Wat een beeldenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:43 schreef blomst het volgende:
[..]
ja ze had een goede band met Amanda.
ze kan beter huilen om haar zusjes die haar laten barsten het arme wichtquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:47 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
En Amanda maar prijzen dat ze zo hard moet huilen bij het vertrek van Lieke![]()
![]()
Spuit elf hier.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:27 schreef Yavido het volgende:
[..]
(overigens vraag ik me na die discussies af, waaronder die van vanochtend, of af en toe een Luc rap wel gedoogd wordt? Of valt dat ook onder ehm catergorie mag eigenlijk niet?)
Maargoed, streams moet ik missen, ik kijk nu naar Jaap in de Nationale IQtest op Ned 1. Dus ga vooral door met wat er gebeurd op de streams. Kan ik het straks teruglezen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan zag je die click al
[ afbeelding ]
Ik ben er stil van, wat een topwijffie is Lieke toch en zo vergevingsgezind. Thanx for the reminder.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:40 schreef mazaru het volgende:
Lieke heeft haar cp's aan Amanda gegeven?
Nou hij vergist zich wel vaak met het spelen op de piano, hij slaat regelmatig de plank mis zeg maar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:35 schreef ericahysterica het volgende:
Huub speelt weer prachtig met gevoel voor drama......papahuub kan trots op hem zijn voor wat betreft het pianospelen (dit alvast voor de huubhaters)
De audio ontbreekt nog. Amanda's uitsparken over Lieke waren destijds afschrikwekkend hatelijk.quote:
Brian blijft plaats nummer 1 innemen, maar eerst de gastspelers eruit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:52 schreef Deisyy het volgende:
En wie wordt de nieuwe pispaal in de COS?
Het was Nadia, toen zij vertrok nam Lieke al snel haar plaats in.
yep we hadden errst nad je en nixquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:15 schreef maril het volgende:
Nou wie wordt de volgende gezamelijke vijand hier? Jaap?
ajuuuuussss..... ik heb net deel 6 uit.... super gaafquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:46 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ze had ze aan Jaap moeten geven. Daarmee laat ze zichzelf ook kennen dat ze dat niet heeft gedaan
Maar ben wel weer ff dgk moe, ga harry potter verder lezen
Ok Selene dus, daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian blijft plaats nummer 1 innemen, maar eerst de gastspelers eruit.
Laat het please selene zijn .. wat een rotwijf is dat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:52 schreef Deisyy het volgende:
En wie wordt de nieuwe pispaal in de COS?
Het was Nadia, toen zij vertrok nam Lieke al snel haar plaats in.
Whaha nicequote:Op woensdag 23 januari 2008 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok Selene dus, daar kan ik mee leven
ff tussendoorquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
De audio ontbreekt nog. Amanda's uitsparken over Lieke waren destijds afschrikwekkend hatelijk.
Mag het .. er komt als het goed is niemand meer in ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:56 schreef lorence1 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen jammer dat er geen nieuwe voor in de plaats komt
Selene is nog erger dan Lieke, ze is ziek in d'r kopquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |