bijna, pauw is inderdaad het begin van de naam van dit beest, daarna alleen zijn achterkant nog.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:28 schreef JamesBrownie het volgende:
pauwduif?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:20 schreef steekbal het volgende:
waddenduif ?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:26 schreef hhhpsycho het volgende:
falklanduif???
gewoon Pauwstaart hoor. JB +1quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:35 schreef JamesBrownie het volgende:
pauwstaart?(duif)
neequote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:59 schreef steekbal het volgende:
voor mij is ie best moeilijk, eh ebay?
quote:
Sorry, het is bezoeken en ook geen nieuwe, maar dat maakt in feite niet uit, want als ik nu kijk en over een uur weer, heb ik vandaag al twee nieuwe bezoeken gedaan, toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:07 schreef steekbal het volgende:
4.000.000 mieuwe bezoekers per dag ? Lijkt me stug, NL heeft iets van 16 miljoen inwoners toch ? Dan ben je na vier dagen door je nieuwe bezoekers heen
Ja, maar je bent geen nieuwe bezoeker. Maakt niet uit, ga maar lekker was vouwen enzoquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Sorry, het is bezoeken en ook geen nieuwe, maar dat maakt in feite niet uit, want als ik nu kijk en over een uur weer, heb ik vandaag al twee nieuwe bezoeken gedaan, toch?
ze bedoelen pageviews of hits, lijkt me.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:07 schreef steekbal het volgende:
4.000.000 mieuwe bezoekers per dag ? Lijkt me stug, NL heeft iets van 16 miljoen inwoners toch ? Dan ben je na vier dagen door je nieuwe bezoekers heen
Maar dat stond er toch ook niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:16 schreef steekbal het volgende:
[..]
Ja, maar je bent geen nieuwe bezoeker. Maakt niet uit, ga maar lekker was vouwen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |