abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68764849
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:23 schreef Prosac het volgende:
Zou echt prachtig zijn als volgend jaar Twente of Heerenveen bovenaan zou eindigen.
En dat van een groenwitte homo!

Overigens is Heerenveen daar nog niet stabiel genoeg voor en mist er nog de nodige kwaliteit in de selectie. Maar wie weet wat er komende zomer gebeurt, en als Sollied a la Van Gaal of McClaren zijn stempel op het elftal kan drukken... bij bekerwinst ben ik een week dronken, bij een titel ga ik comazuipen!
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:15:59 #102
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68764962
Ik had Heerenveen voor dit seizoen al als kampioen voorspeld ergens in een lijstje. Sollied is een prijzenpakker en na Verbeek dacht ik dat deze man Heerenveen dat stapje extra kon laten maken. Helaas.
Ik heb ook geen hekel aan Heerenveen, mooie club net als Twente. Ik heb alleen een stronthekel aan Heerenveen rond wedstrijden tegen mijn FC.
En wat langer als ik weer 90 minuten tegen die kansloze rukkers naast het uitvak heb moeten aankijken.

Groningen is niet sterk genoeg om kampioen te worden, alle "B" spelers kunnen niet langdurig de blessures opvangen. Svejdik is bijvoorbeeld goed om een aantal wedstrijden van de verdedigers op te vangen, maar ik denk ook dat hij niet een heel seizoen stabiel zal zijn.
pi_68765649
Je ziet ook in begroting nog een flink gat na het groepje Twente, AZ en Heerenveen en vervolgens Groningen. Misschien tijd voor een nieuwe afscheidingsbeweging?
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:38:37 #104
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68765716
Sub sub topper?

Wel grappig, Groningen valt er inderdaad precies tussenin.
Klassieke Top 3 - AZ, Twente, Heerenveen - Groningen - Utrecht, NAC etc.
pi_68823113
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:38 schreef Prosac het volgende:
Sub sub topper?

Wel grappig, Groningen valt er inderdaad precies tussenin.
Klassieke Top 3 - AZ, Twente, Heerenveen - Groningen - Utrecht, NAC etc.
Hoe bedoel je dit? Financieel? Want dan heeft Groningen niks meer te besteden dan Utrecht.
pi_68826008
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:56 schreef Grunner het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit? Financieel? Want dan heeft Groningen niks meer te besteden dan Utrecht.
Volgens mij heeft FC groningen nog een aardige potje met geld overgehouden aan Ajax
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 19 juli 2009 @ 00:41:02 #107
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_71107723
Dit topic maar even kicken met de vraag of de traditionele top-3 wel een houdbaar begrip blijft. Je merkt nu toch nog een beetje dat iedereen de slechte periode van Feyenoord als een tussenfase ziet en ergens weer een herstel van de traditionele verhoudingen verwacht. Ik denk dat Feyenoord op den duur ook wel weer kan aansluiten. AZ heeft de Rotterdammers dan wel ingehaald met de begroting, maar Feyenoord heeft nog een heleboel groeimogelijkheden en een heel grote achterban. Er komt een nieuw nog groter stadion, waardoor Feyenoord groeiers Twente en Heerenveen voorblijft wat betreft stadioncapaciteit. Ook bij Ajax zal de capaciteit op den duur wel omhoog gaan (door een uitbreiding dan wel een nieuw stadion) maar hoe zit dat eigenlijk met de laatste traditionele topclub? In een VI van vorig seizoen waar het achterland van elke BVO in kaart werd gebracht, viel te lezen dat PSV als één van de weinige (sub)topclubs geen plannen heeft om de capaciteit nog verder te verhogen. Als dat zo is zijn de stadions van Twente en Heerenveen binnenkort groter. Op basis waarvan kan PSV dat duo dan nog voor blijven? Ze hebben natuurlijk een behoorlijke financiële buffer door al die CL-deelnames van de laatste jaren, maar hangt een structureel hoge klassering niet uiteindelijk puur af van de grote van je achterban?

Het lijkt een beetje paradoxaal om te beweren dat juist de succesvolste traditionele topclub van de laatste jaren het meeste gevaar loopt om achterhaald te worden. Het zal dan ook niet heel binnenkort gebeuren, maar ik vraag me wel af hoe de verhoudingen over tien jaar liggen.
  donderdag 23 juli 2009 @ 00:26:54 #108
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71236558
quote:
'Subtop maakte afspraken over houding ten opzichte van Ajax en PSV'

22 juli 2009 RvN

Volgens het Algemeen Dagblad hebben clubs als AZ, FC Groningen, FC Twente en Heerenveen in het geheim onderling afspraken gemaakt over de interesse van Ajax en PSV voor hun spelers. De clubs zouden zich niet langer willen laten dwingen tot transfers naar die topclubs en spelers liever te verkopen aan buitenlandse clubs.
pi_71237006
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71239668
geniaal
pi_71239795
Hopen op een serie van 5 jaar Ajax en PSV op 1 + 2, kijken wat ze dan zeggen .

Dat Twente en AZ zoiets hebben van liever niet verlopen, alleen als het echt moet - prima. Heerenveen misschien ook nog, maar Groningen heeft daar echt niets bij te zoeken .
pi_71240420
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 08:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hopen op een serie van 5 jaar Ajax en PSV op 1 + 2, kijken wat ze dan zeggen .

Dat Twente en AZ zoiets hebben van liever niet verlopen, alleen als het echt moet - prima. Heerenveen misschien ook nog, maar Groningen heeft daar echt niets bij te zoeken .
Groningen heeft natuurlijk wel veel last gehad van het feit dat ze zelf goed scouten en de 'grote' clubs dat niet goed hebben geregeld.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:26:50 #113
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71246304
Dankzij met name Ajax hebben we onze begroting natuurlijk wel voor 2 jaar op orde gekregen. Anders waren we keihard failliet gegaan.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 11:51:05 #114
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_71280285
Dat waren nog eens tijden

Ach, zolang het bod maar hoog genoeg is wordt een speler alsnog wel aan de traditionele top3-clubs verkocht. 't Is maar net wat de gek er voor geeft..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_72723324
Die revolutie in het Noorden kakt weer een beetje in of lijkt dat maar zo?
  maandag 14 september 2009 @ 10:17:50 #116
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72723388
Elke revolutie kent zijn periodes waarin we de tegenstand laten denken dat we er niet meer toe doen.
Om vervolgens hard terug te slaan.
pi_72723779
quote:
Op maandag 14 september 2009 10:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die revolutie in het Noorden kakt weer een beetje in of lijkt dat maar zo?
Revolutie is zo 2008.
We broeden nu op heel andere methodes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')