Ik ben omquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Voor lip hoef je geen ijs, al heb je wel een excuus géén appels te eten.
Het moet gewoon op Progress of Nestor komen, lijkt mij. Maar ik heb iig gemaild, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst wezen kijken in het kunstgeschiedenis gebouw?
Maar achteraan mailen kan altijd, zeker als er je tegen je master aanhangt. Voor mij persoonlijk maakt het iets minder uit
Da's waar. Maar de publicatie op lijsten is over het algemeen veel en veel sneller. Progress volgt daarna vaak pas. Afgelopen vrijdag hingen de cijfers nog niet bij kunstgeschiedenisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het moet gewoon op Progress of Nestor komen, lijkt mij. Maar ik heb iig gemaild, ben benieuwd.
Naja, de uitslag van mijn tentamen van vorige week dinsdagmiddag stond donderdagochtend vroeg op Progress...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Da's waar. Maar de publicatie op lijsten is over het algemeen veel en veel sneller. Progress volgt daarna vaak pas. Afgelopen vrijdag hingen de cijfers nog niet bij kunstgeschiedenis
Ja, dat ze zo'n hele harde stroomstootkrijgen als ze hem aanrakenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:41 schreef MaxMark het volgende:
Nu dat ding boobytrappen he.
Tot zaterdag!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat doet ie bij mij nu nooit.
Niet waar, je haalde mij heel hard in.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb meop de terugweg ingehouden hoor Tineke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah, ik wilde vroeg gaan slapen, niet gelukt, ik nu toch maar![]()
![]()
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:35 schreef maok het volgende:
[..]
Niet waar, je haalde mij heel hard in.Het was op de heenweg dat ik met 180 een ZX voorbij gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaah, ik wilde vroeg gaan slapen, niet gelukt, ik nu toch maar![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet niet wie en wat ik meeneemquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan moet je juist niet op zaterdag komen, he. Want nu verwacht ik je immers op zaterdag.
Wehe, normaal zit ik daar altijd. Alleen vandaag niet omdat ik morgen al naar Cloverfield ga. Bijna een mini-meetquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb meop de terugweg ingehouden hoor Tineke
Oh en Tangarine en Lyssa zitten nu beide bij de sneak preview geloof ik
Psst, dat hebben jullie al gedaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zolang we elkaar maar ontmoeten, een keer.
twee keerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Psst, dat hebben jullie al gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |