Hier is weer rooibos theequote:Op donderdag 24 januari 2008 08:13 schreef Jo0Lz het volgende:, mogguh.
Ik ben te vroeg. Koffie is der nog niet.
Je was gewoon helemaal ZEN en in balansquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier is weer rooibos thee. Dan hoef ik niet meer aan de kamille. Ik lag gisterenavond om 8 uur al te slapen op de bank. Misschien kwam dat wel door alle kamille thee
.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog meer mensen die een ban willen? Gewoon eventjes vragen, regel ik 'm voor je
Zie TT.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:21 schreef Jo0Lz het volgende:Que?!
Hoezo dat dan? Ben je undercover FA.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik maar he... [afbeelding]
Slapenquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier is weer rooibos thee [afbeelding]. Dan hoef ik niet meer aan de kamille. Ik lag gisterenavond om 8 uur al te slapen op de bank. Misschien kwam dat wel door alle kamille thee [afbeelding].
Da's wel weer kut dan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dolletjes. Slapen. Ik heb zoveel geslapen dat ik nu weer barst van de koppijn [afbeelding].
Berequote:
De donkere keerzijdequote:Op donderdag 24 januari 2008 08:41 schreef Kuukske het volgende:
Nou, dolletjes. Slapen. Ik heb zoveel geslapen dat ik nu weer barst van de koppijn.
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:44 schreef OA het volgende:
Ik hoorde net op de radio dat er een schedel is gevonden in Vlaardingen op de begraafplaats.
Niet vreemd zou je zeggen.... Echter, er zijn geen graven geschonden en het kan ook niet van grafdelven zijn, want de schedel is pas 10 jaar oud...
Spanning ende sensatie bij mij om den hoek!
Roger that.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:29 schreef Kuukske het volgende:
Rooibos.
Daar moet je ook niet zo vroeg mee beginnen manquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:34 schreef JortK het volgende:
Ik heb nog helemaal niets gedronken vandaag.
Doet me denken aan de middelbare school... eerste uur wiskunde stront lazerus in het lokaal zittenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet zo vroeg mee beginnen man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |