Goede compensatie is op z'n plaats, als je het mij vraagt.quote:
Het zijn meer van die "het is half vijf en ik heb dit klusje voor je wat vandaag nog af moet"-ergernissen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
Goede compensatie is op z'n plaats, als je het mij vraagt.
Wat een slavendrijvers...
ik heb je toch niet wakker gemaakt met mn geschreeuw hequote:
nou je het zegt ik dacht wel wat hoor ik nou toch....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb je toch niet wakker gemaakt met mn geschreeuw he
ik was het nietquote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou je het zegt ik dacht wel wat hoor ik nou toch....
ja ja me verdorie eerst een oplossing bieden voor het antwoord en nu alweer terug krabbelen....quote:
tja ....quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ja me verdorie eerst een oplossing bieden voor het antwoord en nu alweer terug krabbelen....
van engels naar nederlands?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
jij weet vast wel hoe ik mijn toetsenbord instelling moet veranderen....
precies andersom, bij nederlandse instelling kloppen mn shift tekentjes nietquote:
ook jij dank! je bent geweldig!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 09:09 schreef Seventees het volgende:
Start ==> Settings ==> Control Panel ==> Regional & Language Options ==> tabblad Languages.
Maar dat andere kan ook. Wel makkelijker
mij kennende heus welquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:11 schreef Seventees het volgende:
Volgende keer heb je niemand meer nodig
Ej draculettetje! Druk weekend gehad, ben ook bijna niet online geweest..quote:Op zondag 27 januari 2008 01:12 schreef draculettetje het volgende:
tis hier rustig.... ach ja het is weekend..... nog mensen op stap?
hihi dan kunnen ze nie posten, don't mind me I'm bored
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |