Ja maar bij G gaat de pc bevriezenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Ik zou eerst scandisk erop zetten, tegen index- en bestandsfouten enzo.
En daarna (online) scannen die hap. Komt er geen melding van de virusscanner tot nu toe?
Hijackthis werkt perfect bij dit soort besmettingen; je kan idd de geposte oplossingen proberen, maar ook je eigen log posten...quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja maar bij G gaat de pc bevriezen
ok did itquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:43 schreef Jo0Lz het volgende:
Als je nou in DOS boot, met de windows cd, en dan scandisk probeert te draaien op die G schijf?
Ik zou hier eens naar kijken. Kennelijk heb je ergens zooi op je pc staan die je windows vernachelt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Memory 1.024 MB 47 % in gebruik
thnksquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zou hier eens naar kijken. Kennelijk heb je ergens zooi op je pc staan die je windows vernachelt.
http://support.f-secure.com/enu/home/ols.shtml
ok ik heb meer dan de helft van mijn muziek kunnen redden tot nu toequote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het kan ook aan de hardware liggen. Zeker als het probleem zich alleen maar voordoet als je de G aansluit.
Welk merk schijven heb je eig? Veel merken hebben hun eigen progjes om de schijven te testen. Lijkt me geen slecht idee....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:57 schreef zhe-devilll het volgende:
tjah schijf crash nu crasht schijf 1 ook als ik teveel doe met de pc
dus tijd voor een nieuwe denk ik?
wat een troep die pc''s gvd
zeg
4 jaar is het maximum? Duh! Wtf
Wat remlof zegt. CRC wil meestal zeggen dat het medium waar de data op staat naar de vaantjes is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:44 schreef zhe-devilll het volgende:
cyclische redundantie controle
\En vogeltjesdans welke hardware kan dat veroorzaken?
Een maxtor 6y120m0quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:33 schreef Flatline____ het volgende:
[..]
Welk merk schijven heb je eig? Veel merken hebben hun eigen progjes om de schijven te testen. Lijkt me geen slecht idee....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |