abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56269063
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 08:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een wereldspeler zal die nooit worden, maar bij NEC uit liet hij wel zien dat je met inzet en hard werken een eind komt. Er lopen een hoop voetballers bij Ajax rond die daar een voorbeeld aan kunnen en zeker ook mogen nemen.

Natuurlijk is hij geen basisspeler, maar de afgelopen twee wedstrijden dat hij er moet staan, staat hij er ook gewoon.
Het blijft een speler die niets te zoeken heeft bij Ajax.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56269118
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:28 schreef Rumille het volgende:

[..]

Op dit moment moeten we realistisch zijn en beseffen dat we eerst moeten investeren in de jeugd en zokeen naar potentiele toppers. Je kan niet verwachten dat toppers naar Ajax komen. Nu nog niet, tenminste.
Dat zeg ik toch ook niet. En wat nou nu nog niet, die zullen nooit komen, klaar. Daarom moeten we spelers halen (Constantin) zoals we dat in het verleden ook deden. Mido, Chivu, Maxwell, Grygera, Trabelsi, Ibrahimovic. Dát kaliber.
quote:
Als we landskampioen worden, wat mogelijk is met spelers als Delorge, komen de betere spelers vanzelf.
Nee, daar moet je zelf werk voor verrichten. Scouten. De betere spelers zouden op dit moment ook gewoon kunnen komen, maar als je niet verder kijkt dan RTL 4, tsja.
quote:
Delorge heeft maar een paar wedstrijden gespeeld, waarin hij het gewoon goed deed. Verder heeft hij ook bij Anderlecht gespeeld, waar hij werd ontslagen vanwege een omkoopschandaal. Volgens mij staat Anderlecht nu in de 3e ronde van de UEFA Cup? Waarom mensen hem een miskoop noemen is mij een raadsel.
'Gewoon goed deed' is ook overdreven. Hij heeft een paar mindere wedstrijden gehad, maar heeft wel laten zien dat het voor de breedte niet verkeerd is. En waar Anderlecht momenteel staat boeit geen fuck. Heeft er helemaal niks mee te maken.
quote:
Verder is het zo:
Landskampioen -> CL -> Sportieve welvaart + Inkomsten -> Betere salarissen + Beter vooruitzicht -> Betere spelers.
Ging 't maar zo snel. Dan konden we binnen 3 jaar Ronaldinho financieren.
quote:
Verder staat er, mits fit, een sterk basiselftal dat op de verdediging na, niet zou misstaan in Europa.
Op papier hebben we al 5 jaar achter elkaar het beste elftal van de wereld, en al 5 jaar is het huilen met de pet op. Ik ben het zat.
pi_56269205
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:42 schreef Nashje het volgende:

Op papier hebben we al 5 jaar achter elkaar het beste elftal van de wereld,
.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:02:43 #129
52871 Blight
Supersized.
pi_56269485
Leuke wedstrijd gisteren. Genoten. Eindelijk.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:27:46 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56269932
Ja, het was gisteren wel weer redelijk om naar te kijken, en dan is het weer jammer dat ze die 100 kansen niet benutten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56269965
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het was gisteren wel weer redelijk om naar te kijken, en dan is het weer jammer dat ze die 100 kansen niet benutten.
Zoveel opgelegde kansen waar Vorm echt moest ingrijpen waren er nou ook weer niet. Kopbal Huntelaar, schot Heitinga. Het veldspel was goed, maar bij de 16-meter werd er te weinig gecreëerd.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:30:42 #132
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56269979
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:02 schreef Blight het volgende:
Leuke wedstrijd gisteren. Genoten. Eindelijk.
Dit seizoen ga ik alleen nog maar genieten van de drie punten per wedstrijd, lekker op zijn PSV's kampioen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56270047
hopelijk kunnen we eindelijk eens wat constant gaan worden al zal het moeilijk worden met dit programma. Komende 3 wedstrijden 7 punten zou al goed zijn.
pi_56270078
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:30 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zoveel opgelegde kansen waar Vorm echt moest ingrijpen waren er nou ook weer niet. Kopbal Huntelaar, schot Heitinga. Het veldspel was goed, maar bij de 16-meter werd er te weinig gecreëerd.
Vorm is ook gewoon een goede keep, bij beide doelpunten was het ook iig niet zijn fout. Die van Huntelaar was gewoon heerlijk, en die van Sjonnie eigenlijk ook

KJH
Sjonnie
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:35:47 #135
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_56270088
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het is achterlijk, gewoon achterlijk! 1-1 tegen Ajax vieren alsof je kampioen bent en 3 dagen later zonder blikken of blozen 5-1 klop krijgen bij groningen...

laat me tellen, das 1 heel punt.

verlies van Ajax en speel normaal tegen groningen en je hebt er 3..... das 2 meer. Slimme mensen hoor.. nee echt...
Uhm, misschien onderschat je Groningen nu wel en overschat je Ajax..
pi_56270100
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:33 schreef Wooldoor het volgende:
hopelijk kunnen we eindelijk eens wat constant gaan worden al zal het moeilijk worden met dit programma. Komende 3 wedstrijden 7 punten zou al goed zijn.
Als we van Vitas winnen zie ik de rest ook zonnig in, eens de stijgende lijn doortrekken.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_56270182
Zo dat viel reuze mee gisteravond. Zelfs Urby en Colin deden het goed En eindelijk ook eens Ogararu en Kennedy uit de basis
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:47:56 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56270374
Urby vond ik nog steeds niet goed hoor, beter dan voorheen, maar hij heeft toch zeker weer 3-4 keer zijn mannetje laten lopen, deze keer zonder gevolgen gelukkig.

Colin viel inderdaad wel mee, hij is gewoon heel simpel gaan voetballen, ballen de tribune in etc, niet mooi, wel effectief genoeg. Tot vd Wiel weer fit is moet het maar.

Maar het gaat een hele zware week worden, eigenlijk is het weer te debiel voor woorden dat je in 1 week 3 wedstrijden moet spelen, maar helemaal als het tegen de 2 andere top 3 clubs is. KNJB, m'n reet...
Get woke, go broke!
pi_56270501
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Urby vond ik nog steeds niet goed hoor, beter dan voorheen, maar hij heeft toch zeker weer 3-4 keer zijn mannetje laten lopen, deze keer zonder gevolgen gelukkig.
In het geval van Urby is een kinderhand natuurlijk snel gevuld.
pi_56270511
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:

Colin viel inderdaad wel mee, hij is gewoon heel simpel gaan voetballen, ballen de tribune in etc, niet mooi, wel effectief genoeg. Tot vd Wiel weer fit is moet het maar.

Maar het gaat een hele zware week worden, eigenlijk is het weer te debiel voor woorden dat je in 1 week 3 wedstrijden moet spelen, maar helemaal als het tegen de 2 andere top 3 clubs is. KNJB, m'n reet...
Colin ben ik deels met je eens maar hij gaf ook een paar mooie steekpasjes in de aanval.

En met die vele wedstrijden, dit komt door de playoffs, we "moeten'' eerder klaar zijn, zeker met het EK. Maar goed, iedereen speelt zoveel wedstrijden dus moet het niet uitmaken.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56270546
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:36 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Als we van Vitas winnen zie ik de rest ook zonnig in, eens de stijgende lijn doortrekken.
Ajax heeft wel vaker van die uitschieters tussendoor.
Het zou me echt niet verbazen als Stekelenburg gewoon weer twee keer de bal uit het doel mag plukken en dat we ternauwernood een punt redden dit weekend.

Als ze nu eens 3, 4 wedstrijden achter elkaar een bepaald niveau halen, dan ga ik het pas weer zonniger inzien.
Voor mij is deze wedstrijd vooralsnog slechts een incident.
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:55:53 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56270553
Als de komende drie wedstrijden negen punten opleveren, worden we kampioen. Mark my words!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:03:02 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56270699
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Colin ben ik deels met je eens maar hij gaf ook een paar mooie steekpasjes in de aanval.

En met die vele wedstrijden, dit komt door de playoffs, we "moeten'' eerder klaar zijn, zeker met het EK. Maar goed, iedereen speelt zoveel wedstrijden dus moet het niet uitmaken.
Colin is ook aanvallend beter dan verdedigend heb ik het idee....

Het moet niet uitmaken, maar wij treffen de 2 grootste rivalen op 3 dagen van elkaar, das toch echt niet grappig vind ik. Maar goed, je doet er niets tegen.
Get woke, go broke!
pi_56270742
Wat een debiele actie van Keller op Urby. Hopen dat hij niet te lang is uitgeschakeld.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_56270749
Luque is nu ook einde verhaal, denk ik?
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:06:51 #146
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56270791
Luque moet "hopen" op blessures denk ik. Opzich zonde, maar niet iedereen kan spelen. Ik vond Rommedahl wel weer een opluchting tov Bakkiechoco trouwens.. Veel meer dreiging en iig een paar acties.
Get woke, go broke!
pi_56270841
Ik zie Rommedahl toch liever als invaller, dus Leo of Luque in de basis.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_56270854
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:29 schreef HeatWave het volgende:
Het was bij vlagen zelfs goed gisteren .

Maar god wat kan ik me toch ergeren aan die achterlijke boeren KUT clubs als NEC die zich helemaal leeg spelen om met 1-1 kampioen te worden tegen Ajax om de wedstrijd erna godverdomme weer met 5-1 klop te krijgen. Waarom zijn die clubjes ZO fucking dom!??? Speel elke wedstrijd met de halve inzet als die tegen Ajax en je staat zo 5e ofzo, maar nee 2 keer per jaar werken tot je doodvalt voor 1-1 tegen Ajax vinden die josti's een slimmer beleidsplan. Werken daar de zwakzinnige neefjes van V Geel ofzo??

Echt, hoe dom zijn ze in het boerenland??
Jij snapt ook werkelijk niks van voetbal he
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:09:59 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56270864
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:08 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie Rommedahl toch liever als invaller, dus Leo of Luque in de basis.
Leo was Koster wel te laat mee vond ik, het oude "we wisselen in de 70ste minuut" syndroom is terug .

Suarez had het gewoon niet, geef hem nog 10 min na de rust en wissel hem toch gewoon dan, het is geen doodzonde hoor...
Get woke, go broke!
pi_56270894
Rommedahl is ook beter als invaller, maar doet het sowieso beter dan Kennedy. Leonardo zou ik ook wel op de rechtsbuiten willen zien.
Van Luque weet ik nog steeds niet wat ik van hem moet vinden. Doet soms hele goede dingen, maar blijft toch een mooiweervoetballer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')