whoa! je kan het hele jaar continue films draaienquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel heeeeeeeeul veel![]()
Maarja, ik moet het maar doen met bijna 1,5 TB aan dvd's
*bibber*quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:28 schreef Lynx666 het volgende:
Blijf bij me uit de buurt. Ik heb een "Iedereen die me in de weg zit moet dood"-bui.
Droxz! Ik ben zelf een dierenliefhebber hoor...wees gerustquote:Dude!
Nah, ik ben gewoon verknipt als de netenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:53 schreef Seventees het volgende:
[..]
*bibber* [afbeelding]
Je werkt te hard, Lynx666. En je weet het [afbeelding]
quote:
kan je beter tm vrijdag 1700 uur tellenquote:
goeiemorgen! hmmm lekker koekjesquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:54 schreef Seventees het volgende:
Goeiemorgen werkschuw tuig!
uitdeelt
*met koekjes rond gaat*
*laatste roddels opvangt*
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh!
In je vel? Toch wel kleren aangehad toch?
Dat ontken ik nergensquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nah, ik ben gewoon verknipt als de neten.
met de nadruk op lief ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz! Ik ben zelf een dierenliefhebber hoor...wees gerust
er is geen pm naar lynda erover gestuurd ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:56 schreef Seventees het volgende:
Waarom staat Lynx666 usericon niet in de openingspost? Die kat zit hier al sinds de zomer!
Gekocht met jou in gedachtenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemorgen! hmmm lekker koekjes![]()
Luie kat is hetquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er is geen pm naar lynda erover gestuurd ?
dus als je aan mij denkt, denk je aan de paashaas ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:57 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gekocht met jou in gedachten
Wilde eerst paaseitjes komen, trouwens.
Nou, meer aan iets lekkersquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus als je aan mij denkt, denk je aan de paashaas ?
ik wou net zeggen, heb je mij nooit in een konijnenpak gezienquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:00 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nou, meer aan iets lekkers
Maar jouw opvatting is ook goed
mogguh!quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:54 schreef Seventees het volgende:
Goeiemorgen werkschuw tuig!
uitdeelt
*met koekjes rond gaat*
*laatste roddels opvangt*
Omdat ik al eerder gezegt heb kga niet elke x iedereen bijhouden wie er postquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:56 schreef Seventees het volgende:
Waarom staat Lynx666 usericon niet in de openingspost? Die kat zit hier al sinds de zomer!
Ik heb wel eens mijn bourka aan, krijg je leuke reactie's opquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, heb je mij nooit in een konijnenpak gezienhuppelend over een veldje
wel? wordt je dan doorgelicht door de geheime dienst ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mijn bourka aan, krijg je leuke reactie's op
Toevallig ook nog een "Droxz special" staan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
koffie iemand ?
En met pokeren mag ik hem ook al niet meer aantrekkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel? wordt je dan doorgelicht door de geheime dienst ?
uhm lame denken: expresso / cappucino / wiskey ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Toevallig ook nog een "Droxz special" staan?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En met pokeren mag ik hem ook al niet meer aantrekken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |