Nee aanvoerder, mensen die simpel proberen te scoren op anderen verdienen een nekschot.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mensen die sowieso, ik word en kap eens niet juist kunnen schrijven verdienen de kogel.
Voor een rechtenstudent zijn je reacties niet echt hoogstaand.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee aanvoerder, mensen die simpel proberen te scoren op anderen verdienen een kogel.
En al helemaal als ze zelf niet foutloos zijn.
Vertel mij dan eens de norm die je van een rechtenstudent ''verwachte'' op een doodnormale forum in een topic van Ajaxquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor een rechtenstudent zijn je reacties niet echt hoogstaand.
Ik ben wel in voor een wat strenger strafrechtssysteem in Nederland anders.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Voor een rechtenstudent zijn je reacties niet echt hoogstaand.
Heeft mijn simpele woordkeuze me toch weer verraden - verdullemes. Ik wou dat ik zo eloquent en ad rem uit de hoek kon komen als jij. Ik wou dat ik z'n fraai vocabulair had als jij tot je beschikking hebt. Ik mag me gelukkig prijzen dat ik toch nog een opleiding heb mogen afronden, met de genade en welwillendheid van mijn opleiders.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik zag het wel, maar hoef het niet nadrukkelijk aan te wijzen om iets kenbaars te laten maken. Hoe hard je ook je best doet, intelligentie is niet te koop en dat is overduidelijk te zien aan de simpele-woord-keuzes
Jij nu wel begrijp of niet nog
Sinds wanneer " scoort" iemand als-ie iemand op grammatica verbetertquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee aanvoerder, mensen die simpel proberen te scoren op anderen verdienen een nekschot.
Excuse moi,quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Heeft mijn simpele woordkeuze me toch weer verraden - verdullemes. Ik wou dat ik zo eloquent en ad rem uit de hoek kon komen als jij. Ik wou dat ik z'n fraai vocabulair had als jij tot je beschikking hebt. Ik mag me gelukkig prijzen dat ik toch nog een opleiding heb mogen afronden, met de genade en welwillendheid van mijn opleiders.
Maar MAN, waneer ga jij het verdomme nou eens over AJAX hebben in dit topic?!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gisteren op het vak:
"FCU speelde gisteren af en toe met twaalf man, bij de dode spelsituaties kwam DiTo mee."
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Excuse moi,
Verwijt jezelf voor het zoeken van een discussie dat niet gerelateerd is met Ajax
Verwijt jezelf door er telkens feedback op te geven
Verwijt jezelf door er zelf ook aan mee te werken.
Conclusie: het probleem ligt bij jou.
On-topic.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gisteren op het vak:
"FCU speelde gisteren af en toe met twaalf man, bij de dode spelsituaties kwam DiTo mee."
En Waar is de bijdrage van jouw kant dan? Ik zie er geen een staan pas op het moment dat de discussie aan de gang was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:28 schreef Doc het volgende:
[..]paljas - dit is de eerste post die in dit topic heb waar je het woord Ajax laat vallen - en dat was ook al met je posts voordat ik in dit topic kwam
Jaquote:En wat denk jij - worden we nog kampioen?
Toont initiatief, is zelfverzekerder geworden, durft meer.quote:En wat vind je van de verbeteringen in het spel van Colin?
Op een of andere manier denk ik dat het op zich best nog wel eens goed kan komen met Colin. Maar aan de andere kant - Ogararu heeft ook wel eens goede wedstrijden gespeeld ...quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:33 schreef Ajaxfan het volgende:
Colin speelde ook een zeer degelijke wedstrijd gisteren. Hij leek vol vertrouwen te spelen.
AFC Ajax Topic #885 (deze met een KANJER van een spellingsfout - nee, van werkwoordsspelling moet ik het niet hebbenquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
En Waar is de bijdrage van jouw kant dan? Ik zie er geen een staan pas op het moment dat de discussie aan de gang was.
Moeten ze echt constanter gaan spelen. Op deze manier wordt het net zo'n desillusie als vorig jaar met dat klote PSV. Als Wouters nog bij PSV gezeten had, was ik optimistischer geweestquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ja
Vroeger heeft hij ook wel goede wedstrijden gespeeld kan ik me herinneren - voordat hij bij Ajax speelde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Toont initiatief, is zelfverzekerder geworden, durft meer.
Go get'm!quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stoer op internet kanker en bier roepen is natuurlijk veel beter. Mag je al drinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |