al de uitspraken die hij aan tafel deed...hij zat overal naast...had totaal niets door....de scherpte is helemaal weg.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:06 schreef neehe het volgende:
Huub zegt : Naast speler ben ik ook nog een mens, wat een leugenaar is het toch.
Hij had niet in de gaten dat Lieke wegging, ja je bent al een tijd niet zo scherp meer Huubje.
edit:Niet doen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:15 schreef avonne het volgende:
[..]
god, daar gaan we weer...
over de streams, graag, en niet over de users graag
Okè dan kan ik mij daar alvast tegen wapenen, dat ik daar dan niet op reageer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:20 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, joh, Mike natuurlijk.
Huub heeft een hekel aan hem
Helemaal mee een bijna 7 maand hebben ze haar geterroriseerd.... en nu zijn zij degene die het allemaal zo zielig vinden voor Lieke. Daar is ze meer aan kapot gegaan en te moe om nog de strijd met Huub aan te gaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
En toch heeft Huub dit niet verdiend.Amanda en Brian hebben haar veel meer aangedaan.En die komen er weer mooi goed vanaf.Zie Huub nog op de bank liggen,gedwongen door die bende.
Kap nähquote:
Na alles wat hij Lieke heeft aangedaan heeft hij niet beter verdient, nou ja een trap had hij nog wel verdient.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:15 schreef grazygirl het volgende:
[..]
Ik vindt ook dat Huub dit niet verdiend heeft, zeg zelfs dat ik het een minne streek van lieke vindt, en IK HAAT RAT EN SLETTIE, gatver kunnen die nou echt nooit eens aangepakt worden? Hoop dat die veeeeeeel meer ruzie nog gaan krijgen en in de kooi breken met elkaar, kijken wat voor vuur we dan krijgen
ik denk eerder selene, en wat mij betreft mogen alle gastspelers weg, niet omdat ik een hekel aan ze heb, maar omdat zij niet met het spel te doen hebben.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:24 schreef maril het volgende:
[..]
Okè dan kan ik mij daar alvast tegen wapenen, dat ik daar dan niet op reageer.
Ja echt , die twee blijven samen tot de dood hun scheidt!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:10 schreef coldstar het volgende:
En dan die Quinten wat een kanjer, die twee redde het wel. Een echt leuk stel. Gek toch he....pik vooruit had het dus echt niet door. Huub kenners hadden het weer bij het goede eind .
klopt...als iemand zo wil winnen is hij het niet waard....quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ook niet vergeten hoe er over Lieke werd gesproken dan he?
Dat meisje is voor alles wat mooi en lelijk is uitgemaakt.
Spel of niet. Dit is niet normaal!!!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:27 schreef Yavido het volgende:
[..]
Kap näh
(overigens vraag ik me na die discussies af, waaronder die van vanochtend, of af en toe een Luc rap wel gedoogd wordt? Of valt dat ook onder ehm catergorie mag eigenlijk niet?)
Maargoed, streams moet ik missen, ik kijk nu naar Jaap in de Nationale IQtest op Ned 1. Dus ga vooral door met wat er gebeurd op de streams. Kan ik het straks teruglezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |