je kunt ook met tekstads spelenquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:57 schreef yvonne het volgende:
Ik kan geen banners makenhet is wel een enorm tof gebeuren!!
Oh, jammer. Ik had gehoopt op 3000 gratis viewsquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:01 schreef Danny het volgende:
[..]
hoe kom je daar bij?
leaderboard = 8000 views, skyscraper = 5000 views. Dat is al sinds de invoering zo hoor
Vast niet zoeen die jij in gedachte hebtquote:
eentje voor http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/ neem ik aan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast niet zoeen die jij in gedachte hebt
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vast niet zoeen die jij in gedachte hebt
Die kwam ik zojuist tegenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt ook met tekstads spelenHeb al creatieve shit voorbij zien komen. Van de GoT reclame (die niet echt van GoT blijkt te komen), tot de 'danny is een zakkenvullende vetklep' tot de werkende FOK!search tot de calvobbes advertentie
ik voorspel een nieuwe FOK!award volgend jaarquote:
Eigenlijk zit er best wel veel talent op FOK!.....quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik voorspel een nieuwe FOK!award volgend jaar
Tofste FOK!advertentie
Ik win voor zeker de poedelprijs.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik voorspel een nieuwe FOK!award volgend jaar
Tofste FOK!advertentie
tjek je pmquote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:09 schreef postmortum het volgende:
zeg danny wanneer komt mijn stervedehoerenkachel eens
verstuurd en anders probeer ik het van de week nog 1xquote:
Wat is dat naast die "boodschap" van danny? Ik doe nu al lang moeite om tubgirl en 2g1c te vermijden dus zeg niet dat 't daaruit komt aubquote:
volgens mij tubgirl iddquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:12 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Wat is dat naast die "boodschap" van danny? Ik doe nu al lang moeite om tubgirl en 2g1c te vermijden dus zeg niet dat 't daaruit komt aub.
Volgens mij ben je gepwnedquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:12 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Wat is dat naast die "boodschap" van danny? Ik doe nu al lang moeite om tubgirl en 2g1c te vermijden dus zeg niet dat 't daaruit komt aub.
ermm, dat is geen echte banner. in ieder geval niet eentje die daadwerkelijk meedraait. User heeft een banner in elkaar gezet en in 't topic geplaatst. dat heeft eigenlijk helemaal niets met banners te maken, maar gewoon met plaatjes op het forum zoals ze al acht jaar zijn toegestaanquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:21 schreef Hi_flyer het volgende:
Inderdaad, probeer je die zooi op alle mogelijke manieren te vermijden, krijg je het in een banner te zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |