Je weet niet hoe de voetbalwereld werkt.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:28 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, ten eerste heeft Heerenveen op het moment absoluut geen gebrek aan geld, ten tweede zal Hveen hem echtn iet voor 5 miljoen de deur uitdoen, dat kunnen ze ook niet maken tegenover de aanhang. Denk meer aan het dubbele..
Je kunt hem wel met Amrabat gaan vergelijken maar tussen Heerenveen en VVV zit ook wel een verschilletje..

Toen zat ik te kijken en zag ik dat hij nog 4 jaar onder contract stondquote:Op maandag 17 maart 2008 18:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En toen er 3 miljoen voor Suarez werd geboden?

Is tot op zeker hoogt (laagte) waar. Maar waarom zou Sulejmani, als hij weg wil/kan, naar PSV willen? Dat is tov SCH nauwelijks een verbetering.quote:Op maandag 17 maart 2008 19:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Brutosalaris x looptijd x opslag = afkoopsom

Van welk geldquote:Op maandag 17 maart 2008 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Als Verbeek naar Feyenoord gaat zou het me niets verbazen als ie mee gaat naar Rotterdam...

Doe eens ff normaal? Lijkt me niet dat Feyenoord zoveel miljoenen vrij heeft.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sukkel, inmiddels is er geld genoeg.

Als ze alleen al een openingsbod van 6 mil op El Ahmadi uitbrengen, terwijl er nog 2 spitsen + een CV bij moeten lijkt me geld geen probleem.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:04 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Feyenoord zoveel miljoenen vrij heeft.

Als Guzman word verkocht geef ik feyenoord een kans, Lee word echt niet voor meer dan 5 a 8 ton verkochtquote:Op maandag 17 maart 2008 21:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als ze alleen al een openingsbod van 6 mil op El Ahmadi uitbrengen, terwijl er nog 2 spitsen + een CV bij moeten lijkt me geld geen probleem.
Tevens worden de Guzman en Lee verkocht.

Als ze geld hebben, hebben ze vast meer geld?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als ze alleen al een openingsbod van 6 mil op El Ahmadi uitbrengen, terwijl er nog 2 spitsen + een CV bij moeten lijkt me geld geen probleem.
Tevens worden de Guzman en Lee verkocht.

Ja, of denk je dat ze al het geld gaan spenderen aan El Ahmadi?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:11 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Als ze geld hebben, hebben ze vast meer geld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |