quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ga jij je maar lekker lopen rukken op Gregoor van Dijk en Theo Janssen. Verkapte kuthavenarbeider.
Precies wat ik zeg. We zijn er nog láng niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:43 schreef devv05 het volgende:
De ene speler komt terug en de ander kan er weer af, gaat weer lekker.
Ik snap de positieve gevoelens hier ook niet zo, het was gister redelijk maar ik zag echt geen kampioensteam spelen. Daarbij was Utrecht ook gewoon erg zwak en hebben ze nauwelijks wat geprobeerd. Maar goed, blijkbaar zijn we tegenwoordig al tevreden als we een keer de nul houden tegen een middenmotor.
Ach het is ook nooit goed he?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:43 schreef devv05 het volgende:
De ene speler komt terug en de ander kan er weer af, gaat weer lekker.
Ik snap de positieve gevoelens hier ook niet zo, het was gister redelijk maar ik zag echt geen kampioensteam spelen. Daarbij was Utrecht ook gewoon erg zwak en hebben ze nauwelijks wat geprobeerd. Maar goed, blijkbaar zijn we tegenwoordig al tevreden als we een keer de nul houden tegen een middenmotor.
Dat vind ik dus lichtelijk overdreven. Het was meer de zwakte van Utrecht dan de klasse van Ajax. Ze speelden vrij goed, maar ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ja, Ajax speelde gister beter dan psv en feyenoord een heel seizoen gedaan hebben.
Kampioenselftal misschien niet, maar kampioen van de armoede-elftal zit er wel in.
Dat laatste ben ik wel met je eens, maar ik wil alleen maar zeggen dat we nu niet op basis van deze wedstrijd moeten denken dat we opeens het lek boven hebben. Ik zie ons zo weer de boot in gaan tegen Vitesse hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach het is ook nooit goed he?
Ik weet niet of je PSV hebt zien spelen, dat was zéker niet beter. Hoe je speelt maakt weinig uit, als je maar wint.
Waarom is het nu weer de zwakte van Utrecht? Utrecht won gewoon 4 van z'n laatste 5 wedstrijden, die waren dus zeker niet slecht in vorm.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat vind ik dus lichtelijk overdreven. Het was meer de zwakte van Utrecht dan de klasse van Ajax. Ze speelden vrij goed, maar ook niet meer dan dat.
Ze komen met het bericht dat Ogararu niet voldoet. Maw, die mag vertrekken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:46 schreef Urquhart het volgende:
Misschien dat de blessure van Urby bij Van Geel de noodzaak nog eens onderstreeept een extra verdediger te halen.
Aha, een speler die slecht WORDT aangespeeld is een drama!? Ok weer wat geleerdquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:10 schreef w00h00 het volgende:
Zo ben weer boven water, was me wel een dagje gisteren.
Van de wedstrijd heb ik niet meer zoveel meegekregen, ik zag nog wel dat Urby niet weet wat hij met de ruimte voor zich moet doen en Colin had enkele goede acties, maar te vaak te afwachtend.
Rommedahl was een drama, hij krijgt de bal te vaak in de voeten aangespeeld terwijl hij de bal in de ruimte moet krijgen.
Tsja, hij ging voor de bal.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze probeerden wel wat
Het probleem ligt er dat hij in de voeten wordt aangespeeld, terwijl er een steekpass moet komen, die er een enkele keer kwam in de eerste helft, dan zie je meteen dat er een gevaarlijke voorzet uit komt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, een speler die slecht WORDT aangespeeld is een drama!? Ok weer wat geleerd.
Eensch.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Rommedahl was 10 keer effectiever en dreigender dan Bakkiechoco het hele seizoen is geweest..
quote:Het had niet veel gescheeld of PSV had er nog een Braziliaan bij gehad. Mattheus Leite Nascimento, aanvaller van het Portugese Braga, leek naar Eindhoven te verkassen, maar de deal ketste uiteindelijk af op de transfersom. PSV was niet bereid meer dan 1,5 miljoen euro te betalen voor de 24-jarige speler. Braga verlangde minimaal twee miljoen. (O Globo)
Hij moet alleen wat zelfzuchtiger worden en af en toe gewoon eens uithalen op doel. Ook als hij er net ff iets minder goed voorstaat. Zoals ergens een bal (diep) in de tweede helft, het was zeker al 1-0. Toen kwam er een voorzet en die nam Rommedahl aan. Schiet zo'n bal gewoon op doel, desnoods het stadion uit. Maar probeer het gewoon.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:31 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Eensch.
Ik vind Rommedahl altijd wel dreiging brengen, iets wat ik bij Baki niet zie.
Daar ben ik met eens, maar om kampioen te worden en ver te komen in de CL hebben we meer betere spelers nodig als Rommedahl.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Rommedahl was 10 keer effectiever en dreigender dan Bakkiechoco het hele seizoen is geweest..
Voor een Nederlandse club is het zowieso bijna onhaalbaar om ver te komen in de CL. Ik denk dat we die droom gewoon eens moeten vergeten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:41 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Daar ben ik met eens, maar om kampioen te worden en ver te komen in de CL hebben we meer betere spelers nodig als Rommedahl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |