abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56275580
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef Flatline____ het volgende:

[..]

Ik zou eerst scandisk erop zetten, tegen index- en bestandsfouten enzo.

En daarna (online) scannen die hap. Komt er geen melding van de virusscanner tot nu toe?
Ja maar bij G gaat de pc bevriezen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_56275656
En adaware bv vind nu helemaal niets, en dat kan dus niet..
alles op nul?
Normaal zijn er altijd wel 40 dingen die hij aangeeft nu dus nihil...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:39:06 #53
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56275703
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:33 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ja maar bij G gaat de pc bevriezen
Hijackthis werkt perfect bij dit soort besmettingen; je kan idd de geposte oplossingen proberen, maar ook je eigen log posten...

Probeer anders 'ns in Safe Mode met Netwerk op te starten en dan een online virusscanner te draaien.

Zoek op google "virus scan online free"
Gone.... :')
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:43:24 #55
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_56275795
Als je nou in DOS boot, met de windows cd, en dan scandisk probeert te draaien op die G schijf?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_56279168
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Als je nou in DOS boot, met de windows cd, en dan scandisk probeert te draaien op die G schijf?
ok did it
foutsegmenten op G
364 en 365
? zegt mij niks
pi_56290705
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Memory 1.024 MB 47 % in gebruik
Ik zou hier eens naar kijken. Kennelijk heb je ergens zooi op je pc staan die je windows vernachelt.

http://support.f-secure.com/enu/home/ols.shtml
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_56300594
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik zou hier eens naar kijken. Kennelijk heb je ergens zooi op je pc staan die je windows vernachelt.

http://support.f-secure.com/enu/home/ols.shtml
thnks
heb windows opnieuw erop gezet
pc hangt soms nog steeds?
de G schijf is eraf
zodra ik die aansluit
hangt ie weer
en zelfs C hangt als er teveel mee gebeurd
ik erger me hier groen en geel aan die klotenkutpc
gvd
ik heb net trouwens uit woede mijn dvd rw per ongeluk vernaggelt
kuttroep
ik haat pc''s

ik zal die scan eens uitproberen
pi_56302442
Heb je ook al eens bedacht dat de harde schijf zelf een conflict kan opleveren? Of de flatcable? Of heb je mischien iets aan je jumpers veranderd? Een defecte dvd speler heeft me eens tot in den treurnis zitten zoeken waarom een pc niet wilde booten. Bleek dat die alle IO verkeer over de datakabel deed vernachelen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_56302858
Name : Possible browser hijack attempt
Type: Hijacker
Category: Spyware
zowiezo dit op een schone install?
en dan nog wat vage dingen?
Hmmz ik heb norton 2008 gekocht net ga die er eens even overheen halen zo...
ben benieuwd
en die dvd had ik ook nog eens mijn twijfels over de bovenste doet het al niet goed!
en nu de onderste helemaal niet meer...
pffffff
pi_56307556
Het kan ook aan de hardware liggen. Zeker als het probleem zich alleen maar voordoet als je de G aansluit.
pi_56308726
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 20:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het kan ook aan de hardware liggen. Zeker als het probleem zich alleen maar voordoet als je de G aansluit.
ok ik heb meer dan de helft van mijn muziek kunnen redden tot nu toe
zit nu ff op andere pc
maar goed bij enkele bestanden zit de pc weer vast en geeft deze error
cyclische redundantie controle
hmmz ga nu maar proberen om alles langzaam aan over te hevelen, dan maar tig keer pc opnieuw opstarten
als hij weer vastzit?
\En vogeltjesdans welke hardware kan dat veroorzaken?

Even gekeken in de logboeken en zie deze foutcode
fout 0xC0000243

Tijdens de verwerking van het bestand SrtETmp op het volume HarddiskVolume1 is de fout 0xC0000243 opgetreden in het filter van Systeemherstel. Controle van dit volume is gestopt.

[ Bericht 15% gewijzigd door zhe-devilll op 25-01-2008 22:01:14 ]
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:17:54 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_56310945
Die schijf is gewoon naar de klote. In de prullenbak ermee.
pi_56311648
tjah schijf crash nu crasht schijf 1 ook als ik teveel doe met de pc
dus tijd voor een nieuwe denk ik?
wat een troep die pc''s gvd
zeg
4 jaar is het maximum? Duh! Wtf
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:33:20 #65
188692 Flatline____
Aim for the head
pi_56312277
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:57 schreef zhe-devilll het volgende:
tjah schijf crash nu crasht schijf 1 ook als ik teveel doe met de pc
dus tijd voor een nieuwe denk ik?
wat een troep die pc''s gvd
zeg
4 jaar is het maximum? Duh! Wtf
Welk merk schijven heb je eig? Veel merken hebben hun eigen progjes om de schijven te testen. Lijkt me geen slecht idee....
Gone.... :')
pi_56327231
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:44 schreef zhe-devilll het volgende:
cyclische redundantie controle

\En vogeltjesdans welke hardware kan dat veroorzaken?
Wat remlof zegt. CRC wil meestal zeggen dat het medium waar de data op staat naar de vaantjes is.
pi_56329386
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:33 schreef Flatline____ het volgende:

[..]

Welk merk schijven heb je eig? Veel merken hebben hun eigen progjes om de schijven te testen. Lijkt me geen slecht idee....
Een maxtor 6y120m0
en een samsung hd 160 JJ

het gaat om de maxtor..heb al gezocht op die site maar lukt niet echt om een speciaal progje te vinden die dat desnoods tijdelijk kan repareren zodat ik er toch wat vanaf kan halen

Ik zit net met een map die moet eraf gewoon!
Sommige mappen kan ik al overhevelen
met als gevolg dat ik tig keer crashes krijg
opnieuw op moet starten etc
Dus het is een hele operatie
Maar net die ene map die belangrijk is kom ik niet in
pi_56347010
Helaas... Maxtor harde schijven zijn gekend om hun problemen. Veel problemen met maxtors ontstaan soms al in het eerste jaar. Tip: gooi die eruit en zet er een WD of wat voor merk dan ook in, maar in elk geval nooit meer maxtor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')