Meer tiet en ik betaal de helft meequote:
Dudequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Meer tiet en ik betaal de helft mee
Dat is ook wel een strakke banner, klikbaar zeg maar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:57 schreef Litso het volgende:
Mijne heeft gister al een dagje meegedraaid, maar het was een serieuze.
Wel 15 clicks gehad op 5000 pageviews, dat is 30 zoveel als de ads op mijn site zelf opleveren
http://mansonwiki.com/mansontwiggybanner2.jpg
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is ook wel een strakke banner, klikbaar zeg maar.
Ik heb 'm gezienquote:
Ja achteraf had ik er wel een kleine animatie in kunnen stoppenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien.
Weet je? Hij valt alleen niet super om, omdat de achtergrond bijna dezelfde kleur heeft als het forum zelf.
kan ook wel kloppen omdat ik de fipo-banner uit heb staanquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:16 schreef qu63 het volgende:
Ik ben alleen die E-sigaret tegen gekomen
Oh ok, dankjequote:Op woensdag 23 januari 2008 23:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat ie er goed uitziet en de nieuwsgierigheid opwekt.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das deze dirkh
Mail Danny ff of hij misschien nog de positie kan wijzigen.
positie niet helaas. de banner kan ik evt wel vervangen door een nieuwe.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das deze dirkh
Mail Danny ff of hij misschien nog de positie kan wijzigen.
Ik host mijn banners zelf, in dat geval kan je 'm zelf dus ook veranderen. Als ze op tinypic staan kan dat natuurlijk nietquote:Op donderdag 24 januari 2008 06:30 schreef Danny het volgende:
[..]
positie niet helaas. de banner kan ik evt wel vervangen door een nieuwe.
das wel makkelijker ja, gewoon een php-scriptje erachter gooienquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik host mijn banners zelf, in dat geval kan je 'm zelf dus ook veranderen. Als ze op tinypic staan kan dat natuurlijk niet
Ik overweeg ook volgende keer een aantal banners te rouleren op deze manier
die hebben gewoon 2 banners in een geplaktquote:
Volgens mij wordt dat vaker gedaan door mollie, meerdere kleine bannertjes naast elkaarquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
die hebben gewoon 2 banners in een geplakt
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:24 schreef Impry het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat vaker gedaan door mollie, meerdere kleine bannertjes naast elkaar
das dus alleen als je een tekst invoert?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:24 schreef Impry het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat vaker gedaan door mollie, meerdere kleine bannertjes naast elkaar
quote:
1 2 | want volgens mij issie banned :") |
Whaa strak plan en dan tussen die zelfbenoemde experts (lees: autisten) alleen maar topics maken met: ik wil deze computer kopen, is het wat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:25 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Fok!uiststapje naar GoT zou gééééniaaal zijn!
Mods gaan daar zwaar overuren moeten draaien.
ik zie er de lol niet van en zou dan ook een invasie willen ontraden. Laten we nou gewoon 's leuk doen tegen elkaar. Dat we elkaars beleid niet geweldig vinden ok, maar we kunnen wel gewoon normaal doen tegen elkaar natuurlijkquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:30 schreef santax het volgende:
[..]
Whaa strak plan en dan tussen die zelfbenoemde experts (lees: autisten) alleen maar topics maken met: ik wil deze computer kopen, is het wat?
Daar worden ze zooooo pislink van... das gewoon prachtig om te zien
Dat was in 1999 nog leuk jaquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:30 schreef santax het volgende:
[..]
Whaa strak plan en dan tussen die zelfbenoemde experts (lees: autisten) alleen maar topics maken met: ik wil deze computer kopen, is het wat?
Daar worden ze zooooo pislink van... das gewoon prachtig om te zien
* Isdatzo mompelt iets met schuld en bult en daarna iets met kat en boom.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:44 schreef Litso het volgende:
Maargoed, je krijgt nu dus 3000 views meer voor je tientje? Kan ik die niet met terugwerkende kracht krijgen voor het feit dat ik zo sportief was als een van de eerste tien een bannertje erop te gooien?
Wat voor banner wil je?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:57 schreef yvonne het volgende:
Ik kan geen banners makenhet is wel een enorm tof gebeuren!!
hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:44 schreef Litso het volgende:
Maargoed, je krijgt nu dus 3000 views meer voor je tientje? Kan ik die niet met terugwerkende kracht krijgen voor het feit dat ik zo sportief was als een van de eerste tien een bannertje erop te gooien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |