abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:46:04 #201
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56273121
Rommedalh is wmb iig niet de speler die ons ervan zou weerhouden om kampioen te worden .

Als we spelers de schuld kunnen geven achteraf is het tot nu toe Urby geweest die individueel punten heeft gekost.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56273214
Ik ben geen tegenstander geweest van de komst van Rommedahl, of sceptisch of wat. Het is een nuttige speler en in die zin heeft hij zijn waarde al bewezen. Zoals die periode van Roda-thuis en wat wedstrijden die daaraan vooraf gingen, dat hij telkens het verschil maakte als hij erin kwam. En nu met Leonardo en er ook weer bij en Suarez en Huntelaar in de spits is het als verdediging knap lastig om op de nul te spelen. Misschien schuitl daarin wel de grootste winst.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:51:09 #203
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_56273229
Dat sommigen überhaupt al met hun gedachten bij de CL zijn.

First things first. Ik zou het al knap vinden als dit labiele Ajax kampioen wordt.
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:52:30 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56273262
De CL denk ik echt niet aan, ja het weer een keer mee mogen doen .

Dit Ajax zal idd heel snel stabiel moeten gaan presteren anders is de schaal "gewoon" weer in Eindhoven te zien, hoe beroerd die ook spelen soms..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:56:44 #205
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_56273354
Als Ajax ongeschonden uit de komende reeks wedstrijden komt, waar zullen ze dan staan? Ik denk hoogstens in punten gelijk met PSV.

Dan nog zie ik ons niet zomaar kampioen worden, omdat dit Ajax het wel weer gaat verkloten tegen de laag geklasseerden. We zullen wel meedoen, dat wel.
pi_56273396
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:50 schreef kevin6188 het volgende:
Ik ben geen tegenstander geweest van de komst van Rommedahl, of sceptisch of wat. Het is een nuttige speler en in die zin heeft hij zijn waarde al bewezen. Zoals die periode van Roda-thuis en wat wedstrijden die daaraan vooraf gingen, dat hij telkens het verschil maakte als hij erin kwam. En nu met Leonardo en er ook weer bij en Suarez en Huntelaar in de spits is het als verdediging knap lastig om op de nul te spelen. Misschien schuitl daarin wel de grootste winst.
rommedahl is nuttig geweest jah... doelpunt in zagreb maar jah daar koop je niks voor achteraf natuurlijk. Desalniettemin is het een speler die wel een actie kan maken op de vleugel
pi_56273438
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:56 schreef Trancelocator het volgende:
Als Ajax ongeschonden uit de komende reeks wedstrijden komt, waar zullen ze dan staan? Ik denk hoogstens in punten gelijk met PSV.

Dan nog zie ik ons niet zomaar kampioen worden, omdat dit Ajax het wel weer gaat verkloten tegen de laag geklasseerden. We zullen wel meedoen, dat wel.
Veel hangt af van Vitesse-uit in het geval van Ajax en Heerenveen-thuis in het geval van PSV. Pakt Ajax de kop, waar ik bepaald niet blind vanuit ga, dan leg je er bij PSV ook een bepaalde druk op. Maar dan moet je zelf wedstrijden als Roda-uit winnen...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_56273536
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:56 schreef Trancelocator het volgende:

Ik herinner me nog vers in het geheugen een PSV dat 11 punten voorsprong had in de winterstop.
Door de wedstrijd tegen Vitesse te kopen, zijn ze kampioen geworden.
pi_56273573
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:06 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
Het zit diep hč
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56273646
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:08 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het zit diep hč
Idd. Er is door de media nooit aandacht aan besteed. Maar een PSV wat wedstrijden lang niet tot scoren kon komen, maakte ineens 5 doelpunten toen ze hoorden dat AZ achter stond en met 10 man speelde.

Wanneer het Ajax zo was verlopen, was de komplete media erop gedoken.

Maar goed, wij worden liever op eigen kracht kampioen.
pi_56273703
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:11 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Idd. Er is door de media nooit aandacht aan besteed. Maar een PSV wat wedstrijden lang niet tot scoren kon komen, maakte ineens 5 doelpunten toen ze hoorden dat AZ achter stond en met 10 man speelde.

Typisch inderdaad. De 6-1 tegen az was ook weer van alle kanten, hoe kan het ook anders, geflatteerd. Bij elke monsteroverwinning komt het woordje geflatteerd minimaal een keer langs.
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:18:23 #212
82589 S-Two
barba macacu
pi_56273788
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:06 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Ik herinner me nog vers in het geheugen een PSV dat 11 punten voorsprong had in de winterstop.
huilie
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56273852
Zondag, misschien toch maar kaarten kopen

Goede overwinning natuurlijk, spel kan altijd beter, Edje moest ff inkomen maar later was ie weer de aanjager zoals we hem kennen. Suarez speelde wel slecht zeg
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56273855
quote:

[..]

Kom op zeg...

We hebben het gewoon zelf laten liggen door er niet een 3e in te schoppen .
pi_56273877
quote:
Blessure Emanuelson valt mee

Amsterdam, 24 jan 2008
De blessure die Urby Emanuelson woensdagavond opliep tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht, lijkt mee te vallen. Dat zei Adrie Koster donderdag tijdens de persconferentie.
Emanuelson werd in de tweede helft hard onderuit gehaald door Sander Keller. De speler van Utrecht werd met een directe rode kaart van het veld gestuurd. Emanuelson verliet vervolgens het veld per brancard. Een gekneusde knie, zo luidde de diagnose. ,,Het blijkt niet heel ernstig te zijn”, aldus Koster. De komende dagen moeten uitwijzen of Emanuelson zondag tegen Vitesse inzetbaar is.
Okay, wellicht zondag al inzetbaar aldus Koster.
Denk dat de rentree ergens in Mei is.
.
-
pi_56273888
9 punten zijn de komende wedstrijden van ons

En wel jammer dat Urby geblesseerd is maar ik slaap er niet minder om. Vertonghen heeft in en tegen Utrecht al bewezen die rol prima op zich te kunnen nemen.
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:23:41 #217
52871 Blight
Supersized.
pi_56273895
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Okay, wellicht zondag al inzetbaar aldus Koster.
Denk dat de rentree ergens in Mei is.
.
Ik dacht precies hetzelfde. .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56273900
Yup zondag tegen vitesse maar even een kijkoperatie om zeker te zijn.
pi_56273908
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:21 schreef Rumille het volgende:

[..]

Kom op zeg...

We hebben het gewoon zelf laten liggen door er niet een 3e in te schoppen .
Zo is het, en volgens mij is Ajax ook niet altijd even netjes geweest, vraag maar na bij Excelsior
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56273921
quote:

[..]

Ik word ook liever op eigen kracht kampioen, maar als je kampioen kan worden op zo'n manier vind ik het ook prima.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56273952

pi_56273956
Niet verkeerd om eindelijk eens wat ruim(er) in je verdedigers te zitten. En anders maar eens kijken of Vermaelen al weer helemaal terug is en Vertonghen naar links. Silva zal ook wel starten zondag.
pi_56273958
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:24 schreef denthemen het volgende:

[..]

Zo is het, en volgens mij is Ajax ook niet altijd even netjes geweest, vraag maar na bij Excelsior
Als het al waar is, is het gewoon toegestaan. Waarom denk je dat Rusland naar het EK gaat?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56274059
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:26 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als het al waar is, is het gewoon toegestaan. Waarom denk je dat Rusland naar het EK gaat?
Omdat ze op een plek waren geeindigd die toegang tot het EK gaf .
pi_56274092
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:31 schreef Nashje het volgende:

[..]

Omdat ze op een plek waren geeindigd die toegang tot het EK gaf .
Joh, en Kroatie een leuke premie kreeg voor de wedstrijd tegen Engeland.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')