Hier nietquote:
Je hebt er nog genoeg van zie ik wel!quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:29 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
School?quote:
Slaapsequote:
Hier niet meerquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:31 schreef Houniet het volgende:
nee, het is hier donker enzo [afbeelding] [afbeelding]
Lang geleden inderdaad, school. Hoewel ik er nog wel vrijwel iedere dag voorbij kom, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
School? [afbeelding] Wasda? [afbeelding]
[..]
Slaapse [afbeelding]
Ik niet gelukkig, wat een tyfusschool was dat zegquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lang geleden inderdaad, school. Hoewel ik er nog wel vrijwel iedere dag voorbij kom, dat dan weer wel.
Smakelijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 01:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Ontbijt!
Zat jij in Indonesië op school?quote:Op donderdag 24 januari 2008 01:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lang geleden inderdaad, school. Hoewel ik er nog wel vrijwel iedere dag voorbij kom, dat dan weer wel.
Ik bedoelde te zeggen dat ik nog iedere dag langs een school kom, niet mijn schoolquote:Op donderdag 24 januari 2008 06:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zat jij in Indonesië op school? [afbeelding]
Aha, helder!quote:Op donderdag 24 januari 2008 06:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ik nog iedere dag langs een school kom, niet mijn school
Werkse en doe niet teveel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 06:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mogge jonge!
Ik ga richting werk
hey oaquote:
da's dan mooiquote:Op donderdag 24 januari 2008 06:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, helder! [afbeelding]
Goed gemikt! (?)quote:Op donderdag 24 januari 2008 06:39 schreef OA het volgende:
Precies 100 posts gedaan gistern! [afbeelding]
werk zequote:Op donderdag 24 januari 2008 06:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mogge jonge!
Ik ga richting werk [afbeelding]
Jah, hij valt niet op zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |