rommedahl is nuttig geweest jah... doelpunt in zagrebquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:50 schreef kevin6188 het volgende:
Ik ben geen tegenstander geweest van de komst van Rommedahl, of sceptisch of wat. Het is een nuttige speler en in die zin heeft hij zijn waarde al bewezen. Zoals die periode van Roda-thuis en wat wedstrijden die daaraan vooraf gingen, dat hij telkens het verschil maakte als hij erin kwam. En nu met Leonardo en er ook weer bij en Suarez en Huntelaar in de spits is het als verdediging knap lastig om op de nul te spelen. Misschien schuitl daarin wel de grootste winst.
Veel hangt af van Vitesse-uit in het geval van Ajax en Heerenveen-thuis in het geval van PSV. Pakt Ajax de kop, waar ik bepaald niet blind vanuit ga, dan leg je er bij PSV ook een bepaalde druk op. Maar dan moet je zelf wedstrijden als Roda-uit winnen...quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:56 schreef Trancelocator het volgende:
Als Ajax ongeschonden uit de komende reeks wedstrijden komt, waar zullen ze dan staan? Ik denk hoogstens in punten gelijk met PSV.
Dan nog zie ik ons niet zomaar kampioen worden, omdat dit Ajax het wel weer gaat verkloten tegen de laag geklasseerden. We zullen wel meedoen, dat wel.
Ik herinner me nog vers in het geheugen een PSV dat 11 punten voorsprong had in de winterstop.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:56 schreef Trancelocator het volgende:
Als Ajax ongeschonden uit de komende reeks wedstrijden komt, waar zullen ze dan staan? Ik denk hoogstens in punten gelijk met PSV.
Dan nog zie ik ons niet zomaar kampioen worden, omdat dit Ajax het wel weer gaat verkloten tegen de laag geklasseerden. We zullen wel meedoen, dat wel.
Het zit diep hčquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Door de wedstrijd tegen Vitesse te kopen, zijn ze kampioen geworden.![]()
Idd. Er is door de media nooit aandacht aan besteed. Maar een PSV wat wedstrijden lang niet tot scoren kon komen, maakte ineens 5 doelpunten toen ze hoorden dat AZ achter stond en met 10 man speelde.quote:
Typisch inderdaad. De 6-1 tegen az was ook weer van alle kanten, hoe kan het ook anders, geflatteerd. Bij elke monsteroverwinning komt het woordje geflatteerd minimaal een keer langs.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Idd. Er is door de media nooit aandacht aan besteed. Maar een PSV wat wedstrijden lang niet tot scoren kon komen, maakte ineens 5 doelpunten toen ze hoorden dat AZ achter stond en met 10 man speelde.
Wanneer het Ajax zo was verlopen, was de komplete media erop gedoken.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik herinner me nog vers in het geheugen een PSV dat 11 punten voorsprong had in de winterstop.
Door de wedstrijd tegen Vitesse te kopen, zijn ze kampioen geworden.![]()
Kom op zeg...quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Idd. Er is door de media nooit aandacht aan besteed. Maar een PSV wat wedstrijden lang niet tot scoren kon komen, maakte ineens 5 doelpunten toen ze hoorden dat AZ achter stond en met 10 man speelde.
Wanneer het Ajax zo was verlopen, was de komplete media erop gedoken.
Maar goed, wij worden liever op eigen kracht kampioen.
Okay, wellicht zondag al inzetbaar aldus Koster.quote:Blessure Emanuelson valt mee
Amsterdam, 24 jan 2008
De blessure die Urby Emanuelson woensdagavond opliep tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht, lijkt mee te vallen. Dat zei Adrie Koster donderdag tijdens de persconferentie.
Emanuelson werd in de tweede helft hard onderuit gehaald door Sander Keller. De speler van Utrecht werd met een directe rode kaart van het veld gestuurd. Emanuelson verliet vervolgens het veld per brancard. Een gekneusde knie, zo luidde de diagnose. ,,Het blijkt niet heel ernstig te zijn”, aldus Koster. De komende dagen moeten uitwijzen of Emanuelson zondag tegen Vitesse inzetbaar is.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay, wellicht zondag al inzetbaar aldus Koster.
Denk dat de rentree ergens in Mei is.
.
Zo is het, en volgens mij is Ajax ook niet altijd even netjes geweest, vraag maar na bij Excelsiorquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:21 schreef Rumille het volgende:
[..]
Kom op zeg...
We hebben het gewoon zelf laten liggen door er niet een 3e in te schoppen.
Ik word ook liever op eigen kracht kampioen, maar als je kampioen kan worden op zo'n manier vind ik het ook prima.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:11 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Maar goed, wij worden liever op eigen kracht kampioen.
Als het al waar is, is het gewoon toegestaan. Waarom denk je dat Rusland naar het EK gaat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zo is het, en volgens mij is Ajax ook niet altijd even netjes geweest, vraag maar na bij Excelsior
Omdat ze op een plek waren geeindigd die toegang tot het EK gafquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als het al waar is, is het gewoon toegestaan. Waarom denk je dat Rusland naar het EK gaat?
Joh, en Kroatie een leuke premie kreeg voor de wedstrijd tegen Engeland.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat ze op een plek waren geeindigd die toegang tot het EK gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |