quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
De rest is wel goed wil je zeggen. Sukkeltje.
sukkeltjequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
De rest is wel goed wil je zeggen. Sukkeltje.
tja. Vriendjes met de Cler. Nog zo'n verrader.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:42 schreef Sethje het volgende:
Landzaaat zou zeker in de basis staan. Voetballend stukken beter dan Gabri.
Bij Feyenoord zijn ze gek op ex-Ajacieden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:56 schreef toma het volgende:
[..]
tja. Vriendjes met de Cler. Nog zo'n verrader.
ja idd. Timmer, de Cler, Charisteas en nu Landzaat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Bij Feyenoord zijn ze gek op ex-Ajacieden.
Leo is anders ook redelijk populair bij julliequote:Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is er één. Mijn voorganger was bijvoorbeeld Greene en Tiendalli nog vergetenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:04 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Leo is anders ook redelijk populair bij jullie.
ja maar die kwamen nooit in het eerste terecht. toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is er één. Mijn voorganger was bijvoorbeeld Greene en Tiendalli nog vergeten
idd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan een type Engelaar heeft Ajax straks meer denk ik.
Geef mij maar danny koef! vink wel ene mooie spits!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Aan een type Engelaar heeft Ajax straks meer denk ik.
Die uitwisseling van (ooit)Ajacieden en (ooit)Feijenoorders, het is maar zo. Toch?
Hihiquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, komt door al die boeren die in dit kuttopic komen. Eigenlijk moet iedereen die niet uit Amsterdam komt opzouten. Gezeik altijd met die gasten allemaal. Zonder die pleurislui hadden we tenminste nog inDe Meer
gezeten ...
Zolang wij Huntelaar hebben hoeft er van mij niks bij. Als Huntelaar weg gaat. Moet Ajax echt geld gaan dokken want zo'n belangrijke speler vervang je niet makkelijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Geef mij maar danny koef! vink wel ene mooie spits!
Tiendalli heeft z'n laatste wedstrijd gespeeld voor Feyenoord denk ik. En Greene heeft nooit in het eerste van Ajax gestaan toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is er één. Mijn voorganger was bijvoorbeeld Greene en Tiendalli nog vergeten
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:11 schreef Noshiba het volgende:
JOOOOOOOOOODEEEENNNN!!!!1 Wie gaat er zondag naar arnhem?
Daar gaat het fout....je zegt iets heel vreemds.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:10 schreef toma het volgende:
[..]
idd.
Engelaar komt.
Engelaar moet in de basis (want hij is een dure aankoop)
Engelaar speelt veel
Perez speelt weinig
Perez wordt boos
Perez soliciteerd bij Feyenoord
Perez maakt Feyenoord kampioen
Ajax weer geen Champions League.
Conclusie: NIET HALEN!.
vind je dat gekquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:14 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Tiendalli heeft z'n laatste wedstrijd gespeeld voor Feyenoord denk ik. En Greene heeft nooit in het eerste van Ajax gestaan toch?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Daar gaat het fout....je zegt iets heel vreemds.
Van Geel haalt Poepon gewoon terug als vervangerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:13 schreef toma het volgende:
[..]
Zolang wij Huntelaar hebben hoeft er van mij niks bij. Als Huntelaar weg gaat. Moet Ajax echt geld gaan dokken want zo'n belangrijke speler vervang je niet makkelijk.
Ik vind het meevallen, vandaag speelde die prima. En voor z'n blessure in z'n eerste seizoen bij ons was ie zelfs uitmuntend.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:15 schreef toma het volgende:
[..]
vind je dat gek![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een ramp die gast!
Engelaar heeft ook in de jeugd van Feyenoord gespeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat een heerlijk elftalquote:Steek
Silva-Heitinga-Vermaelen-Vertonghen
Gabri-Perez-Davids
Leo-Huntelaar-Suarez
Is Luque geblesseerd eigenlijk? Ging per week beter spelen en toen werd ie opeens op de bank gezet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Zondag tegen Vitesse:
[..]
Wat een heerlijk elftal
Nope.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Is Luque geblesseerd eigenlijk? Ging per week beter spelen en toen werd ie opeens op de bank gezet.
Gek eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nope.
Maar hij lijkt zijn krediet te hebben verloren na het incident met Suarez heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |