quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:59 schreef mootie het volgende:
Wicawdo zegt dat Selene een snor heeft.
Ze had niets meer. Ze had idd ook al 2 keer gebeld. Zelfs nog eens uit de gezamenlijke pot 50 cp gehaald, omdat ze geen cp meer had. Daar is dus weer gesjoemeld.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:57 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke heeft toch 2 keer opgebeld, hoe komt ze aan die 200 contactpunten?
Die ze nu weggaf?ik kan het me niet herinneren, uit de poll op 14 december kreeg ze er 100 ........
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:00 schreef mazaru het volgende:
JE WIL MIJN HONDJES VERMOORDEN!!
[ afbeelding ]
Hij kreeg het even te kwaad, maar hij jankt al om ET, zei hij zelf.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:03 schreef Kinga het volgende:
Jankt Ricardo?
Ik geloof jou wel, mooi.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:54 schreef dieenebart het volgende:
Yeehaa! Heb 131 op de iq-test!!!!
(iemand geinteresseerd in de antwoorden voor het geval je me niet gelooft:) )
Er zijn er zo veel, dat ze haast niet te vinden zijn op youtube. Dit is zes maanden achter elkaar zo gegaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:03 schreef Ziet het volgende:
[..]
is er al een apart topic voor lieke gemaakt, waarin dit soort herinneringen naar boven komen?
geweldig om ze allemaal zo te zien
Ik gok op Brian.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:52 schreef Deisyy het volgende:
En wie wordt de nieuwe pispaal in de COS?
Het was Nadia, toen zij vertrok nam Lieke al snel haar plaats in.
ze had er 250 van Claire gekregen bij de puntenverdeling.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze had niets meer. Ze had idd ook al 2 keer gebeld. Zelfs nog eens uit de gezamenlijke pot 50 cp gehaald, omdat ze geen cp meer had. Daar is dus weer gesjoemeld.
Is het de bedoeling dat we door deze beelden Kabouter Plopoog gaan steunen ??quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:00 schreef mazaru het volgende:
JE WIL MIJN HONDJES VERMOORDEN!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:12 schreef kit2u het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/77721&mvpageno=1
Hij wou met zijn drieen naar de finalequote:Op woensdag 23 januari 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Huub over het vertrek van Lieke: Het is niet gegaan zoals ik het had gewild en dat is verdrietig.
Hoe had hij het dan gewild?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |