abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56271705
De ene speler komt terug en de ander kan er weer af, gaat weer lekker.

Ik snap de positieve gevoelens hier ook niet zo, het was gister redelijk maar ik zag echt geen kampioensteam spelen. Daarbij was Utrecht ook gewoon erg zwak en hebben ze nauwelijks wat geprobeerd. Maar goed, blijkbaar zijn we tegenwoordig al tevreden als we een keer de nul houden tegen een middenmotor.
pi_56271718
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:43 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ga jij je maar lekker lopen rukken op Gregoor van Dijk en Theo Janssen. Verkapte kuthavenarbeider.
pi_56271763
Misschien dat de blessure van Urby bij Van Geel de noodzaak nog eens onderstreeept een extra verdediger te halen.
pi_56271768
Afgezien van het bordje sos dat bij de 1-0 half de lucht in ging, was het echt top gister.
Wel kut dat Urby in z'n beste wedstrijd meteen de ziekte wordt geschopt. Goed wel dat Colin boven zichzelf uitsteeg. Had een paar hele goeie aanvallende impulsen zelfs. Naja, heeft Silva ook wat concurrentie.
-
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:46:52 #180
52871 Blight
Supersized.
pi_56271790
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:43 schreef devv05 het volgende:

Ik snap de positieve gevoelens hier ook niet zo, het was gister redelijk maar ik zag echt geen kampioensteam spelen. Daarbij was Utrecht ook gewoon erg zwak en hebben ze nauwelijks wat geprobeerd. Maar goed, blijkbaar zijn we tegenwoordig al tevreden als we een keer de nul houden tegen een middenmotor.
Precies wat ik zeg. We zijn er nog láng niet.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_56271803
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:43 schreef devv05 het volgende:

Ach het is ook nooit goed he?

Ik weet niet of je PSV hebt zien spelen, dat was zéker niet beter. Hoe je speelt maakt weinig uit, als je maar wint.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56271888
Nou ja, Ajax speelde gister beter dan psv en feyenoord een heel seizoen gedaan hebben.
Kampioenselftal misschien niet, maar kampioen van de armoede-elftal zit er wel in.
-
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:50:44 #183
52871 Blight
Supersized.
pi_56271944
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ja, Ajax speelde gister beter dan psv en feyenoord een heel seizoen gedaan hebben.
Kampioenselftal misschien niet, maar kampioen van de armoede-elftal zit er wel in.
Dat vind ik dus lichtelijk overdreven. Het was meer de zwakte van Utrecht dan de klasse van Ajax. Ze speelden vrij goed, maar ook niet meer dan dat.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:52:02 #184
52871 Blight
Supersized.
pi_56271976
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ach het is ook nooit goed he?

Ik weet niet of je PSV hebt zien spelen, dat was zéker niet beter. Hoe je speelt maakt weinig uit, als je maar wint.
Dat laatste ben ik wel met je eens, maar ik wil alleen maar zeggen dat we nu niet op basis van deze wedstrijd moeten denken dat we opeens het lek boven hebben. Ik zie ons zo weer de boot in gaan tegen Vitesse hoor.
pi_56272028
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:50 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat vind ik dus lichtelijk overdreven. Het was meer de zwakte van Utrecht dan de klasse van Ajax. Ze speelden vrij goed, maar ook niet meer dan dat.
Waarom is het nu weer de zwakte van Utrecht? Utrecht won gewoon 4 van z'n laatste 5 wedstrijden, die waren dus zeker niet slecht in vorm.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:55:17 #186
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_56272053
Het is wel het seizoen van de ups en downs, dus we zullen inderdaad wel weer punten laten liggen in Arnhem.
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:56:06 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56272073
het is ook gewoon elke wedstrijd de vorm afwachten, je kan nergens op rekenen op het moment. Maar met een beetje solidere verdediging kijk ik iig een stukje rustiger...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56272180
Gregoor van Dijk bij Ajax is imo net zoiets als Von Bommel of De Zeeuw.
Nooit in een Ajaxshirt .
-
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:10:43 #189
51286 w00h00
Digital man!
pi_56272402
Zo ben weer boven water, was me wel een dagje gisteren.

Van de wedstrijd heb ik niet meer zoveel meegekregen, ik zag nog wel dat Urby niet weet wat hij met de ruimte voor zich moet doen en Colin had enkele goede acties, maar te vaak te afwachtend.

Rommedahl was een drama, hij krijgt de bal te vaak in de voeten aangespeeld terwijl hij de bal in de ruimte moet krijgen.
pi_56272434
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:46 schreef Urquhart het volgende:
Misschien dat de blessure van Urby bij Van Geel de noodzaak nog eens onderstreeept een extra verdediger te halen.
Ze komen met het bericht dat Ogararu niet voldoet. Maw, die mag vertrekken.
In defensief moest er versterking komen, omdat de selectie te dun was. Hebben ze er 1 gehaald, kan een andere vertrekken.
Kutbeleid.
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:19:13 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56272575
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:10 schreef w00h00 het volgende:
Zo ben weer boven water, was me wel een dagje gisteren.

Van de wedstrijd heb ik niet meer zoveel meegekregen, ik zag nog wel dat Urby niet weet wat hij met de ruimte voor zich moet doen en Colin had enkele goede acties, maar te vaak te afwachtend.

Rommedahl was een drama, hij krijgt de bal te vaak in de voeten aangespeeld terwijl hij de bal in de ruimte moet krijgen.
Aha, een speler die slecht WORDT aangespeeld is een drama!? Ok weer wat geleerd .
Get woke, go broke!
pi_56272655
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:23 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze probeerden wel wat
Tsja, hij ging voor de bal.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:24:37 #193
51286 w00h00
Digital man!
pi_56272690
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Aha, een speler die slecht WORDT aangespeeld is een drama!? Ok weer wat geleerd .
Het probleem ligt er dat hij in de voeten wordt aangespeeld, terwijl er een steekpass moet komen, die er een enkele keer kwam in de eerste helft, dan zie je meteen dat er een gevaarlijke voorzet uit komt.

Rommedahl was een drama, omdat hij geen actie durft te maken en te vaak besluiteloos was.
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:27:12 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56272742
Rommedahl was 10 keer effectiever en dreigender dan Bakkiechoco het hele seizoen is geweest..
Get woke, go broke!
pi_56272854
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Rommedahl was 10 keer effectiever en dreigender dan Bakkiechoco het hele seizoen is geweest..
Eensch.
Ik vind Rommedahl altijd wel dreiging brengen, iets wat ik bij Baki niet zie.
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:32:48 #196
52871 Blight
Supersized.
pi_56272876
PSV blijft wel scouten..
quote:
Het had niet veel gescheeld of PSV had er nog een Braziliaan bij gehad. Mattheus Leite Nascimento, aanvaller van het Portugese Braga, leek naar Eindhoven te verkassen, maar de deal ketste uiteindelijk af op de transfersom. PSV was niet bereid meer dan 1,5 miljoen euro te betalen voor de 24-jarige speler. Braga verlangde minimaal twee miljoen. (O Globo)
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:34:39 #197
82589 S-Two
barba macacu
pi_56272917
Ach ja, we winnen een keer en we worden kampioen, en we verliezen een keer en we halen de play-offs niet eens meer, zo gaat het (hier) nou eenmaal.

Feit is dat we gister een redelijke goeie pot hebben gespeeld, en dat we die lijn door moeten trekken. Als we tegen Vitesse, PSV en Feyenoord 7 punten halen (en dan iig 3 tegen PSV) zie ik ons wel kampioen worden .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56273017
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:31 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Eensch.
Ik vind Rommedahl altijd wel dreiging brengen, iets wat ik bij Baki niet zie.
Hij moet alleen wat zelfzuchtiger worden en af en toe gewoon eens uithalen op doel. Ook als hij er net ff iets minder goed voorstaat. Zoals ergens een bal (diep) in de tweede helft, het was zeker al 1-0. Toen kwam er een voorzet en die nam Rommedahl aan. Schiet zo'n bal gewoon op doel, desnoods het stadion uit. Maar probeer het gewoon.

Net als toen hij inviel tegen Heerenveen-thuis voor de beker en een paar kansen verprutste. Gewoon een kwestie van durven.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:41:05 #199
51286 w00h00
Digital man!
pi_56273047
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Daar ben ik met eens, maar om kampioen te worden en ver te komen in de CL hebben we meer betere spelers nodig als Rommedahl.

Ik vond hem echt een drama, omdat hij totaal geen actie heeft. In de eerste helft gisteren werd hij een enkele keer door Perez en door een Huntelaar die zich liet inzakken in de ruimte gespeeld, waardoor hij met zijn snelheid levensgevaarlijk werd.
pi_56273094
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:41 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Daar ben ik met eens, maar om kampioen te worden en ver te komen in de CL hebben we meer betere spelers nodig als Rommedahl.
Voor een Nederlandse club is het zowieso bijna onhaalbaar om ver te komen in de CL. Ik denk dat we die droom gewoon eens moeten vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')