Goed dat je het erbij hebt gezet... ander had ik het stuk Bemmel - Lent afgezocht (net boven Nijmegen)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:20 schreef EroSenninn het volgende:
Honselersdijk, en er is bier
Edit: Onder den haag![]()
Met buizen is het zo dat als de wattage 10x zo groot wordt het voume 2x zo hard gaat (als vuistregel) .quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Iemand die het hier mee eens is, of juist niet?
Jup ik weet het daarom dacht ik eraan en zette het er even bijquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goed dat je het erbij hebt gezet... ander zat ik het stuk Bemmel - Lent afgezocht (net boven Nijmegen)
Gekkie... zeg toch niet zulke malle dingenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:06 schreef Witchfynder het volgende:
Oh en ja; je kunt een distortion pedal zondermeer op een amp aansluiten..
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:06 schreef Witchfynder het volgende:
Oh en ja; je kunt een distortion pedal zondermeer op een amp aansluiten..
Hoe moet ik die 'quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Een Hot Rod Deluxe voor thuis kan best hoor!Ik gebruik mijn Hot Rod Deville, die 20 watt en een speaker meer heeft, ook gewoon thuis!
Dat hangt er geheel vanaf wat je op dat moment aan het modellen bent.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:17 schreef Fokschaapje het volgende:
[..]
![]()
Maar klinkt zo'n pedaalt goed op een modellingamp?
En kun je een paar voorbeelden geven van wat buizenversterkers die tusen de 250-300 euro liggen?![]()
Vandaag op een Laney 15nogiets gespeeld, voor 250/300 euro heb je dan een buizenversterker.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:17 schreef Fokschaapje het volgende:
[..]
![]()
En kun je een paar voorbeelden geven van wat buizenversterkers die tusen de 250-300 euro liggen?![]()
Natuurlijk. Waarom niet? De Vox heeft een buis in zijn voorversterker, dus je krijgt wel wat van de bite mee in je klank, maar helemaal buizen gaat het niet worden. Daarentegen is het wel een mooi switchbare voorversterker die je ook op bijv. 1W kan zetten zodat je wel een overstuurd geluid kan krijgen zonder de tegels van het plafond te blazen. Prima oefenversterker en ook nog wel te doen met een rustige drummer. Voor een drukke drummer (metal) zou ik eerder naar de 50 of 60 watts versie kijken, maar die komen er dan ook prima bovenuit (al het gefanboy van de buizenfans ten spijt).quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:17 schreef Fokschaapje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de vorige versie van deze Marshall AVT50xquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:17 schreef Fokschaapje het volgende:
[..]
![]()
Die SG is wel cool oranjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
Btw:
hoe ontzettend Power Metal zijn wij wel niet?.
[ afbeelding ]
'Er zit wat op je lipquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
Btw:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:43 schreef Sloggi het volgende:
Een 15-watt buizenversterker komt toch ook nog wel goed over een drummer heen?
Je kijkt een beetje alsof je moet schijtenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
Btw:
[ afbeelding ]
http://www.feedback.nl/?id=55&b=213245000&a=47&treeID=2_2_3quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:45 schreef punkjunk het volgende:
[..]
'Er zit wat op je lip'
[..]
Ligt maar net aan de grote v/d speaker (geluidsspreiding).
Dit soort blikken worden bij mij meestal door de monitoring veroorzaakt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je kijkt een beetje alsof je moet schijten
2/3 van de mensen op die foto heeft té kort haarquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
Btw:
[ afbeelding ]
Dat zegt onze drummer ook altijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
2/3 van de mensen op die foto heeft té kort haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |