer was in het begin een complete n00b natuurlijk en krijgt gedurende het filmpje meer controle over de camera
Nou was mijn post lang, maar om hem daarom over te slaanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:28 schreef Flawless2006 het volgende:
Ik werd vooral duizelig. Dat kwam omdat de camera niet stil stondquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie nu dat er op de site van Pathé wel een waarschuwing staat dat de film misselijkheid kan veroorzaken. Als ik dat nu even wat eerder had geweten
.
Ik hoor verder niemand hier erover (behalve Ijsmeis). Hadden jullie daar dan geen last van? Degenen met wie ik was, hadden het namelijk ook, maar ik nog het ergste.
Ik vond het juist een minpunt dat je het monster zo goed zag. Vond het juist super gaaf dat je hele tijd maar net een staart zag, of alleen zijn hoofd. Dat maakt het mysterieuzer. Maar ach, ieder zijn ding hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef Kreupelhout het volgende:
Gelukkig was er ondertiteling zodat je ogen nog wat grip op het scherm hadden. Maar ik vond het vooral kut als er iets interessants te zien was zoals het monster, dat ie dan eerst vaag en flink bewegend in beeld was, camera eindelijk scherp en dan werd er weer een acteur in beeld gebracht. En dat alles in een halve seconde, dus je kon steeds niet zien wat er nou eigenlijk te zien was.
Kutfilm. En ik hoop niet dat deze manier van film maken een hype wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |