Het blijft een speler die niets te zoeken heeft bij Ajax.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een wereldspeler zal die nooit worden, maar bij NEC uit liet hij wel zien dat je met inzet en hard werken een eind komt. Er lopen een hoop voetballers bij Ajax rond die daar een voorbeeld aan kunnen en zeker ook mogen nemen.
Natuurlijk is hij geen basisspeler, maar de afgelopen twee wedstrijden dat hij er moet staan, staat hij er ook gewoon.
Dat zeg ik toch ook niet. En wat nou nu nog niet, die zullen nooit komen, klaar. Daarom moeten we spelers halen (Constantin) zoals we dat in het verleden ook deden. Mido, Chivu, Maxwell, Grygera, Trabelsi, Ibrahimovic. Dát kaliber.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
Op dit moment moeten we realistisch zijn en beseffen dat we eerst moeten investeren in de jeugd en zokeen naar potentiele toppers. Je kan niet verwachten dat toppers naar Ajax komen. Nu nog niet, tenminste.
Nee, daar moet je zelf werk voor verrichten. Scouten. De betere spelers zouden op dit moment ook gewoon kunnen komen, maar als je niet verder kijkt dan RTL 4, tsja.quote:Als we landskampioen worden, wat mogelijk is met spelers als Delorge, komen de betere spelers vanzelf.
'Gewoon goed deed' is ook overdreven. Hij heeft een paar mindere wedstrijden gehad, maar heeft wel laten zien dat het voor de breedte niet verkeerd is. En waar Anderlecht momenteel staat boeit geen fuck. Heeft er helemaal niks mee te maken.quote:Delorge heeft maar een paar wedstrijden gespeeld, waarin hij het gewoon goed deed. Verder heeft hij ook bij Anderlecht gespeeld, waar hij werd ontslagen vanwege een omkoopschandaal. Volgens mij staat Anderlecht nu in de 3e ronde van de UEFA Cup? Waarom mensen hem een miskoop noemen is mij een raadsel.
Ging 't maar zo snel. Dan konden we binnen 3 jaar Ronaldinho financieren.quote:Verder is het zo:
Landskampioen -> CL -> Sportieve welvaart + Inkomsten -> Betere salarissen + Beter vooruitzicht -> Betere spelers.
Op papier hebben we al 5 jaar achter elkaar het beste elftal van de wereld, en al 5 jaar is het huilen met de pet op. Ik ben het zat.quote:Verder staat er, mits fit, een sterk basiselftal dat op de verdediging na, niet zou misstaan in Europa.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:42 schreef Nashje het volgende:
Op papier hebben we al 5 jaar achter elkaar het beste elftal van de wereld,
Zoveel opgelegde kansen waar Vorm echt moest ingrijpen waren er nou ook weer niet. Kopbal Huntelaar, schot Heitinga. Het veldspel was goed, maar bij de 16-meter werd er te weinig gecreëerd.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het was gisteren wel weer redelijk om naar te kijken, en dan is het weer jammer dat ze die 100 kansen niet benutten.
Dit seizoen ga ik alleen nog maar genieten van de drie punten per wedstrijd, lekker op zijn PSV's kampioen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:02 schreef Blight het volgende:
Leuke wedstrijd gisteren. Genoten. Eindelijk.
Vorm is ook gewoon een goede keep, bij beide doelpunten was het ook iig niet zijn fout. Die van Huntelaar was gewoon heerlijk, en die van Sjonnie eigenlijk ookquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zoveel opgelegde kansen waar Vorm echt moest ingrijpen waren er nou ook weer niet. Kopbal Huntelaar, schot Heitinga. Het veldspel was goed, maar bij de 16-meter werd er te weinig gecreëerd.
Uhm, misschien onderschat je Groningen nu wel en overschat je Ajax..quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is achterlijk, gewoon achterlijk! 1-1 tegen Ajax vieren alsof je kampioen bent en 3 dagen later zonder blikken of blozen 5-1 klop krijgen bij groningen...
laat me tellen, das 1 heel punt.
verlies van Ajax en speel normaal tegen groningen en je hebt er 3..... das 2 meer. Slimme mensen hoor.. nee echt...
Als we van Vitas winnen zie ik de rest ook zonnig in, eens de stijgende lijn doortrekken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:33 schreef Wooldoor het volgende:
hopelijk kunnen we eindelijk eens wat constant gaan worden al zal het moeilijk worden met dit programma. Komende 3 wedstrijden 7 punten zou al goed zijn.
In het geval van Urby is een kinderhand natuurlijk snel gevuld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Urby vond ik nog steeds niet goed hoor, beter dan voorheen, maar hij heeft toch zeker weer 3-4 keer zijn mannetje laten lopen, deze keer zonder gevolgen gelukkig.
Colin ben ik deels met je eens maar hij gaf ook een paar mooie steekpasjes in de aanval.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Urby vond ik nog steeds niet goed hoor, beter dan voorheen, maar hij heeft toch zeker weer 3-4 keer zijn mannetje laten lopen, deze keer zonder gevolgen gelukkig.
Colin viel inderdaad wel mee, hij is gewoon heel simpel gaan voetballen, ballen de tribune in etc, niet mooi, wel effectief genoeg. Tot vd Wiel weer fit is moet het maar.
Maar het gaat een hele zware week worden, eigenlijk is het weer te debiel voor woorden dat je in 1 week 3 wedstrijden moet spelen, maar helemaal als het tegen de 2 andere top 3 clubs is. KNJB, m'n reet...
Ajax heeft wel vaker van die uitschieters tussendoor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als we van Vitas winnen zie ik de rest ook zonnig in, eens de stijgende lijn doortrekken.
Colin is ook aanvallend beter dan verdedigend heb ik het idee....quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Colin ben ik deels met je eens maar hij gaf ook een paar mooie steekpasjes in de aanval.
En met die vele wedstrijden, dit komt door de playoffs, we "moeten'' eerder klaar zijn, zeker met het EK. Maar goed, iedereen speelt zoveel wedstrijden dus moet het niet uitmaken.
Jij snapt ook werkelijk niks van voetbal hequote:Op donderdag 24 januari 2008 09:29 schreef HeatWave het volgende:
Het was bij vlagen zelfs goed gisteren.
Maar god wat kan ik me toch ergeren aan die achterlijke boeren KUT clubs als NEC die zich helemaal leeg spelen om met 1-1 kampioen te worden tegen Ajax om de wedstrijd erna godverdomme weer met 5-1 klop te krijgen. Waarom zijn die clubjes ZO fucking dom!??? Speel elke wedstrijd met de halve inzet als die tegen Ajax en je staat zo 5e ofzo, maar nee 2 keer per jaar werken tot je doodvalt voor 1-1 tegen Ajax vinden die josti's een slimmer beleidsplan. Werken daar de zwakzinnige neefjes van V Geel ofzo??
Echt, hoe dom zijn ze in het boerenland??
Leo was Koster wel te laat mee vond ik, het oude "we wisselen in de 70ste minuut" syndroom is terugquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:08 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie Rommedahl toch liever als invaller, dus Leo of Luque in de basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |