hahahahahaah ik heb ze beide maar fifa is dus absoluut niet beter, niet dat dit iets met ajax te maken heeft, maar je moet net zo'n onzin uit kramenquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit jaar beter als PES,
* MisterJ.Lo noemt zichzelf een PES kenner met pes 2 tot en met 7 in bezit hebbende.
Mijn hemel.. Dat moet je toch niet willen?quote:
Tja, meningen/smaken verschillen, ik geef toe, Fifa wordt beter maar ik vind pes nog steeds beter spelen..quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit jaar beter als PES,
* MisterJ.Lo noemt zichzelf een PES kenner met pes 2 tot en met 7 in bezit hebbende.
Prima.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit jaar beter als PES,
Check eens voor de grap op het forum van pesfan.com, die-hards die de zelfde mening delen als mij .quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
hahahahahaah ik heb ze beide maar fifa is dus absoluut niet beter, niet dat dit iets met ajax te maken heeft, maar je moet net zo'n onzin uit kramen.
Realisme noemt men datquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb van de laatste 6 jaar zowel alle PES als FIFA gespeeld.
Fifa beter vinden dit jaar. Sja. Als jij van stroop op het veld houdt.
Overal zijn wel idioten te vinden hoor, zeker op internet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Check eens voor de grap op het forum van pesfan.com, die-hards die de zelfde mening delen als mij .
Weet je hoe goed Huntelaar in PES is?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef Nashje het volgende:
Kanker op met die nerdtalk hier.
idd zeg wat een trage bedoening is dat bij Fifa, ik heb ze ook allebei maar zweer bij PES!quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb van de laatste 6 jaar zowel alle PES als FIFA gespeeld.
Fifa beter vinden dit jaar. Sja. Als jij van stroop op het veld houdt.
valt tegen hoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weet je hoe goed Huntelaar in PES is?
Huntelaar is een beest in de Masterleague, paar jaartjes rijpen en het is een van de beste spelers in het spelquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:09 schreef koemleit het volgende:
[..]
valt tegen hoor
luque is uber trouwens.
Inderdaad zeg, ga eens naar de kroeg ofzo.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:06 schreef Nashje het volgende:
Kanker op met die nerdtalk hier.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:48 schreef tha_dark het volgende:
Het is hier gvd het AJAX topic en niet een pes/fifa/sopcast topic!
Bier!
Ik ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:48 schreef Ordinair het volgende:
Hihi, heb mijn vriendin (Utrechter) even mooi uit kunnen lachen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |