Maar je hebt gelijk, het is een mooi systeem!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog nooit in een sportschool geweest.
Idem!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:06 schreef JortK het volgende:
In mijn sportschool lopen alleen stagiars als begeleiders... dus ik train zelf wel
Ja, dat snap ik ook welquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik bedoel de stats die OA iedere ochtend hoort te posten
Gaan jullie daten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:02 schreef OA het volgende:
Over daten enzo.![]()
En hij had de trein gemist, dus 'moest' ie noodgedwongen langs Starbucks op Schiphol.![]()
Prima taaltje hoor, niets mis mee!
Meh, ze zeiden dat ik de eerste 3 maand het beste gebruik kan maken van dat systeem zodat ik weet hoe ik moet trainen, en daarna kan overschakelen op de oude apparaten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:06 schreef OA het volgende:
[..]
Idem!
O en ik maak geen gebruik van het mooie systeem....
Ik heb ze nog niet ontvangenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Not that I'm aware of...
Waar blijven die stats eigenlijk, waarin te zien is hoevaak er Polen is gezegd in KSC?
Whehe... wellicht!quote:
Ja die Indah heeft iedereen lopen bannen, dus niemand die nog in de KSC kanquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:26 schreef eer-ik het volgende:
Jongens, dit kan niet hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |