? K3 ?quote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:42 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
? K3 ? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Oma's aan de top (AKA Grote MassaMoord) [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=ON3cb8ur7pM
Vloeibaar soldeersel van bestaande verbindingen afzuigen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:28 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nu trouwens ook een "desoldering tool"
wat is daar in hemelsnaam de bedoeling van?
Uhm, desolderen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:28 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nu trouwens ook een "desoldering tool"
wat is daar in hemelsnaam de bedoeling van?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:48 schreef Cynic het volgende:
huh, aan het oude brugelement zit maar 1 draadje?
edit: ohnee, toch wel 3.
maar wel 1 kleurtje [afbeelding]
Trust me, I know what I'm doing!
[afbeelding]
Foto'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:01 schreef Cynic het volgende:
Er zit nu in ieder geval een mooi doorkijkje in mijn gitaar [afbeelding]
ja, werkt uitstekend! zal eens wat gaan opnemen binnenkort, heb mijn versterker ook meegenomen vandaag.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:12 schreef Deansensitized het volgende:
Werkt dus goed?? Wellicht binnenkort paar soundclips/filmpje?
Kornquote:
Geen geldquote:Op zondag 27 januari 2008 00:28 schreef Vital_Remains het volgende:
[afbeelding] Nieuwe gitaar is besteld, vergelijkbaar met die ik eerst poste maar dan iets ander ander model met ingebouwde tuner [afbeelding verwijderd]
Wel een beetje eng, een gitaar kopen zonder het geprobeerd te hebben.
[..]
Korn [afbeelding] Dinsdag in de HMH
Nu ga ik sparen voor een nieuwe bas [afbeelding]
Die is ook erg tof jaquote:Op zondag 27 januari 2008 00:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geen geld [ afbeelding ]
Goeie shit, die BTB's!
Onze bassiste heeft een 400 serie, erg lekker spul
Ze is wel lekker jahquote:Op zondag 27 januari 2008 00:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Geen geld [ afbeelding ]
Goeie shit,
Onze bassiste, erg lekker spul
quote:
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 27 januari 2008 10:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ook. En twee zangeressen en een gothic model geknuffeld.. Yeah, I'm a rock star!
.
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:28 schreef Cynic het volgende:
Als je met knuffelen al rockstar bent dan is rock&roll nogal aan inflatie onderhevig [afbeelding]
Als je om die tijd al wakker bent, ben je geen rock star....quote:Op zondag 27 januari 2008 10:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ook. En twee zangeressen en een gothic model geknuffeld.. Yeah, I'm a rock star!
.
De volgende party wachtte alweer.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:07 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als je om die tijd al wakker bent, ben je geen rock star....![]()
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:28 schreef Cynic het volgende:
Als je met knuffelen al rockstar bent dan is rock&roll nogal aan inflatie onderhevig
Moest Marjan nog zingen vandaag? Was dat weer een beetje relaxed?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De volgende party wachtte alweer..
Godsamme, ben echt verrot. Nu nog oefenen en dan heb ik ook weekend...een uurtje..
Wel Ares ontmoet net..
Relaxt niet. Sardinetoestanden.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Moest Marjan nog zingen vandaag? Was dat weer een beetje relaxed?
Neuh... zet maar Gute Nacht Freunde opquote:Op zondag 27 januari 2008 18:37 schreef Goover het volgende:
Het jubileum is al bijna voorbij...Iemand een mooie afscheidssolo?
quote:Op zondag 27 januari 2008 18:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Neuh... zet maar Gute Nacht Freunde op [afbeelding]
54 reviews lijken me wel genoeg om voorlopig mee te beginnen he?quote:Op zondag 27 januari 2008 20:03 schreef DeuceFour het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met onderstaande Ibanez GSA6 Jumpstart set van ¤ 269,-? Op internet kon ik weinig reviews vinden. Lijkt me handig om als beginner zoiets aan te schaffen, maar ik wil wel een gitaar die degelijk klinkt.
[ afbeelding ]
Volgens mij best goed spul hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 20:03 schreef DeuceFour het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met onderstaande Ibanez GSA6 Jumpstart set van ¤ 269,-? Op internet kon ik weinig reviews vinden. Lijkt me handig om als beginner zoiets aan te schaffen, maar ik wil wel een gitaar die degelijk klinkt.
[afbeelding]
Meestal zijn die boxen bij zo'n startersset kut.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:03 schreef DeuceFour het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij stond je net achter me in de rij. Donkergrijze jas met knopen en een zwarte opapet op?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Relaxt niet. Sardinetoestanden.
Maar ze moest zingen ja. Zong op de helft ofzo mee. Uiteraard geweldig. Ze heeft Floortje Janssen vandaag iig wel overtroffen, volgens mijn niet geheel neutrale mening.
Heb nog 'hoi' tegen Hansi Kürsch kunnen zeggen.
.
Ah bedankt! Wel positieve reviews. Als de versterker bagger is maakt me dat opzich niet zo uit.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
54 reviews lijken me wel genoeg om voorlopig mee te beginnen he?
http://reviews.harmony-ce(...)ct/Ibanez/GSA60/10/1
[..]
Je versterker maakt je geluid voor 33%quote:Op zondag 27 januari 2008 22:33 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ah bedankt! Wel positieve reviews. Als de versterker bagger is maakt me dat opzich niet zo uit.
Hee das mijn eerste gitaar!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:03 schreef DeuceFour het volgende:
[ afbeelding ]
De versterker in dat pakket is ook niet echt een van de beste (maar goed, 't is een schappelijke prijs). Deze gitaar is prima voor metal / rock / punkrock (vooral de humbucker klinkt prima).quote:Op zondag 27 januari 2008 22:33 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ah bedankt! Wel positieve reviews. Als de versterker bagger is maakt me dat opzich niet zo uit.
Vroeger hebben ze die gemaakt .Ik meen dat er toen ook wat rechtzaken enzo kwamen. Als het goed is, zijn het ook gitaren die zij nog in de jaren 80/begin 90 aangeschaft hebben.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:55 schreef Metalfreak het volgende:
Ben net ff naar een optreden van Metallica aan het kijken (in HD formaat op mijn 40" LCD TV) maar ik vraag me af hoe dat zit met die gitaren van ESP die ze gebruiken. Kirk speelt op een rechtstreekse Gibson Flying V kopie van ESP (met EMG's) en James speelt op een Gibson Explorer kopie van ESP. ESP maakt die modellen helemaal niet, alleen varianten erop (ik neem aan vanwege licenties) maar hebben ze dan voor Metallica een uitzondering of zo
Whehehehequote:Op zondag 27 januari 2008 23:59 schreef SNArky het volgende:
http://www.ugcs.caltech.e(...)exactly_the_same.mp3
Freaky...
Heb je daar toevallig een stukje tab van? Ben te lui om het zelf uit te vogelenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
De baslijn speelt wel lekkerder als je ook de A-snaar erbij betrekt.
Floor Jansen was aan het jengelen...quote:Op zondag 27 januari 2008 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Relaxt niet. Sardinetoestanden.
Maar ze moest zingen ja. Zong op de helft ofzo mee. Uiteraard geweldig. Ze heeft Floortje Janssen vandaag iig wel overtroffen, volgens mijn niet geheel neutrale mening.
Heb nog 'hoi' tegen Hansi Kürsch kunnen zeggen.
.
Klopt, en Metallica bewaard alles wat ze kopen en krijgen. Heb ergens gehoord dat ze rond de 600 gitaren zitten [incl basgitaren].quote:Op zondag 27 januari 2008 23:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vroeger hebben ze die gemaakt .Ik meen dat er toen ook wat rechtzaken enzo kwamen. Als het goed is, zijn het ook gitaren die zij nog in de jaren 80/begin 90 aangeschaft hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |