Dat er nog mensen intuinen...hij maakt tv!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:02 schreef neehe het volgende:
Ha ha ha ha ha ha Huubje de Plopoogkabouter staat weer te janken en Lieke heeft hem geen gedag gezegt, zou hij dat nou nog verwacht hebben ??![]()
Wat een oen is het toch.![]()
![]()
![]()
Dat snapt Brian natuurlijk niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zegt het is een speler minder maar hoezo dat dan, komt er niemand voor in de plaats dan?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mij ook ik spring door de kamer van blijdschap
tuurlijk, er zit geen copyright opquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeez, wat een mooie cap, mag ik die van je jatten?
tuurlijk daar draait dit hele spel toch om!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef riri het volgende:
koele kikker is het.......heeft het nu over nog 5 miljonairs in het huis
alles voor de money....
en ik zeg je...hij haalt de eindstreep niet
gewoon omdat hij het niet verdient
+1quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
En toch heeft Huub dit niet verdiend.Amanda en Brian hebben haar veel meer aangedaan.En die komen er weer mooi goed vanaf.Zie Huub nog op de bank liggen,gedwongen door die bende.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef Marrije het volgende:
Ja Claire, steun Huub maar. Jouw beurt komt nog wel.
Huub heeft inderdaad heel wat getrotseerd voor deze nepneuker zelfs tegen de adviezen in van zijn familie ging hij 100% voor haarquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
En toch heeft Huub dit niet verdiend.Amanda en Brian hebben haar veel meer aangedaan.En die komen er weer mooi goed vanaf.Zie Huub nog op de bank liggen,gedwongen door die bende.
Terecht. Zo'n gast zeg je toch geen gedag?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:58 schreef Ziet het volgende:
huub helemaal niet gedag gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |