Huh? Colin is opbouwend nog steeds weinig, vind ik. Verdedigend gaat het nu wel okay, maar hij blijft een speler voor de breedte. Dit is zijn topniveau, en dat is eigenlijk net te kort. Hoewel hij gisteren dus wel degelijk speelde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:06 schreef HeatWave het volgende:
Colin is ook aanvallend beter dan verdedigend heb ik het idee....
Weer: huh? Rommedahl was de slechtste man van het veld aan Ajax' zijde, mijns inziens.quote:Ik vond Rommedahl wel weer een opluchting tov Bakkiechoco trouwens.. Veel meer dreiging en iig een paar acties.
Integendeel. Als ik trainer was van zo'n club zou ik eens ver-stand introduceren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij snapt ook werkelijk niks van voetbal he
Het simpel voetballen (dus oa. ballen blind naar voren rammen, balletje breed) komt voort uit zijn onzekerheid, of de vrees om iets fout te doen. Daar is op zich niets mis mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Colin ben ik deels met je eens maar hij gaf ook een paar mooie steekpasjes in de aanval.
En met die vele wedstrijden, dit komt door de playoffs, we "moeten'' eerder klaar zijn, zeker met het EK. Maar goed, iedereen speelt zoveel wedstrijden dus moet het niet uitmaken.
De voorzet van Davids mocht er ook zijn.quote:
Ach, iedere club laadt zich meer op als ze tegen Ajax moeten spelen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel. Als ik trainer was van zo'n club zou ik eens ver-stand introduceren.
Wat is het doel van een club? Winnen van Ajax en laatste worden? Of zou het misschien leuker zijn om eens hoog te eindigen?
het is olie-motherfuckingly stupide om je leeg te spelen voor 1 punt tegen Ajax en daarna 0 punten te pakken bij Groningen, klaar. Dan heb je een misvormd beeld van waar het om gaat in het Voetbal.
Wij wonnen vorig jaar met 5-1 van PSV![]()
. Wat hebben we gefeest!!!!!
.
PSV is kampioen, wat hebben ze TERECHT gefeest!
Tja, Van Dijk zat op de tribune.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Heel Utrecht werd tot mijn verbazing min of meer omver gelopen, iig als je het met een normaal Utrecht vergelijkt, op die smerige rode kaart na vond ik ze erg tam. Waar was het bloed aan de paal?
Ze willen elke wedstrijd op halve inzet spelen en 5e worden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Heel Utrecht werd tot mijn verbazing min of meer omver gelopen, iig als je het met een normaal Utrecht vergelijkt, op die smerige rode kaart na vond ik ze erg tam. Waar was het bloed aan de paal?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:18 schreef HeatWave het volgende:
Ehh. NEC speelde tegen Groningen ook niet slecht hoor. Pas toen ze rood kregen en 1 op 1 moesten gaan spelen om de gelijkmaker te scoren kregen ze die goals om de oren. voordat die rode kaart viel hing de 2-2 in de lucht.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Integendeel. Als ik trainer was van zo'n club zou ik eens ver-stand introduceren.
Helemaal mee eens. Maar vertel dat maar aan Martin. Ook daarin ben ik realistisch: Martin kijkt niet verder dan RTL 4. Ik zou graag een andere TD willen zien die naar Zuid-Amerika gaat en daar rond kijkt. In die competities barst het van de jonge talenten die graag naar Europa willen. Maar ja, dat heeft Martin niet in de gatenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. En wat nou nu nog niet, die zullen nooit komen, klaar. Daarom moeten we spelers halen (Constantin) zoals we dat in het verleden ook deden. Mido, Chivu, Maxwell, Grygera, Trabelsi, Ibrahimovic. Dát kaliber.
Zie boven.quote:[..]
Nee, daar moet je zelf werk voor verrichten. Scouten. De betere spelers zouden op dit moment ook gewoon kunnen komen, maar als je niet verder kijkt dan RTL 4, tsja.
Ik probeer er mee aan te geven dat hij het niveau van Anderlecht aankon en dus ook het niveau van dit Ajax moet aankunnen. Als we echt bij de top van Europa willen horen, dan wordt hij waarschijnlijk overbodig. Maar op dit moment, het bouwmoment, is hij goed genoeg (ook al zegt dit redelijk veel over het huidige Ajax-niveau).quote:[..]
'Gewoon goed deed' is ook overdreven. Hij heeft een paar mindere wedstrijden gehad, maar heeft wel laten zien dat het voor de breedte niet verkeerd is. En waar Anderlecht momenteel staat boeit geen fuck. Heeft er helemaal niks mee te maken.
Ik zeg niet dat het zo snel gaat, ik geef er mee aan dat als er structureel wordt gewerkt, we gewoon kunnen groeien. Landskampioen worden geeft niet alleen recht op CL, het zorgt voor inkomsten, sportief aanzien etc. Je kan niet verwachten dat na 3 jaar we ongeslagen de CL winnen en Kaká, Messi, Ronaldinho, Lampard, Daniel Alves en consorten in ons team hebben.quote:[..]
Ging 't maar zo snel. Dan konden we binnen 3 jaar Ronaldinho financieren.
quote:[..]
Op papier hebben we al 5 jaar achter elkaar het beste elftal van de wereld, en al 5 jaar is het huilen met de pet op. Ik ben het zat.
quote:Wat mij opvalt is dat iedereen een type davids wil als vervanger van Davids. Sowieso denk ik dat het heel moeilijk is om zo'n speler aan te trekken, want er zijn niet zoveel bijtertjes met een goede techniek die voor Ajax haalbaar zijn. Ik kan zelf op 1 komen en dat is Van Dijk van utrecht.
Sommige supporters mogen van mij echt een kogel krijgen.quote:Ik heb ook wel eens aan van Dijk lopen denken, het is een etter om tegen te voetballen maar wel lekker om in je team te hebben. Daarbij kan hij ook nog aardig voetballen en scoort nog wel eens een doelpunt.
Theo Janssen vind ik ook nog steeds een optie.
quote:Europese Topclubs willen Engelaar
twentesport.nl
23 januari 2008
ENSCHEDE - Of Orlando Engelaar na 31 januari nog altijd voor FC Twente speelt, is lang niet zeker. Er zijn nog altijd kapers op de kust, zo meldde vandaag de manager van Engelaar, Edward Burleson. Die deelde mede dat nu ook twee Europese topclubs, waarvan hij de namen niet wilde noemen, een bod gaan uitbrengen op Engelaar en dat bovendien ook Ajax een nieuw bod aan het voorbereiden is. De Amsterdammers hebben nog altijd de intentie Engelaar in deze transferperiode naar de hoofdstad te halen.
Zoals bekend zit FC Twente zelf ook niet stil. De club wil het contract van de international openbreken en verlengen tot 2011. Bronnen rond de speler meldden dat Twente hem een jaarslaris van acht ton heeft aangeboden. Daarmee zou de club op ongekende wijze haar nek uitsteken, want een dergelijk salaris heeft bij FC Twente nog geen enkele speler ooit verdiend.
Wordt vervolgd...
Kom op zeg, wat een onzin. Het opportunisme is weer niet van de lucht, tjongejonge. Colin is júist verdedigend een redelijke voetballer (en dan met name in het centrum), maar mist gewoon voetbalintelligentie, creativiteit en lef. Daar doen die paar redelijke potten voetbal niets aan af.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het simpel voetballen (dus oa. ballen blind naar voren rammen, balletje breed) komt voort uit zijn onzekerheid, of de vrees om iets fout te doen. Daar is op zich niets mis mee.
Maar Colin heeft gisteren laten zien dat hij wel degelijk inzicht heeft en voor de creatieve oplossing kan kiezen. Opstomen kan hij ook redelijk. Verdedigend is hij alleen niet altijd sterk, maar dat zijn er wel meer bij Ajax.
Suarez is net als Huntelaar iemand die het in de laatste minuut toch kan beslissen. Die kwaliteit hebben zowel Rommedahl als Kennedy niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leo was Koster wel te laat mee vond ik, het oude "we wisselen in de 70ste minuut" syndroom is terug.
Suarez had het gewoon niet, geef hem nog 10 min na de rust en wissel hem toch gewoon dan, het is geen doodzonde hoor...
Leonardo wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:35 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Suarez is net als Huntelaar iemand die het in de laatste minuut toch kan beslissen. Die kwaliteit hebben zowel Rommedahl als Kennedy niet.
Het is wat ik gisteren heb geconstateerd. Het is niet zo dat ik hem nu helemaal de hemel in prijs. Tuurlijk is het geen opkomende verdediger a la Trabelsi, maar ik heb gisteren wel dingen van hem gezien waarvan ik dacht dat het niet slecht was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een onzin. Het opportunisme is weer niet van de lucht, tjongejonge. Colin is júist verdedigend een redelijke voetballer (en dan met name in het centrum), maar mist gewoon voetbalintelligentie, creativiteit en lef. Daar doen die paar redelijke potten voetbal niets aan af.
En dit is geen Colin-bash, maar realisme.
Maak daar maar enkele maanden vanquote:'Emanuelson enkele weken uitgeschakeld'
Ajacied Urby Emanuelson is zeer waarschijnlijk enkele weken uitgeschakeld, zo meldt de website van ELF Voetbal. De 21-jarige international zal moeten toekijken als de Amsterdammers een aantal cruciale wedstrijden spelen. Ajax treft namelijk achtereenvolgens Vitesse, koploper PSV en aartsrivaal Feyenoord.
De linkervleugelverdediger liep woensdagavond tijdens de wedstrijd tegen FC Utrecht, die door Ajax met 2-0 werd gewonnen, een kneuzing op aan zijn linkerknie na een grove overtreding van Sander Keller. De Utrechter ontving daarvoor de rode kaart. Daar tegenover stond de terugkeer van Thomas Vermaelen. De Belg verving Emanuelson na vier maanden blessureleed.
Ik zou graag zien dat er naar de scouting wordt geluisterd. Die horen rond te kijken, een td niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:27 schreef Rumille het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar vertel dat maar aan Martin. Ook daarin ben ik realistisch: Martin kijkt niet verder dan RTL 4. Ik zou graag een andere TD willen zien die naar Zuid-Amerika gaat en daar rond kijkt. In die competities barst het van de jonge talenten die graag naar Europa willen. Maar ja, dat heeft Martin niet in de gaten.
Ajax is net een niveau hoger dan Anderlecht. Daarnaast heeft ie maar 12 wedstrijden gespeeld bij Anderlecht. Daar kun je niet echt uit halen dat ie het niveau aan kon.quote:[..]
Ik probeer er mee aan te geven dat hij het niveau van Anderlecht aankon en dus ook het niveau van dit Ajax moet aankunnen. Als we echt bij de top van Europa willen horen, dan wordt hij waarschijnlijk overbodig.
Dat bouwmoment begint ook een beetje lang te duren of nietquote:Maar op dit moment, het bouwmoment, is hij goed genoeg (ook al zegt dit redelijk veel over het huidige Ajax-niveau).
No shit Sherlock, lager dan dit kan bijna niet.quote:Ik zeg niet dat het zo snel gaat, ik geef er mee aan dat als er structureel wordt gewerkt, we gewoon kunnen groeien.
Dan moeten we maar gewoon weer eens kampioen worden.quote:Landskampioen worden geeft niet alleen recht op CL, het zorgt voor inkomsten, sportief aanzien etc.
Dat valt me toch tegen danquote:Je kan niet verwachten dat na 3 jaar we ongeslagen de CL winnen en Kaká, Messi, Ronaldinho, Lampard, Daniel Alves en consorten in ons team hebben.
Ik bedoel dus te zeggen dat we op papier elk jaar een topteam hebben en mee moeten kunnen draaien om het kampioenschap, maar papier zegt niks. Het moet in het veld gebeuren, en zolang we daar blijven aankloten worden we geen kampioen.quote:[..]![]()
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:29 schreef Nashje het volgende:
Ongelooflijk dit trouwens.
[..]
[..]
Sommige supporters mogen van mij echt een kogel krijgen.
En jij mag van mij een enge ziekte krijgen, imbeciel
Ga jij je maar lekker lopen rukken op Gregoor van Dijk en Theo Janssen. Verkapte kuthavenarbeider.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |